maar ze heeft gisteren heel duidelijk laten weten je kiest of voor de scouting of voor mijquote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:42 schreef poepeneesje het volgende:
Scouting is sowieso wel een beetje, volgens mij. Maar dat zal wel aan mij liggen.
Als ze daadwerkelijk om je geeft, dan accepteerd ze dat je een scout blijft. Moelijk hea het antwoord, dat kun je vast niet zelf bedenken.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:44 schreef senseo_ het volgende:
[..]
maar ze heeft gisteren heel duidelijk laten weten je kiest of voor de scouting of voor mij
en zolang je die beslissing niet maakt wil ik je niet zien
wat moet ik scouting doet veel vettere dingen dan alleen knopen en pionieren
ik vind het hartstikke leuk maar ik wil haar ook niet kwijt
Lastig natuurlijk. De leuke vrouwtjes hebben niets met padvinders.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:45 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Kijk als je niet zo triest was en zo'n nep-topic zou openen, dan zou je weten wat je moest doen. Gewoon haar dumpen en dan zoek je een mooie en leuke vrouw die het wel accepteerd dat je bij de scouts zit waar je nog veel kan leren voor later.
Waar denk je dat ze reservepriesters vandaan halen?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:47 schreef GateWayX het volgende:
Word er nog een beetje geneukt onder de bomen en in de tentjes daar op zo'n scouting ?
Bedoel je dat als je zegt "we doen veel meer als alleen knopen leggen" ?
dit is ten strengste verbodenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:47 schreef GateWayX het volgende:
Word er nog een beetje geneukt onder de bomen en in de tentjes daar op zo'n scouting ?
Dus als je je tokus niet in de knoop kan houden krijg je billenkoek van de opperpadvinder ofzo ?quote:
Alsof dat ooit iemand heeft tegen gehoudenquote:
"Eigenlijk ben je gewoon helemaal een suffe drol."quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:51 schreef TrenTs het volgende:
Dat is niet het enige probleem, Jaap, praat maar eens goed met haar.
Ooit gehoord van op de knietjes zetten en een nekschot geven?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:47 schreef nietzman het volgende:
Tuurlijk, padluizen zijn ook zielige mensen. Maar daar als vrouw over gaan zeiken is natuurlijk nog wel veel zieliger. Je kunt een kneus wel uit de padluizerij halen, maar hoe haal je de padluizerij uit een kneus?
als er sex ontstaat tussen twee scouts in scouting tijd dan zullen deze direct naar huis worden gestuurd hun ouders worden ingelicht ze worden verwijderd van de scouting en er word aangifte gedaan het is pas 1 keer gebeurt en toen ging het goed misquote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:50 schreef GateWayX het volgende:
[..]
Dus als je je tokus niet in de knoop kan houden krijg je billenkoek van de opperpadvinder ofzo ?
Nou..geheelonthouding en 40 dagen geen seks. Dat is heel stoer in sommige kringenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:52 schreef Beelzebub85 het volgende:
Noem die leuke/stoere dingen dan eens.... ben wel nieuwsgierig.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:52 schreef senseo_ het volgende:
[..]
als er sex ontstaat tussen twee scouts in scouting tijd dan zullen deze direct naar huis worden gestuurd hun ouders worden ingelicht ze worden verwijderd van de scouting en er word aangifte gedaan het is pas 1 keer gebeurt en toen ging het goed mis
Aangifte? Zo van.... Omdat ze seks hadden in uniform?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:52 schreef senseo_ het volgende:
[..]
als er sex ontstaat tussen twee scouts in scouting tijd dan zullen deze direct naar huis worden gestuurd hun ouders worden ingelicht ze worden verwijderd van de scouting en er word aangifte gedaan het is pas 1 keer gebeurt en toen ging het goed mis
Aangifte? Omdat 2 scoutjes het met elkaar deden?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:52 schreef senseo_ het volgende:
[..]
Oeh... hebben we ergens een online-aanmeldformulier?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou..geheelonthouding en 40 dagen geen seks. Dat is heel stoer in sommige kringen
nee ik heb het dan echt over het beleid bij de rowans en lagerquote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:53 schreef Lidl het volgende:
Ook als je 18+ bent en op jezelf woont gaan ze dan je ouders bellen
Lobotomies uitvoeren.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:52 schreef Beelzebub85 het volgende:
Noem die leuke/stoere dingen dan eens.... ben wel nieuwsgierig.
"Mijnheer..uw kind heeft sex gehad met iemand."quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:53 schreef Lidl het volgende:
Ook als je 18+ bent en op jezelf woont gaan ze dan je ouders bellen
Misschien neukt hij haar wel tot ze niet meer kan lopen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:52 schreef MUUS het volgende:
[..]
"Eigenlijk ben je gewoon helemaal een suffe drol."
we hebben het een keer meegemaakt en toen is de scouting verantwoordelijk gesteld hier is een rechtszaak uit gekomen die gewonnen is door de oudersquote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Aangifte? Omdat 2 scoutjes het met elkaar deden?
Of was het wel de hopman die zich had vergrepen? Want in dat geval is het wel goed natuurlijk
goeie advocaatquote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:55 schreef senseo_ het volgende:
[..]
we hebben het een keer meegemaakt en toen is de scouting verantwoordelijk gesteld hier is een rechtszaak uit gekomen die gewonnen is door de ouders
Maar hij woont op zichzelfquote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
"Mijnheer..uw kind heeft sex gehad met iemand."
En dan hoor je de vader aan de andere kant van de telefoon: "Allllllriiiight!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
"Mijnheer..uw kind heeft sex gehad met iemand."
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:56 schreef Lidl het volgende:
[..]
Maar hij woont op zichzelfhij is 32
ja maar we wilde toch dat u even een hartig woordje met uw zoon spreekt
Ze hebben een swingende rock versie van kumbaya my lord gemaaktquote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:57 schreef milagro het volgende:
specificeer stoere dingen even!
Je zou een gulden middenweg kunnen vinden.....quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:57 schreef Roomsoesje het volgende:
Kiezen tussen je vriendin en kleine kindertjes. Moeilijk, moeilijk
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:57 schreef Roomsoesje het volgende:
Mr Hopman a.k.a. The Human Beatbox featurin' The Crazy Midgets.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:58 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ze hebben een swingende rock versie van kumbaya my lord gemaakt
Gut...dus wat hebben we geleerd? Géén aangifte doen als er sex plaatsvindt maar condooms uitdelen. Dan wordt er niemand zwanger en niemand ziek. Zij blij, jullie blij, ouders blijquote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:55 schreef senseo_ het volgende:
[..]
we hebben het een keer meegemaakt en toen is de scouting verantwoordelijk gesteld hier is een rechtszaak uit gekomen die gewonnen is door de ouders
ja hoor eens, jullie beginnen toch zelf met je dipdipdip dopdopdop?!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:52 schreef senseo_ het volgende:
[..]
Scout's honor to your motherquote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:59 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Mr Hopman a.k.a. The Human Beatbox featurin' The Crazy Midgets.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:01 schreef Nembrionic het volgende:
Nanne Zwiep?
Dit topic wordt steeds mooier
ja die activiteit hebben we gauw verscheurtquote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:00 schreef Mastertje het volgende:
oeh een schoonmaakactie in de natuur lijkt me wel wat
Ja, daar gaan we al. En wat komt daarna? Keiharde neukseks met een scoutingkutje. Zo groen en mooi, zo klein en tenger, zo lief en teder....keihard anaal.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:59 schreef senseo_ het volgende:
Zoals gezegd, bij de Rowans & Sherpa’s ben je niet in je eentje. Je zou wel eens dikke maten kunnen worden. Samen uit, samen thuis. Samen plannen maken, samen de handen uit de mouwen steken. Samen feesten, samen opruimen. Samen actief, samen dokken.
Heb jij op scouting gezeten?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:01 schreef heiden6 het volgende:
Een achternichtje van mij zat ook bij de scouting en die vond het helemaal geweldig, dus toen mijn broertje en ik klein waren vod mijn moeder het wel een aardig idee dat wij eens mee zouden doen.
Na een kleine drie kwartier bladeren zoeken hebben we samen met mijn moeder nog lang lol gehad om die trieste kneuzenkermis.![]()
Scouting.
Die zit zelf ook op scouting.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:01 schreef senseo_ het volgende:
valt me op ddat veldmuis nog niet langs is geweest
En in de natuur uitgestrooit>quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:01 schreef senseo_ het volgende:
[..]
ja die activiteit hebben we gauw verscheurt
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:02 schreef Scharrelkip het volgende:
OMG wat een vooroordelen over scouting zeg! Hier spreekt ook een echte scout en als je vriendin je niet moet omdat je bij de scouting zit zou ik iig even heel snel weg zijn als ik jou was!
Scouting is gewoon een toffe hobby en iedereen die er over zeurt, moet gewoon eens komen kijken want het is eigenlijk gewoon een hele gezellige vereniging van vrienden die af en toe wat "officiele" momenten hebben. Maar hee, die voetbaltenues zijn nou ook niet echt super sexy ofzo (een man met kniekousen??)
Scoutingnerds. Het zijn net Jehova's Getuigen, ze willen je meetrekken in hun eigen misere.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:01 schreef heiden6 het volgende:
Een achternichtje van mij zat ook bij de scouting en die vond het helemaal geweldig, dus toen mijn broertje en ik klein waren vod mijn moeder het wel een aardig idee dat wij eens mee zouden doen.
Na een kleine drie kwartier bladeren zoeken hebben we samen met mijn moeder nog lang lol gehad om die trieste kneuzenkermis.![]()
Scouting.
Maar ze weten tenminste wel hoe ze een knoopje in het condoom moeten leggenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:02 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Ja, daar gaan we al. En wat komt daarna? Keiharde neukseks met een scoutingkutje. Zo groen en mooi, zo klein en tenger, zo lief en teder....keihard anaal.
En dan een rechtzaak.....
Ja het is mss niet voor iedereen weg gelegd, maar wees eerlijk na 1 keer kijken heb je echt nog niet helemaal door wat een vereniging inhoud! (en het verschilt ook per scoutinggroep)quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:03 schreef heiden6 het volgende:
[..]
[..]
Scoutingnerds. Het zijn net Jehova's Getuigen, ze willen je meetrekken in hun eigen misere.
Wel zo milieuvriendelijk met al die chemische zaaddoders..... Knopen leren leggen met voorbedachte rade....quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar ze weten tenminste wel hoe ze een knoopje in het condoom moeten leggen
mooi toch dan moet eens een keer meegaan draaienquote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:05 schreef PastoorPeter het volgende:
Bij een vriend van me drinken ze op scouting volop Hertog Jan.
Dat lijkt me dan wel leuke scouting.
Tuurlijk niet, magyver was heteroquote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:06 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ik bedenk me ineens....
McGuyver heeft ook op scouting gezeten....tenminste.... lijkt me zo. En toch doet hij hele coole dingen met een zakmes en een stukje touw.
Oja en ze vechten erquote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:06 schreef senseo_ het volgende:
[..]
mooi toch dan moet eens een keer meegaan draaien
hou er rekening mee dat bier pas geschonken word na de opkomst meestal na half 11
Je moet nooit iets waar je cht heel veel plezier mee beleeft opgeven voor de ander, dat gaat toch etteren, je gaat het haar toch kwalijk nemen dat ze dat van je afgenomen heeft.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:39 schreef senseo_ het volgende:
Geachte heren en dames van het r&p forum.
Ik heb een probleem ik zit sinds mijn 7e jaar bij de scouting dit doe ik nu nog steeds met veel plezier, ik heb alle stadiums doorlopen welpen.verkenners,rowans en toen naar de jongerenstam.
Sinds twee jaar geef ik leiding aan de verkenners en ben ik begeleiding bij de rowans.
6 maanden geleden heb ik een relatie gekregen met een bloedmooie vrouw iris het probleem is dat zij een negatief denkbeeld heeft over scouting volgens haar doen we niks anders dan knopen maken, kampvuur maken en de vlag hijsen en dat vind ze nogal kinderachtig.
Aangezien ik ook nog steeds bij de scouting zit vind ze mij dus ook kinderachtig dat zijn haar eigen woorden en wil ze de relatie verbreken als ik niet stop met scouting.
Ik heb haar een paar keer gevraagd of ze mee wou zodat ze kon zien dat we helen stoere dingen doen en dat knopen leggen en de vlag hijsen eigelijk niet meer doen en heel snel van ons programma hebben gegooid althans bij de rowans, de verkenners leggen wel nog knopen en hijsen de vlag maar ze doen veel meer!!!!!! Allemaal stoere en leuke dingen
Moet ik de scouting dan wel de verkenners, rowans en de jongerenstam opgeven voor haar of moet ik haar gewoon laten gaan
Graag advies
de tijden dat ik op scouting ben is
vrijdag van half 8 tot ???(half elf is programma afgelopen en daarna drinken we nog wat)
zaterdag van half 3 tot half6/6uur en van
en een keer per maand met de jongerenstam op zaterdag van half 8 tot ???
Hmmm, dan moet hij het van The A-team hebben.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:07 schreef Mastertje het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, magyver was hetero
Ik heb als meisje op scouting gezeten, dat was nog in mijn onschuldige periode, maar laten we zeggen dat er op de grotere kampen door de oudere kinderen zat van tentje werd gewisseld en zat stelletjes even verdwenen het bos in...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:47 schreef GateWayX het volgende:
Wordt er nog een beetje geneukt onder de bomen en in de tentjes daar op zo'n scouting ?
je zag natuurlijk niet waar ie vandaan kwamquote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:07 schreef milagro het volgende:
okay ik geef toe
[afbeelding]
dit is behoorlijk stoer.
Heerlijk, met je ster in de brandnetels. Wat wil je nog meer? Scouting 4 life!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:09 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik heb als meisje op scouting gezeten, dat was nog in mijn onschuldige periode, maar laten we zeggen dat er op de grotere kampen door de oudere kinderen zat van tentje werd gewisseld en zat stelletjes even verdwenen het bos in...
Wedstrijden, vooral gezellig samenzijn, dat soort dingen, het kan echt heel leuk zijn.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:57 schreef milagro het volgende:
specificeer stoere dingen even!
Als kind zijnde.... oke. Zou je er nog terug willen?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:12 schreef erodome het volgende:
[..]
Wedstrijden, vooral gezellig samenzijn, dat soort dingen, het kan echt heel leuk zijn.
Nu was ik gewoon een kaboutertje, bij de echte kleintjes dus, maar het was geweldig voor mij als kind zijnde, lekker spelen en doen, vriendinnen maken.
Het lijkt me een vriendelijke schattingquote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:13 schreef heiden6 het volgende:
Ik schat dat zo´n 25% van de ´begeleiders´ bij dit soort enge clubjes pedofiel is.
Heb jij nog nooit buitenseks gehad dan, of lekkere tentseks, dan heb je echt wat gemist in je leven!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:11 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Heerlijk, met je ster in de brandnetels. Wat wil je nog meer? Scouting 4 life!
Je bent een echte insider?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:13 schreef heiden6 het volgende:
Ik schat dat zo´n 25% van de ´begeleiders´ bij dit soort enge clubjes pedofiel is.
Er zitten viespeuken tussen ja, maar lang niet allemaal.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:13 schreef heiden6 het volgende:
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:16 schreef Nordic_Blue het volgende:
[..]
Er zitten viespeuken tussen ja, ... Ik ben er ook lid geweest, ...
ja, als kind, dat snap ik wel, maar als volwassene ? of bijna volwassene.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:12 schreef erodome het volgende:
[..]
Wedstrijden, vooral gezellig samenzijn, dat soort dingen, het kan echt heel leuk zijn.
Nu was ik gewoon een kaboutertje, bij de echte kleintjes dus, maar het was geweldig voor mij als kind zijnde, lekker spelen en doen, vriendinnen maken.
Ligt aan de scoutinggroep, als het er 1tje is die veel aan actieve sporten doet, abseilen, met de kano eropuit, kamperen, hiken, dat soort dingen, dan zou ik het niet erg vinden om te doen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:13 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Als kind zijnde.... oke. Zou je er nog terug willen?
Even erodome roepenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:04 schreef milagro het volgende:
een kurk, een naald, een stukje tou, droge lucifers en een meid, wat voor stoere dingen kun je daar mee doen ?
je maakte er een parenclub vanquote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:16 schreef Nordic_Blue het volgende:
[..]
Er zitten viespeuken tussen ja, maar lang niet allemaal.
Ik ben er ook lid geweest, en senseo, ik heb tussen mijn 15e en 20e daar toch heel wat afgeneukt met leeftijdsgenoten, ik weet niet wat voor rechtzaken dat op moet leveren?
Zolang iets vrijwillig is zie ik geen probleem.
Wat een onzin zeg, ben je kinds als je gaat hiken, abseilen en dat soort dingen, is dat niet "cool" genoeg?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:18 schreef milagro het volgende:
[..]
ja, als kind, dat snap ik wel, maar als volwassene ? of bijna volwassene.
ik zou toch ook mijn twijfels hebben, hoor, als een vent nog helemaal leip is van scouten.
ofwel omdat ik dan met een kind te maken lijk te hebben, ofwel omdat ik denk te maken te hebben met iemand die graag "met kinderen te maken" heeft![]()
Je moet íets doen om leden aan te trekken en het suffe imago weg te poetsenquote:
ja kan ik er wat aan doen dat er nogal wat dubieuze hopmannen rondhoppen, die reputatie heb ik niet verzonnenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:21 schreef erodome het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg, ben je kinds als je gaat hiken, abseilen en dat soort dingen, is dat niet "cool" genoeg?
Als je met vrienden onder elkaar bent en ipv naar de kroeg gaat actieve dingen gaat doen?
Of als je met kinderen werkt?
Of is dat alleen erg bij scouting, is een jongen die kleine ventjes voetbaltraining geeft minder erg, want er zijn een boel jonge jongens die dat doen.
In een kleine iglo tent ja.... de eerste keer nog wel. Niks mis mee opzich... maar buiten, nat, koud, beesjes..... nee dankje.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:15 schreef erodome het volgende:
[..]
Heb jij nog nooit buitenseks gehad dan, of lekkere tentseks, dan heb je echt wat gemist in je leven!
Het topic was toch al gehijacked.....quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Als wraak gooi ik het topic dus naar ONZ. Oh, en ik geloof je niet, dat telt ook.
Das niet cliché, das gewoon slechtquote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:39 schreef Nembrionic het volgende:
Zullen we er nog een paar clichégrappen ingooien?
Zoals dat de TS met zichzelf in de knoop zit ofso
In het verhaal van de dubieuze hopmannen, daar kan ik me vinden. Snap ook niet wat mensen van 40+ allemaal met die kinderen moeten.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:24 schreef milagro het volgende:
[..]
ja kan ik er wat aan doen dat er nogal wat dubieuze hopmannen rondhoppen, die reputatie heb ik niet verzonnen
en ach, maak je niet druk, korfbal vind ik ook een suffe sport, en toch beweren korfballers dat het haske stoer is
als verkenner/rowan of als leiding/stamlidquote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:16 schreef Nordic_Blue het volgende:
[..]
Er zitten viespeuken tussen ja, maar lang niet allemaal.
Ik ben er ook lid geweest, en senseo, ik heb tussen mijn 15e en 20e daar toch heel wat afgeneukt met leeftijdsgenoten, ik weet niet wat voor rechtzaken dat op moet leveren?
Zolang iets vrijwillig is zie ik geen probleem.
Hoe oud ben je?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:54 schreef senseo_ het volgende:
[..]
als verkenner/rowan of als leiding/stamlid
als rowan heb ik me goed plezierd met sherpa's.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:54 schreef senseo_ het volgende:
[..]
als verkenner/rowan of als leiding/stamlid
nee zeker niet zal bij ons vast wel eens zijn voorgekomen hoorquote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:57 schreef Nordic_Blue het volgende:
[..]
als rowan heb ik me goed plezierd met sherpa's.
Dit gebeurde vaak onder invloed van veel drank en bij feestjes.
Als leiding neukte ik ook nog wel eens iets, maar vanzelfsprekend geen jeugdleden.
Ben ik nu slecht?
met de hele groep masturberen over het kampvuur zeker.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:58 schreef senseo_ het volgende:
[..]
nee zeker niet zal bij ons vast wel eens zijn voorgekomen hoor
ik heb me tijdens me rowan tijd ook niet ingehouden![]()
![]()
![]()
![]()
getverdemmequote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:12 schreef Beelzebub85 het volgende:
We zitten hier wel de scouting af te zeiken.... Maar als ze allemaal zó waren, dan ging ik nu meteen nog!
[afbeelding]
Ja inderdaad, bij nader inzien lijkt die grote een beetje op Barbie..... Maar nog altijd beter dan 12 jarigen met een beugelquote:
Fuck youquote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:13 schreef heiden6 het volgende:
Ik schat dat jij te dom bent om te poepen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:13 schreef heiden6 het volgende:
mits je genoeg tijd over houdtquote:Op maandag 26 februari 2007 13:52 schreef du_ke het volgende:
Een vriendin en scouting is prima te combineren.
doet er niets aan af, toch?quote:Op maandag 26 februari 2007 14:31 schreef Vaan_Banaan het volgende:
Scouting is de enige jongeren organisatie in Nederland die een zwarte lijst bijhoudt met namen van plegers van onder andere zedendelicten. Dus als (quasi)pedo kom je bij Scouting nooit meer aan de bak (inschrijven wordt landelijk geregeld)
Terwijl je in het onderwijs zonder al te veel moeite van school naar school kunt wippen en als amateur voetbaltrainer ook van club naar club met de jongetjes van jeugd-F onder de douche kan stappen.
Het is te ziek voor woorden dat het gebeurt, maar er wordt teminste wel voor gezorgd, dat zo'n figuur nooit meer bij Scouting iets kan uitvreten.
http://speelruimte.scouti(...)20zwarte%20lijst.pdf
Juist. En er staat ook niets over de lengte van de lijst...quote:Op maandag 26 februari 2007 14:50 schreef milagro het volgende:
[..]
doet er niets aan af, toch?
zolang je niet betrapt ben , boeit die lijst toch niet?
Je moet ook een verklaring van goed gedrag overleggen als je als leiding nieuw bij een groep komt. Wat kan scouting nog meer doen?quote:Op maandag 26 februari 2007 14:50 schreef milagro het volgende:
[..]
Dan heb je meer aan vechtskills...quote:Op maandag 26 februari 2007 15:06 schreef Syb-rund. het volgende:
Zeg, er zijn ook chicks op scouting toch, anders ruil je gewoon ffkes ofzo.
Scouting lijkt me overigens niet echt al te erg, lijkt me wel handig als de wereld half vergaat.
Och weten hoe je een goed drijven vlot kan maken of hoe je een kip moet slachten is dan ook wel handigquote:Op maandag 26 februari 2007 15:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan heb je meer aan vechtskills...
quote:Op maandag 26 februari 2007 15:53 schreef zatoichi het volgende:
Ik ken iemand die het heeft uitgemaakt omdat haar vriend (32) ook kampbegeleider was bij de scouting en tijdens zo'n dag vreemd is gegaan met een van zijn kindjes (17).
niets, en als je nooit betrapt bent, kun je natuurlijk ook aan zo'n verklaring komen.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:46 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je moet ook een verklaring van goed gedrag overleggen als je als leiding nieuw bij een groep komt. Wat kan scouting nog meer doen?
Met vechtskills houdt je zo'n padvinderskneus onder de duim. Die LAAT je een kip slachten of een vlot bouwen. In de tussentijd kijk je het af.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:49 schreef du_ke het volgende:
[..]
Och weten hoe je een goed drijven vlot kan maken of hoe je een kip moet slachten is dan ook wel handig.
He koffiepad, laat je niet zo onwijs hard naaien hier.. En vooral niet bukken met al deze heaumeaux om je heen..quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:55 schreef senseo_ het volgende:
[..]
Zowat de helft van de posts gaat over pedo's en daar wilde ik even wat duidelijk over maken. Bij Scouting komt het ook voor ja, dat wil ik niet goed praten. Helaas lees je het ook bij ander (vrijwillig) jongerenwerk, leraar - leerling, werkgever - werknemer, en ander misbruik van relatie / functie.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:50 schreef milagro het volgende:
[..]
Kijkend naar je Sigquote:Op maandag 26 februari 2007 16:02 schreef Vaan_Banaan het volgende:
[..]
Zowat de helft van de posts gaat over pedo's en daar wilde ik even wat duidelijk over maken. Bij Scouting komt het ook voor ja, dat wil ik niet goed praten. Helaas lees je het ook bij ander (vrijwillig) jongerenwerk, leraar - leerling, werkgever - werknemer, en ander misbruik van relatie / functie.
Vereniging Nederlandse Organisaties Vrijwilligerswerk heeft niet eens een lijst, dus daar zou een pedo ongelimiteerd zijn/haar gang kunnen blijven gaan. http://www.nov.nl/nov_nieuwspers/detail.asp?pageid=1014&pnid=112&pn=0
Dat Scouting een walhalla voor pedo's zou zijn volgens sommige posters, gaat mij te ver.
Ik ben jaren met veel plezier begeleiding geweest en uiteindelijk gestopt wegens gebrek aan vrije tijd.
En als mensen het vreemd vinden dat ik dat leuk vind. So be it. Je ziet die jong opgroeien, zelfstandig worden, zich sociaal ontwikkelen.
Een hike door de duinen of door het bos met je rugzak en brandertje geeft mij altijd een groot Livingstone ontdekkingsgevoel. Dat wilde ik vroeger met mijn vriendjes ook, maar daar hadden we de spullen niet voor. Dus ben ik als 10 jarige bij de Scouting gegaan, die hebben de spullen wel.
Nadat ik oud genoeg was om leiding te worden, ben ik dat gaan doen, omdat ik het leuk vind om die leuke dingen uit te dragen. Dan maar kinds.
Ach en dit pedo probleem lost zich vanzelf op, tegenwoordig is overal een schreeuwend tekort aan vrijwilligers. Ik zie hier in de buurt ook steeds minder sportverenigingen voor de jeugd, er is nog 1 buurthuis, dus over een jaar of 10 zit iedereen verplicht achter de XBOX 23452345, de PS234 of de WIIIIIIIIIIIIIII. En sociaal doe je maar achter de MSN. Problem solved
In het weekend haal je je vriendin in huis, de rest van de week slijt je met peuters om je pikquote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:58 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Je zou een gulden middenweg kunnen vinden.....
wat net dus gezegd is er is meer controle op bij scouting dan bij andere jongere vereningen omdat het centraal geregeld is. Dus je hebt meer kans om ze daar te treffen. Tenminste degene die idd al gepakt zijn, die zitten daar (bijv de plaastelijk schaakclub) en niet bij scouting.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:58 schreef milagro het volgende:
[..]
niets, en als je nooit betrapt bent, kun je natuurlijk ook aan zo'n verklaring komen.
het is geen verwijt, hoor, enkel een constatering dat scouting een ideale plek is om je 2e hobby enigzins te beoefenen, onschuldig fysiek kontakt is niet snel verdacht in die context, zeg maar, en die mogelijkheid tot fysiek kontakt is er net ff wat meer dan als leraar op school.
wat kom ik jou toch vaak tegenquote:Op maandag 26 februari 2007 18:39 schreef Angst het volgende:
[..]
wat net dus gezegd is er is meer controle op bij scouting dan bij andere jongere vereningen omdat het centraal geregeld is. Dus je hebt meer kans om ze daar te treffen. Tenminste degene die idd al gepakt zijn, die zitten daar (bijv de plaastelijk schaakclub) en niet bij scouting.
snappie um?
21 en 17quote:Op maandag 26 februari 2007 16:49 schreef chatter het volgende:
Er was net al gevraagd welke leeftijd TS heeft, maar daar heb ik het antwoord niet van kunnen vinden.
En dan willen wel ook de leeftijd van zijn vriendin weten.
En eventueel een foto van TS en zijn vriendin
Jij 21 en zij 17.....En dan zegt zij dat jij kinderachtig bent? Dat wil toch wel wat zeggen dunkt me.quote:
Ze zeggen ook allemaal hetzelfde......quote:Op maandag 26 februari 2007 21:13 schreef Nirvana_646 het volgende:
Ik weet niet wat voor scouts jullie zit maar hier (België) moet je maar is komen kijken wat wij allemaal doen. Al mijn maten komen uit de scouts en we zijn een hechte groep vrienden die gewoon coole dingen doen!
Denk nu ook maar niet dat we allemaal nerds zijn want dan moet je maar eens kletsen krijgen!
Bier zuipen en flinke fik stoken.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:18 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Ze zeggen ook allemaal hetzelfde......
WAT voor COOLE dingen doen jullie SCOUTS dan????
vind voetbal ook duf, ondanks dat moet ik wel continue die uitslagen en ander gezeik erover aanhoren. Ieder heeft dinge die hij/zij leuk vind. Jij kan continue zeggen dat je scouting duf en stom vind en dat scouting of vriendiin topics nog suffer vind maar daar schiet de TS niets mee op. Als je niets zinnigs te zeggen hebt, zeg dan gewoon niets.quote:Op maandag 26 februari 2007 18:47 schreef milagro het volgende:
[..]
wat kom ik jou toch vaak tegen
lekker belangrijk allemaal., scouting, voetbalclub voor kiddo's , kinderboerderij, zijn gewoon ideale plekken voor pedo's, klaar, en neem het vooral niet persoonlijk op omdat je zelf toevallig scout bent, en het allemaal zo gezellig vind, is ook prima, doen wat je leuk vindt, ik vind scouting suf en topics openen over het dilemma scouting of vriendin nog suffer
quote:Op maandag 26 februari 2007 21:56 schreef milagro het volgende:
HALLO, dit topic staat in ONZIN, ja!!!!!!!!!
zeiksnor, ga een pad vinden , met je droge lucifers en je dipdip en je dopdop
dit zegt wel weer iets over jouw niveau.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:56 schreef milagro het volgende:
HALLO, dit topic staat in ONZIN, ja!!!!!!!!!
zeiksnor, ga een pad vinden , met je droge lucifers en je dipdip en je dopdop
nee, dit zegt iets over jouw inschattingsvermogen, schat.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:08 schreef jagermaster het volgende:
[..]
dit zegt wel weer iets over jouw niveau.
en dan de helft quoaten, de rest ook maar ff want anders krijg je wel een erg schreef beeld.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:05 schreef milagro het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Robert_Baden-Powell
Robert Baden-Powell, zoals vele nationalisten met hem, onderschatte waar het beginnende fascisme en nationaal socialisme later toe zou leiden. Daarom toonde hij zich openlijk een grote bewonderaar van Hitler en Mussolini. Baden-Powell meende dat de twee dictators 'wonderen verrichtten door hun volkeren te laten herleven als trotse naties'.
Hm
quote:Op maandag 26 februari 2007 22:12 schreef jagermaster het volgende:
[..]
en dan de helft quoaten, de rest ook maar ff want anders krijg je wel een erg schreef beeld.
"Hiermee mag niet worden gezegd dat Baden-Powell de ideeën van Hitler en Mussolini deelde, bovendien stierf hij voor de gruweldaden in de openheid kwamen. Hij bekritiseerde wel de Duitse Hitler Jugend en de Italiaanse Balilla om hun over-nadruk op marcheren en drillen, hun gebrek aan broederschap tussen de volken en hun lage godsdienstige gehalte."
dit is een ex r en p topicquote:Op maandag 26 februari 2007 22:11 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, dit zegt iets over jouw inschattingsvermogen, schat.
dit is ONZIN, als je over je problemen wil praten , de divan staat in R &P, niet hier.
yep, precies, en het staat nu in ONZ, dus helaasquote:
Ghehe, maargoed dat die regel hier niet geldtquote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:52 schreef senseo_ het volgende:
[..]
Scouting= scouting.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:33 schreef InProduction het volgende:
Scouting kut-verklaren is nogal snel gedaan, landscouts zijn gewoon kut
Waterscouting daarentegen..
Echte scouts drinken bier.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:33 schreef InProduction het volgende:
Maar de luchtscouts zijn pas echt vetquote:Op maandag 26 februari 2007 22:33 schreef InProduction het volgende:
ff quoten en danquote:Op maandag 26 februari 2007 22:44 schreef Crazy-M het volgende:
Beelzebub85.
En jij moet een leven gaan zoeken.
het staat hier in onzin en dat vind ik zeer zwak van de admins. Dit is vooral gedaan omdat een stelletje imbecielen zoals jij niet ff fucking verder kijken dan hun achterlijke kut klein wereldje.
Ben je vergeten sosm wat de scouting nog meer doet ????
Zal ik even een paar dingen opnoemen misschien om jouw kut hersens ff wat beters in te stampen?
Even 2 dingen uit de geschiedenis en heden
- Tijdens 2de wereldoorlog, wie hielpen toen mensen in onderduiken en vochten in het verzet? Wat werd er verboden door Hitler? Inderdaad: SCOUTING.
- Wie zie je elk jaar bij de dooden herdenking, wie zag je bij de begrafenis van prins bernhard? INDERDAAD. OOK SCOUTS.
Heb je in godsnaam ooit verdiept in scouting trouwens? Denk het niet. Want zo weet je dat je naast de knopen, blokhutten en wat dan nog jij als standaard ziet veel meer zit. Ooit nagedacht aan de kinderen die een toffe tijd hebben bij de scouting? Ouders die ONS (de leiding) complimenteren omdat wij hun kind helpen in de ONTWIKKELING. Hun kind leren om te gaan met verschillende culturen, samen spelen. Zorgen dat ze accepteren om met verdriet en verlies om te gaan.
Als buitenstaander vind je het stom klinken, maar ik zal zeggen, draai een HALF jaar mee, en je weet gelijk wat scouting is. Ga je in godsnaam is verdiepen in het fenomeen scouting in plaats van zo zwak heen en weer argumenteren.
over pedofolie en homos en heel die andere kut zooi erover. (niet gericht aan Beelzebub85 maar aan die andere homo die erover begon)
Inderdaad, bij scouting komt pedofolie voor. Maar niet meer dan bij:
Kindervakantiewerk, internet, Basisscholen, Scholen in algemeen, en wie weet waar nog meer. Wie zegt ons dat jij bijvoorbeeld GEEN pedofiel bent? Oftewel, get your facts fucking straight voor ermee te gooien. Wie zegt jou dat jouw baas niet in de pedofolie zit????
Daarnaast nog over homos en aftrekken en die flauwekul.
So what als er homos bijzitten? Homos kom je overal tegen. Misschien zelfs ook binnen jullie bedrijf. Is het dan ook gelijk alleen voor Homos? Aftrekken in een blokhut??? Nu ja als jij met bewijzen kunt komen ... Denk het niet zoals altijd.
En ja, denk dat je door hebt dat ik een scoutingleider ben. En ik moet zeggen: Ik ben er trots op als ik zie dat de kinderen een geweldige ochtend hebben. Mede dankzij mij. Dat ik ze nog dingen bij kan leren. Kind van 6 die niet weet hoe hij een rebus moet maken als dit toevallig in programma zit, en dat wordt opgehaald door zn moeder en het eerste wat hij zegt is: MAMA, ik kan voortaan rebussen ontcijferen. DAT geeft je een goed gevoel.
En Senseo_, voor normale advies mag je mij best een PM sturen. Maar ik zal je vriendin dumpen. Zijn veel vrouwen die het juist wel leuk vinden.
En ook bij scouting zelf zitten heel veel leuke en knappe meiden.
dus aan iedereen die tegen scouting is:
Wat doen jullie als jullie de ware tegenkomen en die blijkt bij scouting te zitten?????
En naar de admin die dit naar onzin heeft getrapt:
Dankje wel voor het meehelpen voor het bashen van scouting. Dit had een serieus en goed topic kunnen worden. Maar mods zoals jou, die verneuken het. Zeker zelf ook nooit iets met scouting gedaan?
ja denk dus eerder voor jou.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:51 schreef milagro het volgende:
[..]
ff quoten en dan![]()
![]()
![]()
![]()
niet zo van het padje af, hoor, is niet goed voor je
quote:Op maandag 26 februari 2007 22:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja denk dus eerder voor jou.
alweer iemand die NIET verder kijkt dan zn neus langer is.
Beschuldigde je gedeeltelijk mij in die schreeuwpostquote:Op maandag 26 februari 2007 22:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja denk dus eerder voor jou.
alweer iemand die NIET verder kijkt dan zn neus langer is.
quote:
quote:Op maandag 26 februari 2007 22:44 schreef Crazy-M het volgende:
Beelzebub85. Stommie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En jij moet een leven gaan zoeken.
het staat hier in onzin en dat vind ik zeer zwak van de admins. Dit is vooral gedaan omdat een stelletje imbecielen zoals jij niet ff fucking verder kijken dan hun achterlijke kut klein wereldje.
Ben je vergeten sosm wat de scouting nog meer doet ????
Zal ik even een paar dingen opnoemen misschien om jouw kut hersens ff wat beters in te stampen?
- Tijdens 2de wereldoorlog, wie hielpen toen mensen in onderduiken en vochten in het verzet? Wat werd er verboden door Hitler? Inderdaad: SCOUTING.
- Wie zie je elk jaar bij de dooden herdenking, wie zag je bij de begrafenis van prins bernhard? INDERDAAD. OOK SCOUTS.
Heb je in godsnaam ooit verdiept in scouting trouwens? Denk het niet. Want zo weet je dat je naast de knopen, blokhutten en wat dan nog jij als standaard ziet veel meer zit. Ooit nagedacht aan de kinderen die een toffe tijd hebben bij de scouting? Ouders die ONS (de leiding) complimenteren omdat wij hun kind helpen in de ONTWIKKELING. Hun kind leren om te gaan met verschillende culturen, samen spelen. Zorgen dat ze accepteren om met verdriet en verlies om te gaan.
Als buitenstaander vind je het stom klinken, maar ik zal zeggen, draai een HALF jaar mee, en je weet gelijk wat scouting is. Ga je in godsnaam is verdiepen in het fenomeen scouting in plaats van zo zwak heen en weer argumenteren.
over pedofolie en homos en heel die andere kut zooi erover. (niet gericht aan Beelzebub85 maar aan die andere homo die erover begon)
Inderdaad, bij scouting komt pedofolie voor. Maar niet meer dan bij:
Kindervakantiewerk, internet, Basisscholen, Scholen in algemeen, en wie weet waar nog meer. Wie zegt ons dat jij bijvoorbeeld GEEN pedofiel bent? Oftewel, get your facts fucking straight voor ermee te gooien. Wie zegt jou dat jouw baas niet in de pedofolie zit????
Daarnaast nog over homos en aftrekken en die flauwekul.
So what als er homos bijzitten? Homos kom je overal tegen. Misschien zelfs ook binnen jullie bedrijf. Is het dan ook gelijk alleen voor Homos? Aftrekken in een blokhut??? Nu ja als jij met bewijzen kunt komen ... Denk het niet zoals altijd.
En ja, denk dat je door hebt dat ik een scoutingleider ben. En ik moet zeggen: Ik ben er trots op als ik zie dat de kinderen een geweldige ochtend hebben. Mede dankzij mij. Dat ik ze nog dingen bij kan leren. Kind van 6 die niet weet hoe hij een rebus moet maken als dit toevallig in programma zit, en dat wordt opgehaald door zn moeder en het eerste wat hij zegt is: MAMA, ik kan voortaan rebussen ontcijferen. DAT geeft je een goed gevoel.
En Senseo_, voor normale advies mag je mij best een PM sturen. Maar ik zal je vriendin dumpen. Zijn veel vrouwen die het juist wel leuk vinden.
dus aan iedereen die tegen scouting is:
Wat doen jullie als jullie de ware tegenkomen en die blijkt bij scouting te zitten?????
En naar de admin die dit naar onzin heeft getrapt:
Dankje wel voor het meehelpen voor het bashen van scouting. Dit had een serieus en goed topic kunnen worden. Maar mods zoals jou, die verneuken het. Zeker zelf ook nooit iets met scouting gedaan?
ja, onder scouts vind je geen naarlingen, geen onsympathieken, geen vervelende mensen, geen leugenaars, geen bedriegers, geen pestkoppen , nee , stuk voor stuk, goed tot op het bot, allemaal!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:09 schreef Maisnon het volgende:
Er zitten een hoop vreemde mensen bij, dat heb ik ondertussen wel gezien, maar ze hebben wel hun hart op de goede plek, stuk voor stuk
Scouts
Niet veel nee, vooral niet onder de leiding, voor zover ik daar iets van mee heb gekregen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:12 schreef milagro het volgende:
[..]
ja, onder scouts vind je geen naarlingen, geen onsympathieken, geen vervelende mensen, geen leugenaars, geen bedriegers, geen pestkoppen , nee , stuk voor stuk, goed tot op het bot, allemaal!
omgquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:22 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Niet veel nee, vooral niet onder de leiding, voor zover ik daar iets van mee heb gekregen.
Dat zeg ik toch nergens dat ze dat allemaal zijnquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:24 schreef milagro het volgende:
[..]
omg
nee, dan zal dat idd zo zijn.
the purest of all god's creatures, the scouts!![]()
af en toe, zo voor het slapen gaanquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:27 schreef Maisnon het volgende:
Maar ga maar lekker verder met scouts bashen hoor, als je daar vrolijk van wordt
nou, die nuancering bracht je net niet aan, hoorquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:26 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch nergens dat ze dat allemaal zijnmaar de stuk of 8 die ik ken wel.
Helaas kan ik als scouting leider niet helemaal met deze stelling mee gaan. (OMG wat doe ik... Milagro, ik kop hem in voor jou jaquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:09 schreef Maisnon het volgende:
Er zitten een hoop vreemde mensen bij, dat heb ik ondertussen wel gezien, maar ze hebben wel hun hart op de goede plek, stuk voor stuk
Scouts
En nee, ik wordt niet altijd zo boosquote:Op maandag 26 februari 2007 22:56 schreef milagro het volgende:
[..]![]()
haar neus dan altijd nog, hè![]()
wonderlijk dat je je zo opwindt
doe je dat altijd?
zo boos worden op mensen op internet, die maar een beetje lopen te plagen?
grappig wel
ga door
scouts zijn suf, scouting is eng![]()
Ben jij vroeg wakker!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 07:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
En nee, ik wordt niet altijd zo boos
alleen in sommige situaties. Zoals gisteren. en zie tevens post hierboven
Renate ontmoet ik dadelijk in de treinquote:Op dinsdag 27 februari 2007 07:26 schreef Camplo het volgende:
[..]
Ben jij vroeg wakker!
Waar is Renate?![]()
kijk dat vind ik dan het enige jammer van scouting, jullie klitten zo. Als iemand het niet leuk vind, dan moet je maar iemand zoeken die het wel leuk vind? Of binnen de scouting zoeken. Dat is ook niet bevoordelijk voor je imago als je alleen ons kent ons doet.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:44 schreef Crazy-M het volgende:
Beelzebub85.
Grappig dat je de geschiedenis van de scouting aanhaald. Deze is namelijk niet "geheel" onbevlekt :quote:Op maandag 26 februari 2007 22:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat ze er niet van houdt. Is haar keuze.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:59 schreef Angst het volgende:
[..]
kijk dat vind ik dan het enige jammer van scouting, jullie klitten zo. Als iemand het niet leuk vind, dan moet je maar iemand zoeken die het wel leuk vind? Of binnen de scouting zoeken. Dat is ook niet bevoordelijk voor je imago als je alleen ons kent ons doet.
Zou jij dan een relatie aangaan met iemand die niet van buiten zijn houdt?
verder ben k het helemaal eens dat de meeste opmerking in dit topic onzin zijn
maar ja ut staat ook in onzin![]()
![]()
Het WAS R&P!quote:
Homofolie en pedofolie is bij mij nog steeds niet hetzelfdequote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:09 schreef GateWayX het volgende:
[..]
Grappig dat je de geschiedenis van de scouting aanhaald. Deze is namelijk niet "geheel" onbevlekt :
De oprichter van de scouting, Baden-Powell, kon zich wel vinden in de ideeën van Hitler en Mussolini.
Hij heeft zelfs geprobeerd de Hitlerjugend onderdeel te maken van de scouting wat overigens niet gelukt is.
Nu de naam Baden-Powell gevallen is, is het misschien wel leuk om over de persoon achter de scouting uit te wijden :
Baden-Powell was een fantast, feiten en verzinsels van stoere avonturen liepen bij hem door elkaar heen.
Daarnaast was de man als liefhebber van de natuur ook een bewonderaar van een gezond jongenslichaam.
Er mocht toen niet over gesproken worden, maar wij weten nu wel beter.
Homofiel, Pedofiel, you do the math.
Zo! De toon is weer gezet vandaag
quote:Op maandag 26 februari 2007 22:05 schreef milagro het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Robert_Baden-Powell
Robert Baden-Powell, zoals vele nationalisten met hem, onderschatte waar het beginnende fascisme en nationaal socialisme later toe zou leiden. Daarom toonde hij zich openlijk een grote bewonderaar van Hitler en Mussolini. Baden-Powell meende dat de twee dictators 'wonderen verrichtten door hun volkeren te laten herleven als trotse naties'.
Hm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |