Wat een rare definitie van favorietquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:57 schreef marky het volgende:
Syl gestemd omdat Huub toch wel voldoende stemmen krijgt.
'quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:53 schreef scrabbie het volgende:
zonder huub kijk ik gewoon niet meer. ik zou het niet kunnen aanzien dat die brainless het zou gaan winnen. dat zou echt een grote flop zijn met zijn camera's afschermen die gozer moet er gewoon allang uit dit kan niet is een sanctie
1 - Huub met 45% van de stemmenquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:57 schreef tuinfluiter het volgende:
Is de uitslag van de populariteitspoll al gegeven ?
Ik las dat die gisteravond was?
Zo, ja, waar kan je de uitslag zien?
.
Dat moéten wel rellers zijn.quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:04 schreef farceman het volgende:
Willen de mensen die op Brian stemmen zich hier bekend maken....
Van een nieuw buurmeisje hoorde ik dat op het eiland Bonaire,quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:04 schreef farceman het volgende:
Willen de mensen die op Brian stemmen zich hier bekend maken....
Ik denk dat je van Bonaire kan stemmenquote:Op woensdag 7 maart 2007 16:26 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Van een nieuw buurmeisje hoorde ik dat op het eiland Bonaire,
Brian erg populair is wegens zijn deelname aan DGK,
Kun je ook sms-en vanaf Bonaire naar Eemnes?
Bedankt Blocks, uitslag poll-verwijzing.
Bedankt Scanman, ook voor de vele caps op de juiste plek.
Ik wilde je vanochtend al bedanken.
Favoriet is Sylvia op 1,
.
Het lijkt me niet.. De 'shortcodes' zoals 1010 gelden alleen voor de mobiele operators die eraan deelnemen. Dat zijn in dit geval alleen de Nederlandse netwerken KPN, T-mobile, etc. In een ander land is 1010 weer van iemand anders.quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:08 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
[..]
Ik denk dat je van Bonaire kan stemmen
Je kan ook bv. van Engeland als je kabel shit naar X-factor stemmen wrom dan niet naar 1010 ???quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:13 schreef soylent het volgende:
[..]
Het lijkt me niet.. De 'shortcodes' zoals 1010 gelden alleen voor de mobiele operators die eraan deelnemen. Dat zijn in dit geval alleen de Nederlandse netwerken KPN, T-mobile, etc. In een ander land is 1010 weer van iemand anders.
Omdat Talpa dan veel doekoe zou moeten passen aan Engelse mobiele operators om ook bij hun het nummer 1010 te huren...quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:18 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
[..]
Je kan ook bv. van Engeland als je kabel shit naar X-factor stemmen wrom dan niet naar 1010 ???
Ok Thanksquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:35 schreef soylent het volgende:
[..]
Omdat Talpa dan veel doekoe zou moeten passen aan Engelse mobiele operators om ook bij hun het nummer 1010 te huren...
Betaalnummers zoals 0909-.... werken ook alleen vanaf Nederlandse telefoons, omdat Talpa er geld aan wil verdienen en dat kunnen ze alleen krijgen als je vanaf een Nederlandse provider belt.. Wederom omdat die afspraken alleen gemaakt zijn met NL providers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |