abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46630054
Eerst koop je een goedkope

bij de

200 bloem en 2 eieren

Kneden, kneden, kneden (kattenspeel-marks op mijn hand, niet op lettensvp)

Mooie soepele bal geworden

In stukken om het makkelijker door de masjien te kunnen halen

Draaien, doorvoeren, het deed me even denken aan de wringer waar mijn moeder vroeger de was doordeed

Lekkere lange spaghettislierten maken

Spaghetti voor vanavond

En tagliatelle voor later

Benieuwd hoe het straks smaakt, wordt vervolgd dus

[ Bericht 7% gewijzigd door Blues op 26-02-2007 00:33:42 ]
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 24 februari 2007 @ 18:21:16 #2
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_46630131
leuk

ik schuif wel eens aan
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_46630160
Ja, laat ons het eindresultaat eens zien
pi_46630194
en? hoe smaakt het? echt lekkerder dan die "verse" zooi bij de super? Ik zit al lang te twijfelen om het ook een keer te doen maar het is toch wel wat werk... en dan denk ik tha hoe kan die bloem en die eier nou zoveel lekkerder smaken...
pi_46630227
hmm.. dit ga ik ook een keer proberen!
lekker lijkt me dit!
Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
  zaterdag 24 februari 2007 @ 18:26:00 #6
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_46630254
Dit is nou juist een van de weinige etenswaren waarbij ik het zelfgemaakt niet of nauwelijks lekkerder vind dan uit de winkel.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_46630266
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 18:23 schreef tinny het volgende:
en? hoe smaakt het? echt lekkerder dan die "verse" zooi bij de super? Ik zit al lang te twijfelen om het ook een keer te doen maar het is toch wel wat werk... en dan denk ik tha hoe kan die bloem en die eier nou zoveel lekkerder smaken...
Volgens mij is die wat je in de winkel koopt ook daarvan gemaakt.....toch?
pi_46630308
hoe laat verwacht je ons.....
pi_46630314
Mijn moeder heeft ook zo'n goeikope spaghettimangel, maar die gebruikt 'm om de vaatdoek uit te wringen. (ivm reuma)
  zaterdag 24 februari 2007 @ 18:30:04 #10
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_46630368
wat leuk Bluezz! wanneer was hij bij de aldi te koop? heb hem er nog nooit gezien... helaas.
ben benieuwd of het smaakt, zou je hier ook veel variaties op kunnen maken? pasta met pesto erin ofzo? of knoflook? of is dit niet lekker? (En kun je het er beter overheen doen?)
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_46630435
We moeten het nog eten, straks
Met een lekkere golfersaus

De machine is nu nog te koop volgens mij, moet je er wel snel bij zijn, de 28e beginnen de nieuwe aanbiedingen zag ik.
  zaterdag 24 februari 2007 @ 18:36:20 #12
18989 __________
Vul Uw naam op de lijn in.
pi_46630511
Misschien een ideetje om de volgende keer gewoon de achterkant van de verpakking van dat draaiding in te scannen. Minder werk voor een tot nu toe overbodig topic.

ik moet er niet aan denken dat alle idioten hun sperziebonen klaarmaak foto's hier als topic neerzetten. Of spruitjes ontdoen van de buitenbladen.

Overigens heb er ik wel aan gedacht om zo'n ding te kopen. Maar het verschil lijkt me wat te klein met de winkel pasta iit pizza bodems die zelf gemaakt wel beter zijn.
En plak Uw pasfoto in het daartoe bestemde vakje.
pi_46630695
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 18:36 schreef __________ het volgende:
Misschien een ideetje om de volgende keer gewoon de achterkant van de verpakking van dat draaiding in te scannen. Minder werk voor een tot nu toe overbodig topic.

ik moet er niet aan denken dat alle idioten hun sperziebonen klaarmaak foto's hier als topic neerzetten. Of spruitjes ontdoen van de buitenbladen.
Dan heb je pech, en zal je CUL toch echt over moeten slaan
  zaterdag 24 februari 2007 @ 18:44:06 #14
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_46630704
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 18:36 schreef __________ het volgende:

Niemand dwingt je hier te lezen of te reageren, hoor.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 24 februari 2007 @ 18:46:25 #15
18989 __________
Vul Uw naam op de lijn in.
pi_46630750
Niemand dwingt je om foto's te plaatsen waar iemand een fuck aan heeft ...

het is niet dat je een compleet nieuwe techniek hebt ontdekt die de slierten langer en ronder maken .
En plak Uw pasfoto in het daartoe bestemde vakje.
pi_46630817
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 18:46 schreef __________ het volgende:

het is niet dat je een compleet nieuwe techniek hebt ontdekt die de slierten langer en ronder maken .
het WAS een leuke toppic..... zullen we em leuk laten....?
pi_46631060
Ik mis wat... Je deeg ziet er niet echt tof uit eerlijk gezegd, het moet er zijdeachtig uitzien. Heb je het deeg ook eerst 30min in de koelkast gedaan? En door het deeg een scheut(je) olijolie?

Wat ook bijdraagt aan veel mooiere lappen is het ong 6x draaien door stand 1, en elke keer weer een keer dubbel (terug) vouwen. En daarna stapje voor stapje dunner doen totdat je gewenste dikte hebt.

Zo staat het in mijn JO boeken en ook in de handleiding van m'n (dure) pastamachine.

(ff verduidelijkt, de randen van je deeg zien er erg rafelig uit, en de bal ziet er ook niet echt soepel uit
dit is stuk soepeler )
pi_46631182

Zo ziet mijn deeg er ook uit, is stuk meer "zijde" dan bij jou
pi_46631668
Leuk topic!!
heb je mij proberen te bellen zaterdagnacht?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
LOL @ Pietverdriet --> Wat spreek jij vloeiend...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
pi_46631740
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 18:59 schreef K-mail het volgende:
Ik mis wat... Je deeg ziet er niet echt tof uit eerlijk gezegd, het moet er zijdeachtig uitzien. Heb je het deeg ook eerst 30min in de koelkast gedaan? En door het deeg een scheut(je) olijolie?

Wat ook bijdraagt aan veel mooiere lappen is het ong 6x draaien door stand 1, en elke keer weer een keer dubbel (terug) vouwen. En daarna stapje voor stapje dunner doen totdat je gewenste dikte hebt.

Zo staat het in mijn JO boeken en ook in de handleiding van m'n (dure) pastamachine.

(ff verduidelijkt, de randen van je deeg zien er erg rafelig uit, en de bal ziet er ook niet echt soepel uit [afbeelding]
dit is stuk soepeler )
Ok
Hier hebben we wat aan.
We hebben de handleiding die bij het apparaat zat gevolgd, daar werd niet over rusten in de koelkast, of olie gesproken, vandaar!

Jouw deeg ziet er idd mooier uit
  zaterdag 24 februari 2007 @ 19:45:22 #21
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_46632414
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 18:46 schreef __________ het volgende:

denk dat jij maar beter CUL kan mijden,
fototopics

@k-mail: mooi deeg! dit soort tips zijn handig om te weten
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_46633515
Fototopics, ik hou er van

Eindresultaat :

De spaghetti was goed van constistentie, mondgevoel goed , wel iets te flauw, maar dat maakte de pastasaus wel goed
pi_46633578
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 19:24 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ok
Hier hebben we wat aan.
We hebben de handleiding die bij het apparaat zat gevolgd, daar werd niet over rusten in de koelkast, of olie gesproken, vandaar!

Jouw deeg ziet er idd mooier uit
(het is een random foto van internet ) maar zo ziet het er wel uit bij mij. Overigens kun je het beste als je deeg niet soepel genoeg wordt, een beetje losgeklopt ei toevoegen, en niet zoals ik een keer deed gewoon olie er bij blijven gieten Dat werd geen succes

En nog 1 tip rol het niet TE dun uit, bij mij laatste serie had ik m gewoon tot stand 9, de dunste, uitgerold, waardoor ik er bijna doorheen kon kijken, en vreemd eten is, omdat het zo snel zacht wordt.
pi_46633603
Ziet er goed uit, al komt dat voornamelijk door de saus

Mooie borden ook
pi_46634548
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 18:59 schreef K-mail het volgende:

(ff verduidelijkt, de randen van je deeg zien er erg rafelig uit, en de bal ziet er ook niet echt soepel uit [afbeelding]
dit is stuk soepeler )
Ja dat is the stuff. Doe ik ook regelmatig maken
A little bit hateful
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')