Beste 8 van Euopa is gewoon Europese topquote:Op zaterdag 8 december 2007 01:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Inderdaad hoe kan ik Milan vergeten.
DAM je stelling slaat weer kant noch wal!
De cijfers wijzen anders uitquote:Op zaterdag 8 december 2007 01:36 schreef BonJovi het volgende:
Iedereen weet toch dat Psv Europees niet bij de grootste hoort?
Ik denk dat als hij naar een club als Valencia komt hij wel eerder een vaste plek onder de lat in het Braziliaans elftal krijgt.quote:Op zaterdag 8 december 2007 01:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gomes hoeft niet weg omdat hij al bij een Europese topclub zit en ieder jaar voor de prijzen meedoet.
Een stuk of 4,5 komen voor hem in aanmerking als hij hogerop wil en de meeste van die clubs hebben een jonge keeper(op Bayern na)
dat dus en Gomes wilt wel een goddelijke kanarie worden.quote:Op zaterdag 8 december 2007 01:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik denk dat als hij naar een club als Valencia komt hij wel eerder een vaste plek onder de lat in het Braziliaans elftal krijgt.
Omdat Valencia toch een grotere uitstraling heeft.
Ik weet niet wie de niet EU spelers daar zijn.quote:Op zaterdag 8 december 2007 01:46 schreef Radegast het volgende:
Bij Valencia lijkt Hildebrand alweer weg te mogen en Canizares is oud.
De vraag is: heeft Valencia nog plek voor een extra niet-EU speler?
Zigic, maar voor de rest zou ik er geen weten eigenlijk.quote:Op zaterdag 8 december 2007 01:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik weet niet wie de niet EU spelers daar zijn.
Ja, ze hebben alleen Zigicquote:Op zaterdag 8 december 2007 01:46 schreef Radegast het volgende:
Bij Valencia lijkt Hildebrand alweer weg te mogen en Canizares is oud.
De vraag is: heeft Valencia nog plek voor een extra niet-EU speler?
Zal hij een werkvergunning krjgen dan?quote:Op zaterdag 8 december 2007 01:51 schreef mcyodogg het volgende:
Hij kan altijd nog naar Man.U. Want beter dan Kuszczak of Foster zal ie wel zijn.
Niet automatisch, maar door de jury toch wel als Manchester hem wil halen als eerste keeper?quote:Op zaterdag 8 december 2007 01:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zal hij een werkvergunning krjgen dan?
Ja, omdat hij EU ingezetene isquote:Op zaterdag 8 december 2007 01:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zal hij een werkvergunning krjgen dan?
Geen idee, weet niet wat de crteria daarvan moeten zijn om als uitzonderingsgeval te worden behandeld.quote:Op zaterdag 8 december 2007 01:54 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Niet automatisch, maar door de jury toch wel als Manchester hem wil halen als eerste keeper?
Maar Afonso Alves krijgt ook geen werkvergunning.quote:Op zaterdag 8 december 2007 01:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ja, omdat hij EU ingezetene is
op basis van?quote:Op zaterdag 8 december 2007 01:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij kan wel naar Engeland
Jawel hoor, als ingezetene mag je overal binnen de EU bewegen en vestigenquote:Op zaterdag 8 december 2007 01:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar Afonso Alves krijgt ook geen werkvergunning.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |