Ze heeft een beetje afstand van hem genomen. Vandaag mag hij met zijn tong niet tegen haar huig aan komen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:33 schreef petraa het volgende:
Gatver stream 1 en 2 waren weer volop tongen in beeld
Ja toen ik het vroeg, dacht ik dat ook al, want ze zei vanmiddag ik moet nog 2 hoofdstukken afwerken voordat me leraar weer komt.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:34 schreef Soury het volgende:
Oh sorry Petraa vroeg de betekenis.
Volgens mijn heeft ze tieples![]()
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze heeft een beetje afstand van hem genomen. Vandaag mag hij met zijn tong niet tegen haar huig aan komen.
exact, het is niet dat ze niet te vertrouwen is, maar je moet er enorm veel energie in stoppen, niet rendabelquote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:30 schreef itsme het volgende:
[..]
Weet je wat het is.
Als je Amanda in je kamp wilt hebben (en houden) dan kan je haar nooit alleen laten.
Dus beide kampen hebben niets aan haar
daarvoor hoef hij niet met zijn delletje in de gym te zitten, hij ziet er zowiezo sneu uit. Hoef hij helemaal niets voor te doen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:38 schreef de_kolonel het volgende:
Wat ziet dat er sneu uit zeg, die brainless met zijn delletje in de gym.
Nou parels voor de zwijnen. Hij had net zo goed Nijntje kunnen voordragen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:43 schreef Peter6000 het volgende:
Eric heeft een pagina toneelstof uit zijn hoofd geleerd.
Amanda is er enthousiast over.
Kom op zeg je kan toch altijd weer op een besluit terug komenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:45 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ga me bijna verheugen op dat verjaardagsfeest van Natasia.
Dan is er iig iets ergerlijks.
O nee, ik had besloten het te boycotten.![]()
jA Ik kijk echt uit naar het moment dat die VW Touareq met een grote roze strik het terrein komt oprijdenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:47 schreef Sporti het volgende:
[..]
Kom op zeg je kan toch altijd weer op een besluit terug komen![]()
Ik begin bijna te denken dat mijn eigen leven interessanter is dan dat van de miljonairs!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:49 schreef Sporti het volgende:
Streams van schaken en koken ...............![]()
![]()
![]()
![]()
Helpt niets helaas... Talpa denkt laat die paar honderd forumers maar de werkelijkheid zien... Ondertussen houden we 300.000 kijkers voor de gek...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:45 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ga me bijna verheugen op dat verjaardagsfeest van Natasia.
Dan is er iig iets ergerlijks.
O nee, ik had besloten het te boycotten.![]()
Nastasi heeft zoals gewoonlijk erg bescheiden wensen ze is al blij met 1 toerrek.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:49 schreef Soury het volgende:
[..]
jA Ik kijk echt uit naar het moment dat die VW Touareq met een grote roze strik het terrein komt oprijden![]()
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:51 schreef botox het volgende:
[..]
Ik begin bijna te denken dat mijn eigen leven interessanter is dan dat van de miljonairs!![]()
De contrasten zijn errug leuk als je de tv uitzendingen ziet die een aantal dagen achterlopen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:51 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Helpt niets helaas... Talpa denkt laat die paar honderd forumers maar de werkelijkheid zien... Ondertussen houden we 300.000 kijkers voor de gek...
( Kent iemand iemand die wel de uitzendingen volgt , maar niet de streams en het forum? Ben namelijk benieuwd hoe iemand denkt die alleen de uitzendingen ziet.. of die heel anders over Brian en Natas denken)
Ik heb Grijpstra en de Gier nog op video.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:51 schreef botox het volgende:
[..]
Ik begin bijna te denken dat mijn eigen leven interessanter is dan dat van de miljonairs!![]()
En vele met jou denk ikquote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:52 schreef Peter6000 het volgende:
Op dit soort momenten hoop ik zo, dat hij in zijn vingers snijdt.
Kijk pas sinds twee weken de streams en vond Satania en Brain ook op tv al walgelijk. Bart kwam op tv wel beter uit de verf, vond ik. en Sylvia is op de streams veel leuker (maar dat zal niemand hier verbazen).quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:51 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Helpt niets helaas... Talpa denkt laat die paar honderd forumers maar de werkelijkheid zien... Ondertussen houden we 300.000 kijkers voor de gek...
( Kent iemand iemand die wel de uitzendingen volgt , maar niet de streams en het forum? Ben namelijk benieuwd hoe iemand denkt die alleen de uitzendingen ziet.. of die heel anders over Brian en Natas denken)
Erg leuk met Waldemar echt een aanwinst voor de seriequote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:53 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb Grijpstra en de Gier nog op video.![]()
dat is ze ook over brians gedichten..quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:43 schreef Peter6000 het volgende:
Eric heeft een pagina toneelstof uit zijn hoofd geleerd.
Amanda is er enthousiast over.
nee niemand in me omgeving kijkt het ja ze hebben het ooit wel es gezien en vinden het geen flikker aan.... dus ik hou me kop dr al over...als ik de gouden kooi noem worden ze al ontoepasselijkquote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:51 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
ja mijn nichtje en broer. maar beide zien het toch wel goed. Broer ziet het heel goed. Bloed hekel aan Brian en Natasia.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:51 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Zag Waldemar gisteren fietsen op de Van Baerlestraat - daar wil ik best naar kijken! Maar helaas heb ik ook niks op de video...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:54 schreef Sporti het volgende:
[..]
Erg leuk met Waldemar echt een aanwinst voor de serie![]()
ik ken er wel een paar die alleen uitzending bekijken.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:51 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Mag ik dat quoten?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:54 schreef zaadjuh het volgende:
[..]
nee niemand in me omgeving kijkt het ja ze hebben het ooit wel es gezien en vinden het geen flikker aan.... dus ik hou me kop dr al over...als ik de gouden kooi noem worden ze al ontoepasselijk
Mee eens, de voice over windt er ook geen doekjes om..quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:56 schreef rooie3 het volgende:
[..]
ik ken er wel een paar die alleen uitzending bekijken.
maar die vinden hun ook afschuwelijk.
ze laten best wel een goed beeld zijn van wat wij ook zien.
Die vent is echt goed.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Mee eens, de voice over windt er ook geen doekjes om..![]()
Het worden al echte Gooise balletjesquote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:59 schreef Sporti het volgende:
Wat hebben de boys, Huub en Eric brave shirtjes aan vandaag![]()
Even tussendoor, is dat ma flodder in jouw user-icon?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:55 schreef itsme het volgende:
[..]
ja mijn nichtje en broer. maar beide zien het toch wel goed. Broer ziet het heel goed. Bloed hekel aan Brian en Natasia.
Aleeen nichtje vond huub niet zo leuk. Na een stevig gesprek met mij,nu wel.
![]()
Ze gaat celibaatquote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:00 schreef Marrije het volgende:
Wat is Amanda trouwens normaal gekleed vandaag, wat is er aan de hand?
ma flodder?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:00 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Even tussendoor, is dat ma flodder in jouw user-icon?
Eric meende ff een patstelling te zien, maar helaas voor Sylvia is dat niet het geval.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:03 schreef botox het volgende:
Spannend hoor, sylvia is nog maar één zet van mat verwijderd
De kans is klein, maar het kan nog steeds hoor ik net. Bloedstollend!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:04 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Eric meende ff een patstelling te zien, maar helaas voor Sylvia is dat niet het geval.
Grappig al die misverstanden ik heb niets met games en ging er vanuit dat je het zelf was itsmequote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:02 schreef itsme het volgende:
[..]
ma flodder?![]()
nee een figuurtje van de beste game serie ooit : Final Fantasy.![]()
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:05 schreef Sporti het volgende:
[..]
Grappig al die misverstanden ik heb niets met games en ging er vanuit dat je het zelf was itsme![]()
![]()
Wat?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:05 schreef Sporti het volgende:
[..]
Grappig al die misverstanden ik heb niets met games en ging er vanuit dat je het zelf was itsme![]()
![]()
Wasme ?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:05 schreef itsme het volgende:
Ik heb ook deze![]()
Ben net een klein kind ipv het oude takkenwijf wat ik eigenlijk ben.![]()
[afbeelding]
Gelukkigquote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:08 schreef Sporti het volgende:
[quote]Op zaterdag 24 februari 2007 18:07 schreef itsme het volgende:
[..]
Wat?En je dacht dat ik er dus uit zag als ma Flodder.
![]()
[/quot
Nee absoluut niet ik herken er Ma flodder helemaal niet in![]()
Je moet door je oogharen kijken!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:08 schreef Sporti het volgende:
[quote]Op zaterdag 24 februari 2007 18:07 schreef itsme het volgende:
[..]
Wat?En je dacht dat ik er dus uit zag als ma Flodder.
![]()
[/quot
Nee absoluut niet ik herken er Ma flodder helemaal niet in![]()
ja .quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:10 schreef Carlaa het volgende:
Ik zie dat "mijn boek" weer op de biljart tafel ligt terwijl Huub en Syl schaken....
edit: hij leest er zelfs in!
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:54 schreef zaadjuh het volgende:
[..]
nee niemand in me omgeving kijkt het ja ze hebben het ooit wel es gezien en vinden het geen flikker aan.... dus ik hou me kop dr al over...als ik de gouden kooi noem worden ze al ontoepasselijk
Ik had het al gezien...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:11 schreef 2live het volgende:
[..]
, worden ze onpasselijk, of bedoel je wat anders?
Tsja, ik ben administrator op een schaaksite.... dus ik kan ze zelfs nog een membership aanbieden om online te gaan schakenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:11 schreef itsme het volgende:
[..]
ja .![]()
Door jou gaan ze nu allemaal schaken leren![]()
![]()
![]()
ja allemaal brieven dat hij vergiftigd wordt. Durft hij niet meer te eten (en te slapen)quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:12 schreef Kaleddis het volgende:
Eigenlijk moeten we inspelen op dat para-gedrag van Brian. We moeten gewoon een hoax verzinnen en daar brieven over gaan sturen naar Brian. Klaar met de vriendelijke brieven naar Huub en Sylvia, we moeten mee gaan werken aan het vertrek van Brian![]()
Een hoax is niet zo moeilijk...... de gemiddelde internetter kijkt toch al amper verder dan zijn neus lang is dus verzin een gerucht, zet het hier neer en open er ook gelijk een topic over en voor je het weet is het "echt waar"quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:12 schreef Kaleddis het volgende:
Eigenlijk moeten we inspelen op dat para-gedrag van Brian. We moeten gewoon een hoax verzinnen en daar brieven over gaan sturen naar Brian. Klaar met de vriendelijke brieven naar Huub en Sylvia, we moeten mee gaan werken aan het vertrek van Brian![]()
lol, maar ik dacht ff aan jouw tweede sig, dus mss had ik iets gemist!quote:
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een hoax is niet zo moeilijk...... de gemiddelde internetter kijkt toch al amper verder dan zijn neus lang is dus verzin een gerucht, zet het hier neer en open er ook gelijk een topic over en voor je het weet is het "echt waar"
Dan vraag ik een ban voor je aan.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:13 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Tsja, ik ben administrator op een schaaksite.... dus ik kan ze zelfs nog een membership aanbieden om online te gaan schaken
Jammer Eric moet gaan koken. Kijken of Natasia en Co durven eten.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:14 schreef Soury het volgende:
Aan Tafel !!!
A en N willen een meidenfilm.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:17 schreef Peter6000 het volgende:
Huub wil Reservoir Dogs kijken.
Die heeft hij al 185 keer gezien, net als Pulp Fiction.
Ik heb al een verhaallijn waar Brian echt ziek van zou worden, maar het lijkt me vrij zinloos als ik dat hier neer ga zetten....... vooral omdat we het hier al over het creëren van een hoax hebben.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:17 schreef Kaleddis het volgende:
[afbeelding] Ik ga eens een snood plan verzinnen, to be continued..
Nee, maar ik ben ook erg benieuwd! Iemand?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:19 schreef Sporti het volgende:
Weten jullie wie er morgen komen als Nastasi haar verjaardag viert?
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:21 schreef _martijn_ het volgende:
Waarom moet Miami Vice nou weer voorgesteld woorden door Brian..... dat is veel te hoog gegrepen voor hem
Volgens mij met haar kindjes en Wilgo verder nix, behalve een band koks en de hele kaboedel..quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:20 schreef botox het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben ook erg benieuwd! Iemand?
ze zijn echt aartslui, ik zou daar helemaal gek van worden.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:21 schreef Ecila111 het volgende:
Misschien kan iemand anders even de tafel dekken? Er is ook niemand die aanbied even te helpen koken..... aanschuiven daar zijn ze héél goed in. En Amanda ruimt straks afwasmachine uit..... zo handig als je straks klaar bent met eten.
Ok thanks!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij met haar kindjes en Wilgo verder nix, behalve een band koks en de hele kaboedel..
Juist daarom. We hebben eerder al Huub een duwtje in de goede richting gegeven, dat kunnen we natuurlijk ook met Brian doenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb al een verhaallijn waar Brian echt ziek van zou worden, maar het lijkt me vrij zinloos als ik dat hier neer ga zetten....... vooral omdat we het hier al over het creëren van een hoax hebben.
Aan de andere kant zou je het spel een dusdanige wending kunnen geven dat het gewoon niet meer leuk is, dus de vraag is of je dat idd wel moet doen.
daar heb je gelijk in.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:21 schreef Ecila111 het volgende:
Misschien kan iemand anders even de tafel dekken? Er is ook niemand die aanbied even te helpen koken..... aanschuiven daar zijn ze héél goed in. En Amanda ruimt straks afwasmachine uit..... zo handig als je straks klaar bent met eten.
Ik hoop alle oud-bewoners..................quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:19 schreef Sporti het volgende:
Weten jullie wie er morgen komen als Nastasi haar verjaardag viert?
Ik wil er wel bij zijn als ze cadeau van Eric krijgt hoor, en dat Amanda dan verteld waar Brian bij is natuurlijk, dat ze erbij was om te helpenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:24 schreef Soury het volgende:
Ja Natas verwacht verrasingen !!! Ik ook..
We hebben Huub een duwtje gegeven omdat we het gedrag van de medebewoners zat waren: de postitieve kaarten naar Huub waren ook gelijk een waarschuwing naar de rest... een heel duidelijk "jullie gedrag wordt niet gewaardeerd"quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:23 schreef Kaleddis het volgende:
Juist daarom. We hebben eerder al Huub een duwtje in de goede richting gegeven, dat kunnen we natuurlijk ook met Brian doen![]()
Interactive Television.![]()
Maandag verwacht ze haar toerrekquote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:27 schreef itsme het volgende:
Verwacht Natasia 2 keer feest? morgen en maandag?
Eerst ervan laten snoepen en dan de waarheidquote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:27 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ik wil er wel bij zijn als ze cadeau van Eric krijgt hoor, en dat Amanda dan verteld waar Brian bij is natuurlijk, dat ze erbij was om te helpen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |