Viel mij ook op idd, denk dat het gewoon een beetje haar vaste plekje is gewordenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:24 schreef havefun het volgende:
Waarom zit Sylvia eigenlijk altijd op dezelfde plek op de bank?
Dan heb je het een beetje slecht begrepen ........quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:24 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat hij de CP van Bart vond bij de verstopte fles wiskey
Huub heeft de cp's van Bart gevonden bij de fles Wodka die hij op Bart's aandringen had verstopt.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dan heb je het een beetje slecht begrepen ........
Had ik het dus toch goed begrepenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:27 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Huub heeft de cp's van Bart gevonden bij de fles Wodka die hij op Bart's aandringen had verstopt.
Bart had ze aan de fles gehangen.
Eh, nee..?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:29 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Had ik het dus toch goed begrepen![]()
Het is leuker als Stasia een klein chocopikje krijgt, met de mededeling dat een grote niet lukte omdat hij aan Stasia dacht tijdens het rukkenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zo te zien geeft pinkeltje het op ......
[afbeelding]
Huub was donderdag in slaap gevallen onder de zonnebankquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:06 schreef Myriam1978 het volgende:
Ik vond ook dat Huub heel rood was!
Nee, je zei iets anders. Niet Brian maar Huub vond de punten.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:29 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Had ik het dus toch goed begrepen![]()
Tis een pakketje ff googlen dan vind je het wel...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:31 schreef havefun het volgende:
Van welk materiaal maakt hij die mal dan?
Dat is dan de 3e keer dat hij iets hard moet laten wordenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Eric heeft een gevulde koker .....Hij rent ermee naar de koelkast om het ding hard te laten worden
[afbeelding]
Ohh tjjeetjequote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:34 schreef havefun het volgende:
Ik heb heel lang over de douche gestaan en overal sperma
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |