Wat veranderd is, is dat er geen rechtstreekse treinen Amsterdam CS - Groningen en andersom meer bestaan. De trein Schiphol - Duivendrecht - Amersfoort - Zwolle (stoptrein tot) Groningen rijdt nog steeds.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dan is dat veranderd na 1 december. Ja ja, ik reis ook eens met de trein![]()
Voorheen ging 1 treindienst rechtstreeks naar Amersfoort, Duivendrecht
1 ging naar Den Haag / Rotterdam
1 ging naar Amsterdam/Schiphol
Watersportgebied, daarom is er (o.a.) een station, als er niets is, dan hoeft er geen station te zijn, maar vanwege de watersportersquote:Op maandag 26 februari 2007 23:40 schreef parselmouth het volgende:
Ik kan er trouwens erg slecht tegen om te lezen dat de meest loze plaatsen in Nederland (alsin: ik heb er nog NOOIT van gehoord) treinstations hebben, en ik hier dus gewoon niet (ook niet echt in de buurt). Grou-Jirnsum... Misschien ben ik wel gewoon stom, maar waar ligt dat nou helemaal?
Het zijn maar kleine veranderingen. 1 gaat er naar Den Haag/Rotterdam, 1 gaat er naar Schiphol (amsterdam is even overstappen in Amersfoort) en de stopper naar Zwolle. De trein naar schiphol is de overal stoppende intercity op het traject Groningen-Zwolle.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dan is dat veranderd na 1 december. Ja ja, ik reis ook eens met de trein![]()
Voorheen ging 1 treindienst rechtstreeks naar Amersfoort, Duivendrecht
1 ging naar Den Haag / Rotterdam
1 ging naar Amsterdam/Schiphol
Dan pak ik dus altijd de verkeerde...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het zijn maar kleine veranderingen. 1 gaat er naar Den Haag/Rotterdam, 1 gaat er naar Schiphol (amsterdam is even overstappen in Amersfoort) en de stopper naar Zwolle. De trein naar schiphol is de overal stoppende intercity op het traject Groningen-Zwolle.
Je moet die van -.42 hebben.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dan pak ik dus altijd de verkeerde...![]()
Zeker. Liefst die van 7.42 uur. Dat is door de week 12 bakken VIRM. Een lange dubbeldekstrein dus.quote:
Gottegot. Ben ik net een paar maanden weg uit Groningen, gaan ze eindelijk dubbeldekkers inzetten.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zeker. Liefst die van 7.42 uur. Dat is door de week 12 bakken VIRM. Een lange dubbeldekstrein dus.
Daar binnenin is het nog wel leuk hoor, met 2 kiosk's enzoquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:16 schreef LennyKravitz het volgende:
Station Rdam-Alexander is een grafstation:
[afbeelding]
[afbeelding]
Winderig, vies en niet vrolijk...
Leegstand, verpaupering, ellende. Dat klinkt inderdaad als Oss.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:27 schreef apestaartje het volgende:
Voeg daar een al minstens een jaar leegstaand en dagelijks verder verpauperend stations-restaurent bij, en de ellende is compleet.
Als je naar de auto's kijkt zie je dan ook dat het een foto uit de 80'er jaren is.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:50 schreef Tammymara het volgende:
[afbeelding]
Station Heerlen
( die bloemen daar voor, die heb ik nog nooit gezien!!)
als ik dat zie krijg ik haast warme gevoelens bij die zeshoekenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:19 schreef MonopolyMan het volgende:
Als internationaal ook mag...
Highbury & Islington (in Noord Londen) vroeger:
[afbeelding]
Highbury & Islington na een bezoekje van de Duitsers:
[afbeelding]
Station/APK-keuringsstation.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:19 schreef MonopolyMan het volgende:
Highbury & Islington na een bezoekje van de Duitsers:
[afbeelding]
Als we dan toch internationaal gaan, vind ik de Victoria Terminus in Mumbai toch alles overtreffenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:29 schreef Rhanna het volgende:
Mooiste station internationaal is er maar 1 volgens mij
(....)
Wat kom ik er toch graag... ANtwerpen
Zoiets vind ik zeker voor een klein station nog wel wat hebben.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |