Volgens mij is die wat je in de winkel koopt ook daarvan gemaakt.....toch?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:23 schreef tinny het volgende:
en? hoe smaakt het? echt lekkerder dan die "verse" zooi bij de super? Ik zit al lang te twijfelen om het ook een keer te doen maar het is toch wel wat werk... en dan denk ik tha hoe kan die bloem en die eier nou zoveel lekkerder smaken...
Dan heb je pech, en zal je CUL toch echt over moeten slaanquote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:36 schreef __________ het volgende:
Misschien een ideetje om de volgende keer gewoon de achterkant van de verpakking van dat draaiding in te scannen. Minder werk voor een tot nu toe overbodig topic.
ik moet er niet aan denken dat alle idioten hun sperziebonen klaarmaak foto's hier als topic neerzetten. Of spruitjes ontdoen van de buitenbladen.
Niemand dwingt je hier te lezen of te reageren, hoor.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:36 schreef __________ het volgende:
Misschien een ideetje om de volgende keer gewoon de achterkant van de verpakking van dat draaiding in te scannen. Minder werk voor een tot nu toe overbodig topic.
ik moet er niet aan denken dat alle idioten hun sperziebonen klaarmaak foto's hier als topic neerzetten. Of spruitjes ontdoen van de buitenbladen.
het WAS een leuke toppic.....quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:46 schreef __________ het volgende:
Niemand dwingt je om foto's te plaatsen waar iemand een fuck aan heeft ...
het is niet dat je een compleet nieuwe techniek hebt ontdekt die de slierten langer en ronder maken .
Okquote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:59 schreef K-mail het volgende:
Ik mis wat... Je deeg ziet er niet echt tof uit eerlijk gezegd, het moet er zijdeachtig uitzien. Heb je het deeg ook eerst 30min in de koelkast gedaan? En door het deeg een scheut(je) olijolie?
Wat ook bijdraagt aan veel mooiere lappen is het ong 6x draaien door stand 1, en elke keer weer een keer dubbel (terug) vouwen. En daarna stapje voor stapje dunner doen totdat je gewenste dikte hebt.
Zo staat het in mijn JO boeken en ook in de handleiding van m'n (dure) pastamachine.
(ff verduidelijkt, de randen van je deeg zien er erg rafelig uit, en de bal ziet er ook niet echt soepel uit[afbeelding]
dit is stuk soepeler)
denk dat jij maar beter CUL kan mijden,quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:46 schreef __________ het volgende:
Niemand dwingt je om foto's te plaatsen waar iemand een fuck aan heeft ...
het is niet dat je een compleet nieuwe techniek hebt ontdekt die de slierten langer en ronder maken .
(het is een random foto van internetquote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ok
Hier hebben we wat aan.
We hebben de handleiding die bij het apparaat zat gevolgd, daar werd niet over rusten in de koelkast, of olie gesproken, vandaar!
Jouw deeg ziet er idd mooier uit![]()
Ja dat is the stuff. Doe ik ook regelmatig makenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:59 schreef K-mail het volgende:
Ik mis wat... Je deeg ziet er niet echt tof uit eerlijk gezegd, het moet er zijdeachtig uitzien. Heb je het deeg ook eerst 30min in de koelkast gedaan? En door het deeg een scheut(je) olijolie?
Wat ook bijdraagt aan veel mooiere lappen is het ong 6x draaien door stand 1, en elke keer weer een keer dubbel (terug) vouwen. En daarna stapje voor stapje dunner doen totdat je gewenste dikte hebt.
Zo staat het in mijn JO boeken en ook in de handleiding van m'n (dure) pastamachine.
(ff verduidelijkt, de randen van je deeg zien er erg rafelig uit, en de bal ziet er ook niet echt soepel uit[afbeelding]
dit is stuk soepeler)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |