PSV thuis had Ajax eigelijk ook dik moeten winnen, maar door een typerende lucky goal van Simons verliezen we dan. AZ thuis (2-2) hadde we óók moeten winnen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:26 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
AZ thuis was het verlies ook onnodig.
Minimaal een gelijkspel was wel op zijn plek geweest.
Nee hoor, PSV 4x in blessuretijd volgens Talpa, waarmee het de meeste keer in 90+ heeft gescoord.quote:
Omdat 'ie Braziliaans is misschien?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:28 schreef Max-Westerman het volgende:
Waarom praat die Alex geen nederlands
Volgens mij scoorde Urby thuis rond de 80e min de winnende....quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:26 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Grunn uit
Grunn thuis
Wat nog meer?
Ben wel benieuwd of dat beslissende doelpunten warenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:27 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee hoor, PSV 4x in blessuretijd volgens Talpa, waarmee het de meeste keer in 90+ heeft gescoord.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:28 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Volgens mij scoorde Urby thuis rond de 80e min de winnende....
Hij is toch al een tijd in Nederland misschienquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:28 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Omdat 'ie Braziliaans is misschien?![]()
Ik eigenlijk ookquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:29 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd of dat beslissende doelpunten waren
Ik heb PSV amper in de problemen gezien die wedstrijd. En is gewoon een standaardsituatie waaruit PSV scoort, zijn ze goed in.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:27 schreef toma het volgende:
[..]
PSV thuis had Ajax eigelijk ook dik moeten winnen, maar door een typerende lucky goal van Simons verliezen we dan. AZ thuis (2-2) hadde we óók moeten winnen.
Maar misschien wil 'ie geen interview in het Nederlands doen? Hij is heus niet de enige buitenlander in de competitie die geen Nederlands praat tijdens interviewsquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:29 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Hij is toch al een tijd in Nederland misschien
Altijd die late kut doelpunten tegen Groningen..quote:
Als we ons al op Twente moeten concentrerenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:31 schreef toma het volgende:
[afbeelding]
Hup WillemII, stoere kerels!
Gewoon scherp tot het laatste fluitsignaal blijven Venomquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:31 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Altijd die late kut doelpunten tegen Groningen..![]()
![]()
![]()
klopt maar ik blijf van mening dat wanner je uit een corner of indraaiende vrije trappen scoort er heel veel geluk bij komt kijken.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:30 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ik heb PSV amper in de problemen gezien die wedstrijd. En is gewoon een standaardsituatie waaruit PSV scoort, zijn ze goed in.
De vraag die hem gesteld werd moest vertaald wordenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:31 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Maar misschien wil 'ie geen interview in het Nederlands doen? Hij is heus niet de enige buitenlander in de competitie die geen Nederlands praat tijdens interviews
Ach, helpt niks, god heeft besloten..quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:31 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Gewoon scherp tot het laatste fluitsignaal blijven Venom![]()
![]()
En laat PSV daar nou is genoeg van hebben.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:32 schreef toma het volgende:
[..]
klopt maar ik blijf van mening dat wanner je uit een corner of indraaiende vrije trappen scoort er heel veel geluk bij komt kijken.
daar ging t ook overquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:33 schreef Frasier het volgende:
[..]
En laat PSV daar nou is genoeg van hebben.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:33 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ach, helpt niks, god heeft besloten..![]()
Suarez had gewoon moeten scoren!![]()
Een goede vrije trap kunnen nemen is toch gewoon een kwaliteit. Of denk je dat Van Hooijdonk al die vrije trappen er met geluk in geschoten heeft?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:32 schreef toma het volgende:
[..]
klopt maar ik blijf van mening dat wanner je uit een corner of indraaiende vrije trappen scoort er heel veel geluk bij komt kijken.
indraaiende vrije trappen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:35 schreef Thieske het volgende:
[..]
Een goede vrije trap kunnen nemen is toch gewoon een kwaliteit. Of denk je dat Van Hooijdonk al die vrije trappen er met geluk in geschoten heeft?
Had al ge-edit.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:36 schreef toma het volgende:
[..]
indraaiende vrije trappen.
niet direct op goal dus
Op de Amsterdamsche straathen: "Aye! Sat ie?"quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:37 schreef toma het volgende:
Aisattie <---> Zijler
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
Op de Amsterdamsche straathen: "Aye! Sat ie?"
nee meer van "mais at 'ie"quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
Op de Amsterdamsche straathen: "Aye! Sat ie?"
eensquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:48 schreef dlebrok het volgende:
Mooi Jammer dat PSV weer wint, Ajax mag niet moet de kans krijgen ze in te halen.
Bij PSV (bron: VI)quote:
Willem 2quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:51 schreef toma het volgende:
twente - WillemII 0-0 afgelopengoed resultaat had misschien meer ingezeten
Hmm idd, altijd PSV zaterdag en Ajax zondagquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:25 schreef Devrim_ het volgende:
Gvd..Morgen AZ - Ajax om 12:30...waarom nou niet op zaterdag avond ofzo
omdat de meeste voetballiefhebbers op zaterdag moeten werken en op zondag vrij zijnquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hmm idd, altijd PSV zaterdag en Ajax zondagWaarom is dat ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |