Dat zag ik al meteen aankomen hoorquote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:40 schreef itsme het volgende:
Huub gaat van zijn voetstuk vallen nu hij weer mag drinken.
Hij slaat hier en daar goed de plank mis.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:40 schreef itsme het volgende:
Huub gaat van zijn voetstuk vallen nu hij weer mag drinken.
Is zo, maar hij begeeft zich wel een beetje op glad ijs met dit onderwerp.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:42 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Hij provoceert.. chargeerd.. voor discussie.. dat begrijpen ze weer eens niet.
De roem is hem naar de kop gestegen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hij slaat hier en daar goed de plank mis.
Maar hij komt ook met feitelijke onjuistheden en dat doet geen enkele discussie goed.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:42 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Hij provoceert.. chargeerd.. voor discussie.. dat begrijpen ze weer eens niet.
Scripts zijn ok, maar de creativiteit van DGK_REDAKTIE is een beetje weg...elk script is tegenwoordig hetzelfde...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:43 schreef 2live het volgende:
ik heb liever dat ze gescript worden. Dit is een gesprek van niks.
Ja ik denk dat binnenkort heel wat fokkers over hem gaan klagen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat zag ik al meteen aankomen hoorDuurt een paar dagen en dan gaat Huub weer helemaal in de fout
Scientology?!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:44 schreef Clank het volgende:
Huub vindt de leer van scientology wel wat zei hij laatst, valt dat een beetje samen met de discussie die hij nu voert? (heb er de balle verstand niet van hoor)
Het moet idd allemaal wel volgens de regie van Natasia gaan. Ze geeft aan de lopende band "hints" en hoopt dat ze het allemaal precies naar haar wens uitvoeren. Moeilijke opgave, kost een hoop energie, stress en teleurstelling alom. Het "schattige" vind ik dat ze blijft geloven (waarschijnklijk voor de zoveelste keer) dat het allemaal naar wens gaat.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:33 schreef itsme het volgende:
[..]
Nee ze terroriseert de keuken niet, maar ze houd blijkbaar gewoon van koken en kan ze ook goed.
Ik vind het juist heel irritant hoe ze zich gedraagt. Ze is alleen maar bezig met wat ze allemaal voor elkaar gaat krijgen, welke cadeautjes ze krijgt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |