Ook Natasia is ooit geboren... schijnt ut...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
Blablasia heft morgen een feestje, waarvoor dan? (ik weet het, wordt een beetje vervelend, maar hoe komt dat?)
![]()
Ach, een keertje gelukquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee er is werkelijk niets gebeurd![]()
Volgend jaar in de Dikke van Dalen? "Konijnen: het als een rammelaar, =mannelijk konijn, binnendringen van het vrouwelijk lichaam."quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:25 schreef kleinzusje het volgende:
Het konijn ligt te wachten
Was te verwachten na zijn geslijm.................quote:
en met opdracht om het nu boven de dekens te doenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:31 schreef petraa het volgende:
En daar gaan klef en bef weer, goh als dat afstand nemen betekend!!!!!
tis nog niet voorbijquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:33 schreef T-lex het volgende:
Dacht ff dat ze boven de dekens actie gingen ondernemen!![]()
Neehoor, het belemmert t zicht niet op de camera's zelf (want die zijn gewoon in de slaapkamer)quote:
Goed zo!!!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:35 schreef petraa het volgende:
Huub belt ervoor. yesssssssssssssssssssssssssss
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:37 schreef petraa het volgende:
Brainles ligt haar te beffen en zij ligt haar gezicht schoon te maken.
ja die snap ik ook niet helemaal?!?!?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:37 schreef petraa het volgende:
Tsja, je mag niet roken in de slaapkamer, ik zou tijdens het beffen gewoon verveeld een peukie op stekenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:37 schreef petraa het volgende:
Grote schoonmaak dus vandaag!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:37 schreef petraa het volgende:
Weet je wel hoe opwindend het is om je make-up te verwijderen?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ze ligt haar make-up te verwijderen en te hijgen.
Dat stevig is nog maar de vraagquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda krijgt een stevige bef-beurt.......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |