Niemand toch?quote:Op maandag 26 februari 2007 23:38 schreef Seneca het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik niet Islamitisch ben? Allah is groot, enzo.
Waarom moet ik me dan zorgen maken?quote:
Om de gesteldheid van Progrock.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:39 schreef Seneca het volgende:
[..]
Waarom moet ik me dan zorgen maken?
Oh, ik snap het al. Dit is weer zo'n scherptecheck van je.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Om de gesteldheid van Progrock.²
Nee hoor, ik heb een goeie.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:08 schreef moussie het volgende:
't is een gods wonder dat een vrouw nog iets wil beginnen met een man van whatever pluimage .. mi zijn jullie allemaal evenveel van lotje getikt
-weg-quote:Op maandag 26 februari 2007 22:13 schreef moussie het volgende:
mwah, gestoorde logica begrijpen is absolutely-not-acceptable deze dagen
heb je al een fatwa over hem uitgeroepen dan of alleen een gewone doodsverwensingquote:
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:58 schreef MrVVD het volgende:
zo zo door islamitische moderatoren mag je niet eens meer zeggen wat je wil en mogen losers als bullshit boy wel gewoon alles spugen. foute zooi hier. als je geluid maar hard genoeg tegen het islamitisch tereur is word ie vanzelf wel gewist door de ayatolaha's van FOK
in islamitische landen als waar jij vandaan komt zijn de mannen misschien uit de anus getrokken zoals een goed turks gezegde luid, maar in het westen zijn er ook normale mannen hoor die wel respect hebben voor vrouwen en hen goed behandelen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:08 schreef moussie het volgende:
't is een gods wonder dat een vrouw nog iets wil beginnen met een man van whatever pluimage .. mi zijn jullie allemaal evenveel van lotje getikt
ohw wacht eens even jij bent toch die slijmbal bij de moderatoren.quote:
Dr Hippy voor jou dan hequote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:15 schreef MrVVD het volgende:
[..]
ohw wacht eens even jij bent toch die slijmbal bij de moderatoren.
maar wannabee hippy als je niet meer weet te vertellen dan een smiley kan je net zo groed je vinger weer gewoon in je kont stoppen.
Dus tóch het algemeen bekende en reeds als waarheid aangenomen korte lontje, hè?!quote:Op maandag 26 februari 2007 23:22 schreef Seneca het volgende:
[..]
Hopelijk bekeert progrock wel op tijd, voordat iemand hem met een bijl de hersens inslaat.
Bestaat er dan een 'lawfull kill'???quote:Michael Singleton, the coroner, recorded verdicts that Riaz killed himself and that his victims were unlawfully killed
als er gewoon brand was geweest wat niet was aangestoken was het lawfull, denk ik?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:51 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Even een klein zinnetje uit het artikel:
[..]
Bestaat er dan een 'lawfull kill'???
uhm, gezien het feit dat jij een Turk bent ben jij dus uit de anus getrokken als ik het goed begrijp ?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:01 schreef MrVVD het volgende:
in islamitische landen als waar jij vandaan komt zijn de mannen misschien uit de anus getrokken zoals een goed turks gezegde luid, maar in het westen zijn er ook normale mannen hoor die wel respect hebben voor vrouwen en hen goed behandelen.
Nee, ik voer een redelijke degelijke dicussie met hem. Ik mag prognock wel, 1 van de weinigen die oprecht en solide de dicussie voert, we zitten wat dat aan gaat op dezelfde golflengte.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:43 schreef MrVVD het volgende:
[..]
heb je al een fatwa over hem uitgeroepen dan of alleen een gewone doodsverwensing
meneer de flegmatiek
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |