ze haaden toch een afspraak, een soort van, of had braindead er niet voor getekend.....quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:18 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Vind het echt te erg worden met hem en zijn gewoonte om dingen te ontvreemden![]()
Zou hilarisch zijnquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:18 schreef Dutchguy het volgende:
Stel je voor dat de redaktie straks in plaats van de film de bewoners de beelden van een rukkende Eric voorschotelt.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:18 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Vind het echt te erg worden met hem en zijn gewoonte om dingen te ontvreemden![]()
Of nog beter: van een stelende braaajen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:18 schreef Dutchguy het volgende:
Stel je voor dat de redaktie straks in plaats van de film de bewoners de beelden van een rukkende Eric voorschotelt.
Liever dat nog idd.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Of nog beter: van een stelende braaajen.
Weet niet of hij die afspraak ook had maar ik denk dat het bij hem toch weinig waarde heeft, onbetrouwbaar figuur is het gewoon, zijn woorden zijn waardeloosquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:19 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
ze haaden toch een afspraak, een soort van, of had braindead er niet voor getekend.....
en zijn daden ook.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:21 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Weet niet of hij die afspraak ook had maar ik denk dat het bij hem toch weinig waarde heeft, onbetrouwbaar figuur is het gewoon, zijn woorden zijn waardeloos
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:21 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Weet niet of hij die afspraak ook had maar ik denk dat het bij hem toch weinig waarde heeft, onbetrouwbaar figuur is het gewoon, zijn woorden zijn waardeloos
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:23 schreef FSR het volgende:
Heeft iemand het gezien dat hij ze pakte ?
En Huub zei dat hij de punten al aan Sylvia had gegeven ??
Volgens mij is de afspraak er nooit echt van gekomen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:19 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
ze haaden toch een afspraak, een soort van, of had braindead er niet voor getekend.....
Dat wordt weer 'konijnen' vanavond.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:24 schreef Kaleddis het volgende:
De beelden op stream 4 van Brian en Amanda![]()
Heute gestolen morgen in Polenquote:
Wat is er leuker om aan een Nasty met smetvrees te geven dan een vieze chocolade lulquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:17 schreef blomst het volgende:
Gaat hij eerst zijn snikkel niet wassen?
Maar dan met Huub, Brian slaat door en moet per direct de villa verlaten (in een dwangbuis, platgespoten)quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat wordt weer 'konijnen' vanavond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |