de eerste paar dagen vond ik hem wel leuk.. .maar ik ben al een tijdje behoorlijk op hem afgeknaptquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zijn er nog vrouwen in de zaal die brainless een lekkere vent vinden?
Gaby maakte geloofwaardiger geluidjesquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:41 schreef T-lex het volgende:
[..]
Blijkbaar doet tie iets goed zo te horen...![]()
JA een vrouw...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nee, het is een doodshoofd met een vogelnest erop.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
De DGK_REDAKTIE staat bekend op z`n creativiteit (*kugh*quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:45 schreef Miraaa het volgende:
Nou we gaan rap in de gouden kooi, binnen 24 uur een pijp beurt, gevolgt door een penis van chocolade, gevolgt door een kwakkie op het glas, gevolgt door een bef scene..........What`s next
Vanmiddag wilde ze stoppenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:36 schreef Suikeroom het volgende:
goh wat is Amanda toch standvastig.. gister wou ze nog stoppen met Brian![]()
Wow...ik kan niet wachtenquote:
Tsja...ehh...hoe zal ik het zeggen....quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
kzou d'r best doen...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zijn er nog mannen in de zaal die Amanda een lekker schatje vinden?
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
Kon het niet verstaan .... Is dit jouw gokje of is het echt waar ?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:48 schreef BONG4002 het volgende:
Huub trekt de ontslagronde voor Natasia in
Nee dat hoorde ik hem duidelijk zeggen toen ie met de redactie beldequote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Kon het niet verstaan .... Is dit jouw gokje of is het echt waar ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |