Alsof die huldiging ooit nog op het Leidscheplein of Coolsingel plaats zal vinden.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:34 schreef BigFire het volgende:
[..]
aha Stadhuisplein, ik zal het onthouden. Leidscheplein en Coolsingel zijn pas echte begrippen.
aanvallender/attractiever = meer ruimte voor de tegenstander. het verschil met de rest zal dan niet veel uitmaken... waarom zou je dat doen als dit ook werkt? omdat voetbal uiteiindelijk voor je plezier is. ik zie geen enkele reden om PSV te supporteren tenzij je in de buurt woont of een succes-supporter bent. PSV doet niks met je, ze zijn pover, nikszeggend.
Misschien is daar wel een goede reden voor...quote:Op zondag 25 februari 2007 22:34 schreef BigFire het volgende:
[..]
aha Stadhuisplein, ik zal het onthouden. Leidscheplein en Coolsingel zijn pas echte begrippen.
Bij PSV is het ieder jaar gewoon een schitterend volksfeest.quote:Op maandag 26 februari 2007 09:47 schreef Werewolf het volgende:
[..]
Misschien is daar wel een goede reden voor...
Huldiging Feyenoord
Huldiging Ajax
Komt in ieder geval meer in het nieuws...
![]()
6e titel in 8 jaar, de 7e in 10 of de 12e in 20 jaarquote:Op zondag 25 februari 2007 22:59 schreef HL_Dog43 het volgende:
Wat is het toch heerlijk om de arrogantie van enkele supporters te lezen dat de crisis PSV geen kampioen meer zal maken en en dan dit gezeik van de supporters lees dat Ajax dankzij de scheids weer eens punten liet liggen.En oh oh wat speelt PSV toch slecht he jongens?Echt zeer onaantrekkelijk om naar te kijken en oh oh Ajax.Het speelt zo fantastisch voetbal dat elke week de Arena wel vol moet zitten met fans die hun mond open hebben van verbazing.Want oh oh jongens wat kan Ajax fantastisch voetbal spelen en is PSV toch dat kleine clubje uit het zuiden.
Leuk joh.Jullie mening.
En wij liggen zeker niet van jullie verdriet wakker als we weer kampioen worden.De 5e titel alweer in 7 jaar tijd.Hoezo klein amateuristisch voetballend clubje?Hmmkay.
quote:1986-1987 Nationaal Kampioen
1987-1988 Nationaal Kampioen
1988-1989 Nationaal Kampioen
1990-1991 Nationaal Kampioen
1991-1992 Nationaal Kampioen
1996-1997 Nationaal Kampioen
1999-2000 Nationaal Kampioen
2000-2001 Nationaal Kampioen
2002-2003 Nationaal Kampioen
2004-2005 Nationaal Kampioen
2005-2006 Nationaal Kampioen
2006-2007 Nationaal Kampioen
Precies de reden waarom Carnaval allee beneden de rivieren gevierd wordt.quote:Op maandag 26 februari 2007 09:51 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Bij PSV is het ieder jaar gewoon een schitterend volksfeest.
Supporters van Ajax en Feyenoord kunnen zich nooit gedragen na 2 biertjes op. Misschien moeten dat soort clubs ook maar nooit meer kampioen worden.
quote:Op maandag 26 februari 2007 09:36 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Alsof die huldiging ooit nog op het Leidscheplein of Coolsingel plaats zal vinden.![]()
Gaan jullie maar fijn op jullie parkeerterreintje staan als jullie iets te vieren hebben.![]()
Voetbal voor je plezier? Als je voor AZ bent, ok. Maar wat Ajax de laatste jaren laat zien, biedt meer plezier voor de PSV-supporter dan voor de Ajax-supporter, het is puur leedvermaak.![]()
In Amsterdam en Rotterdam is de stad afbreken een aparte sport nadat je een prijs hebt gewonnen.quote:Op maandag 26 februari 2007 09:51 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Supporters van Ajax en Feyenoord kunnen zich nooit gedragen na 2 biertjes op. Misschien moeten dat soort clubs ook maar nooit meer kampioen worden.
Bus Ryanairquote:Op maandag 26 februari 2007 09:41 schreef -Sandstorm- het volgende:
Nog Fokkers die mee gaan naar Arsenal uit ?
En zoja, welke bus
in een Airbus?quote:
Al eerder in Londen mee uitgeweest ? ik namelijk niet. Bepaald cafe verzamelplaats PSV supporters ?quote:
Dat zou wel schelen qua beenruimtequote:
Nope, niet eerder naar Londen geweest voor een wedstrijd van PSV.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:04 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Al eerder in Londen mee uitgeweest ? ik namelijk niet. Bepaald cafe verzamelplaats PSV supporters ?
Kan me toch wel een stel ongeregeldheden en arrestaties bij jullie herinneren van vorig jaar hoor.quote:Op maandag 26 februari 2007 09:51 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Sportsbar bij picallididlly circus ofzo is wel leuk, 2 verdiepingen mooi groot.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:04 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Al eerder in Londen mee uitgeweest ? ik namelijk niet. Bepaald cafe verzamelplaats PSV supporters ?
Dat is wel iets anders als een veldslag.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:23 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Kan me toch wel een stel ongeregeldheden en arrestaties bij jullie herinneren van vorig jaar hoor.
Ligt er ook aan hoe de media het brengt. In een grote menigte zorgt een klein opstootje al snel voor problemen. Politie kan de situatie ook vaak niet goed inschatten.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:25 schreef knep het volgende:
[..]
Dat is wel iets anders als een veldslag.
zal hem vanavond even toevoegen aan het OPtextbestandjequote:Op maandag 26 februari 2007 13:27 schreef WooZ het volgende:
Mensen, ik vind dat deze site ook in de OP moet
Gewoon fokking alles gratis zonder te registreren alle laatste wedstrijden te zien
heerlijke site, leuke reportages enzoquote:Op maandag 26 februari 2007 13:27 schreef WooZ het volgende:
Mensen, ik vind dat deze site ook in de OP moet
Gewoon fokking alles gratis zonder te registreren alle laatste wedstrijden te zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |