quote:Heurelho Gomes, keeper van PSV, is wederom niet geselecteerd voor het Braziliaanse nationale elftal. Bondscoach Dunga riep voor het oefenduel tegen Zweden doelman Diego Alves van UD Almeria op, waardooor Gomes in Eindhoven kan blijven.
'Om erbij te zitten, moet je connecties hebben,' legt de 27-jarige Braziliaan in VI uit. 'De nationale ploeg is ook een beetje een politiek spel en ik doe niet aan politieke spelletjes.'
Joop Hiele.quote:Op woensdag 12 maart 2008 10:25 schreef Blawh het volgende:
Dunga
Het 'ik-mag-je-gehalte?'
Snap sowieso niet dat iemand Gomes niet zou mogen.
quote:Gomes nu ook gepasseerd door doelman Almería
12/03/2008 09:41
Gomes is nog verder in aanzien gedaald bij de Braziliaanse bondscoach Dunga. Diego Alves van UD Almería heeft een oproep gekregen voor de Seleção, terwijl de doelman van PSV in Eindhoven mag blijven.
Afgelopen weekeinde sprak Gomes nog over zijn moeizame relatie met de Braziliaanse ploeg. 'Om erbij te zitten, moet je connecties hebben', aldus de 27-jarige goalie. 'De nationale ploeg is ook een beetje een politiek spel en ik doe niet aan politieke spelletjes.'
Gomes moest Doni (AS Roma), Helton (FC Porto) en Julio César (Internazionale) al voor zich dulden in de rangorde bij bondscoach Dunga. Nu is ook Diego Alves hem gepasseerd. De 22-jarige keeper baart dit seizoen opzien bij Almería. Hij heeft onder meer het Spaanse seizoensrecord in handen wat betreft de langste reeks zonder tegendoelpunt.
Inderdaad. Dat zou wat geweest zijn. Hoewel we natuurlijk niet weten hoe Stekelenburg er tegen die tijd voor staat. Wie weet is hij dan wel veel sterker dan nu.quote:Op woensdag 12 maart 2008 10:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Jammer dat hij al voor Brazilie heeft gespeeld anders had Nederland in 2010 een keeper die wel punten pakt
quote:• Dunga is als enige wél in staat Gomes te passeren.
Frans Maas
Wie weet ook wel nietquote:Op woensdag 12 maart 2008 13:21 schreef JanVanHalst het volgende:
Wie weet is hij dan wel veel sterker dan nu.
whaha beetje respect he mongool, ik was daar tijdens het WK en geloof me we kunnen daar een voorbeeld van nemen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:20 schreef Pizzakoppo het volgende:
Gomes is veel te veel mens om tussen dat bij elkaar geraapte zooitje miljonairs te voetballen met ego´s van hier tot ginder dat zich de kanaries noemt.
wat een geweldenaar..quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:27 schreef gitaarsnaar het volgende:
wat een keeper
Krijgt hij ook.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:35 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Deze man hoort een standbeeld te krijgen in Eindhoven
Veruit..quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:36 schreef BB-King het volgende:
Beste Braziliaan die PSV ooit gehad heeft?
Vergeet Ronaldo en Romario...
Hoger dan het stadion zelf, wat een heldquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:38 schreef Frey het volgende:
Dat moet wel een heel erg groot standbeeld worden![]()
![]()
neuh tis wel prima zo.. Nu kan ook zn rustmomenten pakken tijdens interlands en uitblinken bij PSV..quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:37 schreef LuNaTiC het volgende:
stuurt iemand het bandje naar Dunga?
quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:36 schreef BB-King het volgende:
Veruit de aardigste en met het grootste PSV hartquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:36 schreef BB-King het volgende:
Vergeet Ronaldo en Romario...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |