ze haaden toch een afspraak, een soort van, of had braindead er niet voor getekend.....quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:18 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Vind het echt te erg worden met hem en zijn gewoonte om dingen te ontvreemden![]()
Zou hilarisch zijnquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:18 schreef Dutchguy het volgende:
Stel je voor dat de redaktie straks in plaats van de film de bewoners de beelden van een rukkende Eric voorschotelt.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:18 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Vind het echt te erg worden met hem en zijn gewoonte om dingen te ontvreemden![]()
Of nog beter: van een stelende braaajen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:18 schreef Dutchguy het volgende:
Stel je voor dat de redaktie straks in plaats van de film de bewoners de beelden van een rukkende Eric voorschotelt.
Liever dat nog idd.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Of nog beter: van een stelende braaajen.
Weet niet of hij die afspraak ook had maar ik denk dat het bij hem toch weinig waarde heeft, onbetrouwbaar figuur is het gewoon, zijn woorden zijn waardeloosquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:19 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
ze haaden toch een afspraak, een soort van, of had braindead er niet voor getekend.....
en zijn daden ook.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:21 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Weet niet of hij die afspraak ook had maar ik denk dat het bij hem toch weinig waarde heeft, onbetrouwbaar figuur is het gewoon, zijn woorden zijn waardeloos
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:21 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Weet niet of hij die afspraak ook had maar ik denk dat het bij hem toch weinig waarde heeft, onbetrouwbaar figuur is het gewoon, zijn woorden zijn waardeloos
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:23 schreef FSR het volgende:
Heeft iemand het gezien dat hij ze pakte ?
En Huub zei dat hij de punten al aan Sylvia had gegeven ??
Volgens mij is de afspraak er nooit echt van gekomen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:19 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
ze haaden toch een afspraak, een soort van, of had braindead er niet voor getekend.....
Dat wordt weer 'konijnen' vanavond.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:24 schreef Kaleddis het volgende:
De beelden op stream 4 van Brian en Amanda![]()
Heute gestolen morgen in Polenquote:
Wat is er leuker om aan een Nasty met smetvrees te geven dan een vieze chocolade lulquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:17 schreef blomst het volgende:
Gaat hij eerst zijn snikkel niet wassen?
Maar dan met Huub, Brian slaat door en moet per direct de villa verlaten (in een dwangbuis, platgespoten)quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat wordt weer 'konijnen' vanavond.
Droomscenario. Helaas worden de streamers niet altijd op hun wenken bediend.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:26 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Maar dan met Huub, Brian slaat door en moet per direct de villa verlaten (in een dwangbuis, platgespoten)![]()
Miami Vicequote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:28 schreef havefun het volgende:
Welke film zijn ze trouwens aan het kijken?
Kutfilm... begrijp Eric wel nu..quote:
Tis voor een goed doel.quote:
OK, zonder de dwangbuis mag ookquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Droomscenario. Helaas worden de streamers niet altijd op hun wenken bediend.![]()
Eric is exhibitionist die houdt van provocatie.quote:
Shhhhssssttttt.....quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:33 schreef havefun het volgende:
Tering die Eric is wel kansloos bezig zeg, die gast heeft ook echt geen enkele schaamte.
ik denk wel dat die schreeuw aap helemaal gaat flippen als ze weet dat Eric's lul als mal gediend heeft.
Dat is nou juist waar wij allen op hopenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:33 schreef havefun het volgende:
"knip"
ik denk wel dat die schreeuw aap helemaal gaat flippen als ze weet dat Eric's lul als mal gediend heeft.
Heb ik niet gelezen? Ik dacht dat het de kaarten van Syl waren. Op Vol stond wel een foto waar hij iets in de camera liet zien en daarna dook hij idd onder zijn bedquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:10 schreef a_leeuwtje het volgende:
dit stond als reactie op de gouden kooi site iemand dit gezien?
LUISTERLIEDJE zei om 18:36 op 24 FEBRUARI 2007
Brian heeft de punten van Bart van Huub gestolen en onder zijn bed verstopt.
heb je een link?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:39 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Heb ik niet gelezen? Ik dacht dat het de kaarten van Syl waren. Op Vol stond wel een foto waar hij iets in de camera liet zien en daarna dook hij idd onder zijn bed
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:33 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Eric is exhibitionist die houdt van provocatie.
Ik denk dat de redactie hem heeft geadviseerd om het rukken tot onder de douche te beperken anders zat hij wel pontificaal op bed hoor
Vind het best wel een natuurgetrouwe afspiegeling van de huidioge maatschappijquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:37 schreef havefun het volgende:
Als je nu voor het eerst inschakeld op de live stream zou je toch denken dat het hier gaat om een tbs kliniek. Waar een psychopatische nicht zijn eigen lul in chocola maakt, en de rest van het psychopatische volk kalm wordt gehouden met een filmpje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |