Hij is echt goedquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:55 schreef Villalux het volgende:
The Insane Brain Mix die moet de kooi in! top
Ja, die is Best-Everquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:59 schreef kissa het volgende:
Helemaal top, The Insane Brian Mix![]()
The Insane Brain Mix
oww creepy, misschien eerst een pilletje nemen voor ik hem neerzetquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Speciaal voor jou - in avatar formaat
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dit MOET je gehoord hebben, MEESTERLIJK:
The Insane Brain Mix
![]()
Whehehequote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:00 schreef Prospera het volgende:
[..]
oww creepy, misschien eerst een pilletje nemen voor ik hem neerzet![]()
Dat ging over de hoeren. Maar vind het een goede ontwikkeling dat hij gaat slapen als hij bezopen is.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:03 schreef BONG4002 het volgende:
Ahh...Huub's moeder heeft Huub geadviseerd om het rustiger aan te doen en hij geeft daar gehoor aan
Ach gossiequote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:03 schreef BONG4002 het volgende:
Ahh...Huub's moeder heeft Huub geadviseerd om het rustiger aan te doen en hij geeft daar gehoor aan
Nu nog niet, maar volgende week zou er een zeer spraakmakende nieuwe Miljonair komen....nouja, ff afwachten natuurlijk, maar iemand erbij is altijd minder saai dan dat het nu is op dit momentquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:08 schreef pullup het volgende:
Het is wel BB achtig saai vanavond zo te zien.
Ik hoef mijn streams echt geen enkele keer aan te zwengelen
Lief he ?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:11 schreef Charmian het volgende:
kweenie hoor maar Huub en eric liggen wel erg knus op bed zo.
Ik heb ook goede hoop dat het volgende week weer gaat knetterenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nu nog niet, maar volgende week zou er een zeer spraakmakende nieuwe Miljonair komen....nouja, ff afwachten natuurlijk, maar iemand erbij is altijd minder saai dan dat het nu is op dit moment
We kunnen het hier toch gezellig maken, heb je mn nieuwe avatar al gezien. Gekregen van Bright sidequote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nu nog niet, maar volgende week zou er een zeer spraakmakende nieuwe Miljonair komen....nouja, ff afwachten natuurlijk, maar iemand erbij is altijd minder saai dan dat het nu is op dit moment
Ja had het al gezienquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:15 schreef Prospera het volgende:
[..]
We kunnen het hier toch gezellig maken, heb je mn nieuwe avatar al gezien. Gekregen van Bright side![]()
Wat staat ie daar te verkopen ?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:15 schreef Prospera het volgende:
[..]
We kunnen het hier toch gezellig maken, heb je mn nieuwe avatar al gezien. Gekregen van Bright side![]()
Dat heeft ie vanmiddag al beslistquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
De rat kijkt eens een keer naar Amanda als ze weer een slok neemt en je ziet hem denken : "Ga maar door, kan ik mijn zak vanavond weer lekker legen".
![]()
Master !!!!quote:
En Amanda staat nu met een kut vol tanden.quote:
Sjips hij is een manquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja had het al gezien
Hij's wel hilarisch![]()
En idd, we kunnen het hier ook gezellig maken (nouja eigenlijk in de SC natuurlijk, want hier moet het OT blijven)
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:20 schreef NS het volgende:
En ja hoor.......Amanda gaat weer bij Brian slapen.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
Blablasia tegen Huub: "Morgen is het een leuke dag hè."
Godnondeju, ik was het weer bijna vergeten.
![]()
Dat verkondig ik al de hele avond, Kan Huub daar nou helemaal NIKS tegen doen.quote:
Nou eerder gewoon saai hoorquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:23 schreef akveor het volgende:
Ik heb zo het gevoel dat dit een vervelende avond gaat worden....
Laat ik dat dan maar hopen want ik heb niet zo veel met dat gebral.... Ik vind dat Huub maar popie doet... Hij moet z'n kop erbij houden anders heb ik het gauw met hem gehad.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nou eerder gewoon saai hoorOver een klein uurtje gewoon slapende bewoners
Ik hoop dat 'ie al het gejoel en de lol van anderen hoortquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:25 schreef ruby het volgende:
Ach en wee, Brian ligt dramatisch met een glas wijn alleen in z'n bedje...
Gelukkig is het voor hem niet weggelegd het spel te maken....quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:25 schreef ruby het volgende:
Ach en wee, Brian ligt dramatisch met een glas wijn alleen in z'n bedje...
Nee er is werkelijk niets gebeurdquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:27 schreef kleinzusje het volgende:
Kom net thuis en heb dus echt helemaal niks gemist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |