Viel mij ook op idd, denk dat het gewoon een beetje haar vaste plekje is gewordenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:24 schreef havefun het volgende:
Waarom zit Sylvia eigenlijk altijd op dezelfde plek op de bank?
Dan heb je het een beetje slecht begrepen ........quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:24 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat hij de CP van Bart vond bij de verstopte fles wiskey
Huub heeft de cp's van Bart gevonden bij de fles Wodka die hij op Bart's aandringen had verstopt.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dan heb je het een beetje slecht begrepen ........
Had ik het dus toch goed begrepenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:27 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Huub heeft de cp's van Bart gevonden bij de fles Wodka die hij op Bart's aandringen had verstopt.
Bart had ze aan de fles gehangen.
Eh, nee..?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:29 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Had ik het dus toch goed begrepen![]()
Het is leuker als Stasia een klein chocopikje krijgt, met de mededeling dat een grote niet lukte omdat hij aan Stasia dacht tijdens het rukkenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zo te zien geeft pinkeltje het op ......
[afbeelding]
Huub was donderdag in slaap gevallen onder de zonnebankquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:06 schreef Myriam1978 het volgende:
Ik vond ook dat Huub heel rood was!
Nee, je zei iets anders. Niet Brian maar Huub vond de punten.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:29 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Had ik het dus toch goed begrepen![]()
Tis een pakketje ff googlen dan vind je het wel...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:31 schreef havefun het volgende:
Van welk materiaal maakt hij die mal dan?
Dat is dan de 3e keer dat hij iets hard moet laten wordenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Eric heeft een gevulde koker .....Hij rent ermee naar de koelkast om het ding hard te laten worden
[afbeelding]
Ohh tjjeetjequote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:34 schreef havefun het volgende:
Ik heb heel lang over de douche gestaan en overal sperma
Te saai dus, Huub gaf net aan dat het een "butfilm" was (nix dus)quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Beetje ziek ? of uitgeteld ? of gewoon film te saai ?
[afbeelding]
Met een beetje mazzel heeft ze geen idee.. ALtans daar hoop ik wel opquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:33 schreef Katewalker het volgende:
Zoveel moeite (uren en uren..wat zeg ik, dagen werk) voor een chocoladedildo en als Natasia hem krijgt gooit ze hem, gillend van afschuw en gierend van de lach, in de lucht en valt in tig stukken...![]()
Ik denk eerder ziek (nouja, dat ie zich niet echt 100% lekker voeld)quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:37 schreef avonne het volgende:
Is Huub dan al zo dronken? Of is hij ziek?
hahahaha, ik hoop dat Huub die ook mag draaien daarquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dit MOET je gehoord hebben, MEESTERLIJK:
The Insane Brain Mix
![]()
Weekend.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:47 schreef BONG4002 het volgende:
Officiëel is Huub nu in overtreding, want normaliter mogen de bewoners niet VOOR 23:00uur slapen
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
The Insane Brain Mix
![]()
Behalve in het weekendquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:47 schreef BONG4002 het volgende:
Officiëel is Huub nu in overtreding, want normaliter mogen de bewoners niet VOOR 23:00uur slapen
Dat geldt alleen voor uitslapen, maar voor zover ik weet is ook in het weekend de regel dat ze niet voor 23:00uur naar bed mogen gaanquote:
Schijnbaar mag het nu welquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Behalve in het weekend
Dat heeft Brian gedaan, en als hij het niet heeft gedaan, dan is Brian de schuldige !!!! En anders deed Brian het !!!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:49 schreef lady1 het volgende:
22:10 - Lekker fris Huub!
“Huub wat heb jij opeens? Kijk eens naar je huid, je hebt helemaal uitslag!”, roept Natasia bezorgd. “Ja, nu ga ik dood”, grapt Huub. “Nee, even serieus nu, het lijkt wel een allergische reactie!”, roept Amanda. “Nee, het komt echt door het krabben”, denkt Huub zelf. “Kan je wel tegen gamba’s?”, wil Natasia weten. Huub ontkent dit, maar Amanda probeert toch even met een washandje de huid te verzachten. "Eén ding weet ik zeker. Ik ben niet allergisch voor Safari Cola!", grapt Huub.
ze hebben toch niet iets in zijn drank gedaan hoop ik
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
The Insane Brain Mix
![]()
De link heb ik even gepikt uit het "Idiote uitspraken..."-topic en ik vond het toch ON-topic in de COS omdat we non-stop zien hoe idioot en smerig hij bezig is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |