abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55117923
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 01:34 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Milan?
Inderdaad hoe kan ik Milan vergeten.

DAM je stelling slaat weer kant noch wal!
pi_55117942
Beste 8 van Europa, dat noem ik aardige Europese top

Ik heb geen zin om het nu op te zoeken maar PSV zal wel ergens rond plaats 5-6 uitkomen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_55117958
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 01:35 schreef sjimz het volgende:

[..]

Inderdaad hoe kan ik Milan vergeten.

DAM je stelling slaat weer kant noch wal!
Beste 8 van Euopa is gewoon Europese top
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_55117961
Iedereen weet toch dat Psv Europees niet bij de grootste hoort?
AFC AJAX
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 8 december 2007 @ 01:36:53 #105
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55117964
en wie zijn nummer 9 10 en 11
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_55117975
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 01:36 schreef BonJovi het volgende:
Iedereen weet toch dat Psv Europees niet bij de grootste hoort?
De cijfers wijzen anders uit
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 8 december 2007 @ 01:40:20 #107
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55118029
maar het mag nu wel weer over Gomes gaan, de plek van PSV in Europa kan prima in het PSV topic
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_55118071
Gomes hoeft niet weg omdat hij al bij een Europese topclub zit en ieder jaar voor de prijzen meedoet.

Een stuk of 4,5 komen voor hem in aanmerking als hij hogerop wil en de meeste van die clubs hebben een jonge keeper(op Bayern na)
pi_55118108
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 01:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gomes hoeft niet weg omdat hij al bij een Europese topclub zit en ieder jaar voor de prijzen meedoet.

Een stuk of 4,5 komen voor hem in aanmerking als hij hogerop wil en de meeste van die clubs hebben een jonge keeper(op Bayern na)
Ik denk dat als hij naar een club als Valencia komt hij wel eerder een vaste plek onder de lat in het Braziliaans elftal krijgt.

Omdat Valencia toch een grotere uitstraling heeft.
pi_55118147
Bij Valencia lijkt Hildebrand alweer weg te mogen en Canizares is oud.

De vraag is: heeft Valencia nog plek voor een extra niet-EU speler?
pi_55118150
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 01:44 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik denk dat als hij naar een club als Valencia komt hij wel eerder een vaste plek onder de lat in het Braziliaans elftal krijgt.

Omdat Valencia toch een grotere uitstraling heeft.
dat dus en Gomes wilt wel een goddelijke kanarie worden.
AFC AJAX
pi_55118164
Dan kan hij het beste terug gaan naar Brazilie
pi_55118188
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 01:46 schreef Radegast het volgende:

Ik weet niet wie de niet EU spelers daar zijn.
pi_55118219
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 01:48 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik weet niet wie de niet EU spelers daar zijn.
Zigic, maar voor de rest zou ik er geen weten eigenlijk.
pi_55118234
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 01:46 schreef Radegast het volgende:

Ja, ze hebben alleen Zigic

Maar die dikke rooie komt er achter dat als hij Gomes haalt een dikke lul is en Gomes wil het liefst gewoon in Eindhoven blijven en prijzen winnen
pi_55118255
Die zal dus wel naar Valencia gaan.
pi_55118282
Hij kan altijd nog naar Man.U. Want beter dan Kuszczak of Foster zal ie wel zijn.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_55118293
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 01:51 schreef mcyodogg het volgende:
Hij kan altijd nog naar Man.U. Want beter dan Kuszczak of Foster zal ie wel zijn.
Zal hij een werkvergunning krjgen dan?
pi_55118341
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 01:52 schreef sjimz het volgende:

[..]

Niet automatisch, maar door de jury toch wel als Manchester hem wil halen als eerste keeper?
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_55118359
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 01:52 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ja, omdat hij EU ingezetene is
pi_55118362
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 01:54 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Niet automatisch, maar door de jury toch wel als Manchester hem wil halen als eerste keeper?
Geen idee, weet niet wat de crteria daarvan moeten zijn om als uitzonderingsgeval te worden behandeld.

Ik dacht dat je een exceptioneel talent moest zijn. Een echt talent is Gomes niet meer al ben je natuurlijk langer houdbaar als keeper.
pi_55118381
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 01:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ja, omdat hij EU ingezetene is
Maar Afonso Alves krijgt ook geen werkvergunning.
pi_55118387
Hij kan wel naar Engeland
pi_55118398
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 01:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij kan wel naar Engeland
op basis van?
pi_55118408
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 01:57 schreef sjimz het volgende:

[..]

Maar Afonso Alves krijgt ook geen werkvergunning.
Jawel hoor, als ingezetene mag je overal binnen de EU bewegen en vestigen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')