Wat ben jij dom zegquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:03 schreef Meki het volgende:
Dus dit is de bewijs dat zij doelgericht de burgers aanvallen en is de terroristische aard van die landen terecht
quote:Op zondag 25 februari 2007 12:00 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Burgers knokken net zo goed mee, dus in zie niet zo goed in waarom dat hoge percentage zo'n drama is. Gezeur altijd als er wat vrouwen en kinderen dood zijn.
Leuk fimpje, het Israelische leger zier er gelukkig nog goed uit. En wat dat burger gezeik betreft, daar hadden die kereltjes daar zelf aan moeten denken toen ze hamas kozen en vervolgens hamas zelf voor hun acties. Verder zijn die clusterbometjes redelijk effectief, misschien tijd om een feestje te geven?quote:Op zondag 25 februari 2007 20:55 schreef Meki het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jij hebt totaal geen hart voor burgers
http://www.youtube.com/watch?v=c0jP_YQSj8U
voor Israel-lovers
Walgelijk zo´n antwoord Maar ik weet nu wel hoe je denkt over burgers en jou sympathie met Israel de terroristenquote:Op zondag 25 februari 2007 21:48 schreef siggi het volgende:
[..]
Leuk fimpje, het Israelische leger zier er gelukkig nog goed uit. En wat dat burger gezeik betreft, daar hadden die kereltjes daar zelf aan moeten denken toen ze hamas kozen en vervolgens hamas zelf voor hun acties. Verder zijn die clusterbometjes redelijk effectief, misschien tijd om een feestje te geven?
Ik ben er van overtuigd dat ie daar niet van zal kunnen slapen.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:11 schreef Meki het volgende:
[..]
Walgelijk zo´n antwoord Maar ik weet nu wel hoe je denkt over burgers en jou sympathie met Israel de terroristen
verder zal ik mijn tijd niet aan jou verspillen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |