"Kassaknul worden bij AH is misschien een ideetje?"quote:Ey, ik zoek wat bijverdiensten. Ik ben zel jongen van 24 en zou zeggen, laat reactie achter met een ideetje.... mzzlsss
Ik weet al wat de reactie van DM is:quote:Op zondag 25 februari 2007 21:23 schreef NathaN het volgende:
[..]
Gaat ook een musicalversie van komen, als opvolger van The Producers. Ben benieuwd of dat wat wordt...
wtf waar haal jy deze post vandaanquote:Op zondag 25 februari 2007 21:25 schreef NathaN het volgende:
[..]
"Kassaknul worden bij AH is misschien een ideetje?"
De boodschap blijft hangen. Eens is iedereen overtuigd.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:28 schreef Twoflower het volgende:
Ik weet al wat de reactie van DM is:
Musicals zijn voor mietjes...![]()
Dat de boodschap blijf hangen betekent niet dat ik het er mee eens ben hoor.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:31 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
De boodschap blijft hangen. Eens is iedereen overtuigd.
Dat is de tweede fase.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:32 schreef Twoflower het volgende:
Dat de boodschap blijf hangen betekent niet dat ik het er mee eens ben hoor.
24 en dan nog op de HAVO? Trage leerling.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:29 schreef Cahir het volgende:
wtf waar haal jy deze post vandaan? nu lijkt het alsof ik het hebt gezegd
![]()
Ach, dat zijn homo's ook.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:28 schreef Twoflower het volgende:
Ik weet al wat de reactie van DM is:
Musicals zijn voor mietjes...![]()
Doe je kachel aanquote:Op zondag 25 februari 2007 21:43 schreef Sunjammer het volgende:
Ik heb het koud.
Efficiënt menneke!quote:Op zondag 25 februari 2007 21:45 schreef Sunjammer het volgende:
Beiden al gebeurd.
Precies op tijd om Cahir op te warmen.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:51 schreef Waxxer het volgende:
Nou, hier is dan de warmste persoonlijkheid van deze reeks
Wel!quote:Op zondag 25 februari 2007 21:54 schreef Cahir het volgende:
me avatar doet het niet meer ><
Ahw.. vast niet tochquote:Op zondag 25 februari 2007 21:57 schreef Sunjammer het volgende:
*dekentje pak*
En nu maar hopen dat ik niet ziek ga worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |