bij mij hetzelfde. Amanda is naar plaats 4 . Natasia gezakt naar 5quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:56 schreef scanman01 het volgende:
Amanda en Eric zijn wat gestegen in mijn lijstje. Sylvia is nog steeds tweede en Huub nog steeds op de eerste plaats bij mij.
dat vroeg ik ook al.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:56 schreef Ashrak het volgende:
Mijn stem is wederom naar Huub gegaan.
Hij blijft bij mij gewoon op nr. 1 staan.
Weet iemand wanneer er weer gestemd kan worden voor de poll van Talpa ?
Laatst hoorde ik van iemand dat het (nog) niet mogelijk was.
die ruzie was afgesprokenquote:Op maandag 26 februari 2007 12:15 schreef Sjorzy het volgende:
Ik had Huub en Syl, maaaaaaaaaaaaaaaaaar
v.a. nu mag Huub hel ver komen, aar Syl mag winnen, Huub is gisteren TEver gegaan, was zo klierig, Syl hielp hem maar werd vet uitgescholden door hem, dus........nee, nu only
SSSSSYYYYYYYYYYLLLLLLLLVVVVVIIIIIIIIIAAAAAAAAAA
Yep, ik ben eruitquote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:01 schreef avonne het volgende:
Ik weet het nog niet.
Wat zal ik op kiezen? Amusementswaarde, mooiste karakterrol, waardigheid, spelvaardigheid?
ik dub tussen 4 personen .... ik zie het nog even aan
Herstel: Amanda is enorm gekelderd nu.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:56 schreef scanman01 het volgende:
Amanda en Eric zijn wat gestegen in mijn lijstje. Sylvia is nog steeds tweede en Huub nog steeds op de eerste plaats bij mij.
wie gaat nu te ver?quote:Op maandag 26 februari 2007 12:15 schreef Sjorzy het volgende:
Ik had Huub en Syl, maaaaaaaaaaaaaaaaaar
v.a. nu mag Huub hel ver komen, aar Syl mag winnen, Huub is gisteren TEver gegaan, was zo klierig, Syl hielp hem maar werd vet uitgescholden door hem, dus........nee, nu only
SSSSSYYYYYYYYYYLLLLLLLLVVVVVIIIIIIIIIAAAAAAAAAA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |