Poemojn, daar heeft Léon ook een handje van. Of dan klimt hij in Cas zijn ledikant en hoor je ineens: "Wheewhe!"
![]()
LB
![]()
als Jolie die zo volhoudt dan is het wel een talentje hoor. Ik zie ook duidelijk 'Jolie' staan, knap hoor.
Githa, ik ben even iets minder bij maar hoe is het met Jordy?
Lomp
En
ONbenullig:
Ja Kozakken, je las het goed: Léon had een 'gat in zijn hoofd'. Hij was moe (maar niet toegeven
![]()
) en ik ging Cas naar bed doen. Hoor ik me beneden toch een enorme klap! Het klink alsof de deksel van de speelgoedkist was dichtgevallen. Maar dat kan niet, omdat daar zo'n veer op zit om dit te voorkomen. (het is een behoorlijk zware deksel) Dus ik naar beneden gerend en zie ik daar Léon dubbelgeklapt in de speelgoedkist liggen. Met zijn hoofd op de rand. Hoe hij erin gekukeld is is me nog steeds een raadsel, want hij lag niet voorover maar met zijn gat erin. Hij kon het ook niet vertellen later. Ik weet ook niet meer precies of ik hem nu gelijk hoorde huilen, of dat het even stil bleef beneden. Toen ik beneden kwam was hij wel bij en huilde wel. Ik heb mijn hand op zijn hoofd gelegd om wat tegendruk te geven, terwijl ik in de vriezer zocht naar het coolpack. Toen ik mijn hand weghaalde zat deze vol bloed en de buil was groot. Manlief was boven aan het werk dus die geroepen en laten kijken. Toch de dokter gebeld en we konden direct langskomen. Och, wat was Léon zielig.
Het viel uiteindelijk mee, hoefde niet gehecht te worden. Zou uit zichzelf genezen. Maar een buil op zijn hoofd zal ik je zeggen.
Was weer even goed schrikken dus. Léon is daarna wel gaan slapen (en nog volhouden dat hij niet naar bed hoefde
![]()
), maar wel met een sinasprilletje tegen de hoofdpijn.
Het is zo'n brekebeen hè, ik hou mijn hart vast voor de toekomst.
Hij was de dag ervoor op het kdv ookal op zijn voorhoofd gestuiterd, nog zo'n indrukwekkende bult. Nou ja loopt hij in ieder geval in evenwicht.
staan we 's avonds onder de douche en zeg ik tegen hem dat hij een 'Jantje onbenul' is. "Ben niet onbenul" en stoot vervolgens zijn hoofd tegen de muur terwijl hij bukt. Kansloos...