Ze zag er inderdaad erg crispy uitquote:Op maandag 26 februari 2007 20:33 schreef edejong het volgende:
[..]
ja, als die niet ooit in grote films gaat spelen, vooral de scene dat ze naar buiten liep![]()
quote:Op maandag 26 februari 2007 13:47 schreef Bullet-tooth het volgende:
WOW! Dit is wel een van de allerbeste eps tot nu toe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:26 schreef SiGNe het volgende:
Geweldige aflevering weer, vroeg me alleen af of die baas van Mr. Bennet nou Linderman was of niet, werd mij niet duidelijk.
Ook grappig trouwens om een kleine Hiro te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:35 schreef Rocho het volgende:
Nope, deze man heet Thompson...quote:Op maandag 26 februari 2007 17:23 schreef Fendy het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:43 schreef Fir3fly het volgende:
Wat een aflevering! Ik ben er nog stil van....Helemaal met je eens, ongelooflijk goed aflevering, gaat en wordt steeds beter! HeroesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
sode-fucking-ju wat een vette aflevering!
Mini-Hiro zat op een gameboy te spelen, was dat ding al uit 14 jaar terug?"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"![]()
Uiteraard, dat ding komt uit 1989 volgens mij.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:47 schreef Ceased2Be het volgende:
sode-fucking-ju wat een vette aflevering!
Mini-Hiro zat op een gameboy te spelen, was dat ding al uit 14 jaar terug?2000 light years from home![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.![]()
Hele fijne ep inderdaad![]()
Claire's moeder vond ik trouwens ook een opvallend sterke persoonlijkheid ineens![]()
![]()
Ja, de vaagheid. In plaats van dat domme tutje die alleen maar muggles achterna looptquote:Op maandag 26 februari 2007 22:03 schreef octopussy het volgende:
Hele fijne ep inderdaad![]()
Claire's moeder vond ik trouwens ook een opvallend sterke persoonlijkheid ineens![]()
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.![]()
Een ding is wel jammer aan deze episode: Die onverwoestbare BH van Claire. Maar voor de rest zoals iedereen zegt; de beste aflevering tot nu toe
![]()
Edit: Nog een vraagje. Die ontmoeting tussen de vader van Hiro en Mr. Bennet. Was dat nu op de plek waar Claude Peter trainde ? Zo ja, betekent dat dus dat de vader Simone ook iets met de "papier-fabrikant" te maken heeft. Btw heeft iemand al enig idee wie Claude aan het beschermen was ?
[ Bericht 18% gewijzigd door Grim. op 26-02-2007 22:33:23 ]![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Heroes_%28TV_series%29
Nederland is nog 1 van de weinige landen die Heroes nog niet heeft gekocht. Wie belt John de Mol even.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Heroes valt onder het contract dat RTL heeft met Universal, aldus Heroes-tv.nl.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:42 schreef Dos37 het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Heroes_%28TV_series%29
Nederland is nog 1 van de weinige landen die Heroes nog niet heeft gekocht. Wie belt John de Mol even.
Jivis heeft RTL al gemaild, maar volgens mij nog geen reactie teruggekregen.![]()
Ik hoop toch echt dat seizoen 1 niet afgelopen is met aflevering 18, zoals er alleen aangegeven is bij tv.com. Er moet gewoon nog teveel verteld worden, nog 1 aflevering zou gewoon een slecht afsluiter zijn. Seizoen 2 komt ook nog, maar dat duurt nog wel effe..How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
Het zal toch wel tot en met 22-25 episodes doorgaan?quote:Op maandag 26 februari 2007 23:42 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik hoop toch echt dat seizoen 1 niet afgelopen is met aflevering 18, zoals er alleen aangegeven is bij tv.com. Er moet gewoon nog teveel verteld worden, nog 1 aflevering zou gewoon een slecht afsluiter zijn. Seizoen 2 komt ook nog, maar dat duurt nog wel effe..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wat een vette aflevering!![]()
Op de heroes site zelf zetten ze ook telkens alleen maar t/m de volgende aflevering neer. Meen ergens gelezen te hebben dat dit seizoen 24 afleveringen telt.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:42 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik hoop toch echt dat seizoen 1 niet afgelopen is met aflevering 18, zoals er alleen aangegeven is bij tv.com. Er moet gewoon nog teveel verteld worden, nog 1 aflevering zou gewoon een slecht afsluiter zijn. Seizoen 2 komt ook nog, maar dat duurt nog wel effe.."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"![]()
Seizoen 1 gaat 23 afleveringen tellen.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:44 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Het zal toch wel tot en met 22-25 episodes doorgaan?lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Hoe lang moeten we daarna eigenlijk tot seizoen 2 wachten? Ik vraag me trouwens af hoe ze seizoen 1 willen overtreffen want dit is echt een van de beste series die ik tot nu toe gezien heb.![]()
Ik gok september - oktober.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:37 schreef SiGNe het volgende:
Hoe lang moeten we daarna eigenlijk tot seizoen 2 wachten? Ik vraag me trouwens af hoe ze seizoen 1 willen overtreffen want dit is echt een van de beste series die ik tot nu toe gezien heb.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: