Yep ik heb hem, super bedankt!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:26 schreef matthijst het volgende:
@Burbujas
Heb de kaart geexporteerd. Wordt vrij groot:
Hier: http://home.versatel.nl/mthalen/manhattan_map.gif
NB: als ik hem in IE open dan geeft ie een kruis... Rechtermuis -> opslaan als, doet ie het wel.
Zijn er rond midden juli (13 t/m 15) nog sportwedstrijden of hebben die dan ook 'vakantie' ?quote:Op zondag 4 maart 2007 22:07 schreef DutchTrain het volgende:
Kaartjes voor NBA of NHL kun je beste van te voren bestellen op de sites van het stadion of team. Kies dan voor de 'Will Call' optie, dan kun je voor aanvang de kaartjes op vertoon van je paspoort en creditcard ophalen.
eens heb ik ook gezeten in het newton hotel. waren genoeg winkeltjes in de buurt. het was al weer wat rustiger daar en de ingang van central park was ook op 10 minuten lopen.quote:Op maandag 5 maart 2007 12:51 schreef Jaguarized het volgende:
Ik zat in Upper West, goed te doen, veel winkels, veel mensen op straat en best gezellig.
leuke prijs.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:45 schreef err het volgende:
Heb het Milburn Hotel geboekt. Ben ook van plan een dagje Washington te doen, er gaat voor $35 een bus vanaf broadway. Iemand hier ervaring mee?
Ik zou Washington laten liggen en voor Philadelphia gaan, ook een bus, voor $20. 2 uur rijden. Scheelt veel tijd, want Washington dan ben je dubbel zo lang onderweg.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:45 schreef err het volgende:
Heb het Milburn Hotel geboekt. Ben ook van plan een dagje Washington te doen, er gaat voor $35 een bus vanaf broadway. Iemand hier ervaring mee?
anders moet je even kijken wat de treinen doen. ik dacht dat je met een trein er binnen 3 uur zat. en philly binnen 5 kwartier.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:45 schreef err het volgende:
behoorlijk prijzig die trein, goedkoopste retour washington is $130 pp..quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:09 schreef staticdata het volgende:
[..]
anders moet je even kijken wat de treinen doen. ik dacht dat je met een trein er binnen 3 uur zat. en philly binnen 5 kwartier.
New York is geweldig (ik woon er zelf), maar een maand lijkt me erg lang. In een dag of 10 kun je ruimschoots de bekende en minder bekende dingen zien en doen. Daarna is er niet zoveel meerwaarde om nog langer te blijven. Ik zou op de bus stappen en ook wat andere plaatsen in de VS bezoeken. Washington, Boston, Philadelphia, .. of wat verder weg afhankelijk van je reislust en interesses. Dan krijg je een wat breder beeld van de VS. De extra reiskosten verdien je terug doordat het buiten NYC een stuk goedkoper is dan in de stad.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:14 schreef TornadoDK het volgende:
nou wil ik daarna graag ook nog ongeveer een maand naar de VS en met name naar New York waar ik zeker het grootste gedeelte van de tijd wil blijven.
Idd, 10 dagen NY lijkt me ook meeeeeeeer dan zat, helemaal als je een beetje voorbereid op pad gaat, dan heb je "alles" in een dag of 6-7 wel gezien...quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:37 schreef jaco het volgende:
New York is geweldig (ik woon er zelf), maar een maand lijkt me erg lang. In een dag of 10 kun je ruimschoots de bekende en minder bekende dingen zien en doen. Daarna is er niet zoveel meerwaarde om nog langer te blijven.
Er staat ook nog niets vast. Als ik het gezien heb dan ga ik ook gewoon naar een andere stad. Ik ga later zeker nog eens terug en dan wil ik zoveel mogelijk van de VS zien.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:37 schreef jaco het volgende:
[..]
New York is geweldig (ik woon er zelf), maar een maand lijkt me erg lang. In een dag of 10 kun je ruimschoots de bekende en minder bekende dingen zien en doen. Daarna is er niet zoveel meerwaarde om nog langer te blijven. Ik zou op de bus stappen en ook wat andere plaatsen in de VS bezoeken. Washington, Boston, Philadelphia, .. of wat verder weg afhankelijk van je reislust en interesses. Dan krijg je een wat breder beeld van de VS. De extra reiskosten verdien je terug doordat het buiten NYC een stuk goedkoper is dan in de stad.
Voor dat soort vragen kun je het beste terecht in: Voor alle Fokkers die in het buitenland wonen (deel 15)quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:04 schreef TornadoDK het volgende:
Voor de mensen die in de VS wonen, hoe zijn jullie daar terecht gekomen. Zijn jullie gewoon daar naartoe gegaan in de hoop werk te kunnen vinden. of hebben jullie in Nederland een baan aangeboden gekregen om in de VS te gaan wonen en werken. En wat voor werk doen jullie?
Ik zou zeker overwegen om nu al flink wat te zien als je een maand de tijd hebt. Dan kun je die volgende reis wellicht naar de westkust plannen. Zoals een andere reageerder al aangeeft: 6 a 7 dagen is waarschijnlijk al genoeg voor een goed geplanned bezoek aan NYC. Ik zou een goedkope bus pakken naar andere steden of wellicht zo'n Amtrak (trein) rondreis abonnement nemen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:04 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Er staat ook nog niets vast. Als ik het gezien heb dan ga ik ook gewoon naar een andere stad. Ik ga later zeker nog eens terug en dan wil ik zoveel mogelijk van de VS zien.
Have fun, het is een geweldige stad!!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:12 schreef Professional het volgende:
Het boeken is bijna gebeurd, alleen een slaapplaats moet nog geregeld worden.
Even onderzoeken wat allemaal mogelijk is.
Zou wel graag een eigen badkamer willen hebben, maar eens kijken wat allemaal mogelijk is.
Eindelijk ga ik!
We hebben 75 dollar per nacht betaald (aanbieding hotels.com) voor een queen pod. het is geen luxueus ruime kamer, maar alles wat je nodig hebt zit er in: groot bed, kast met kluisje, wastafel, flatscreen tv en iPod aansluiting/wekker.quote:
Ben zelf de eerste keer 12 dagen naar NYC geweest en zoals aangegeven heb je aan ongeveer 6 dagen genoeg om alle grote bezienswaardigen te zien (wil overigens niet zeggen dat je je daarna gaat vervelen, zijn zoveel wijken, musea en andere mooie plekken)quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:43 schreef err het volgende:
[..]
behoorlijk prijzig die trein, goedkoopste retour washington is $130 pp..
bus $35, scheelt nogal
Als ik die stomme belastingaangifte en wat vakafsluitende opdrachten voor mn studie afmaak de komende weekeinden (voor april) dan wil ik misschien ook nog naar Washington en/of Boston...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:23 schreef Katseviool het volgende:
[..]
Ben zelf de eerste keer 12 dagen naar NYC geweest en zoals aangegeven heb je aan ongeveer 6 dagen genoeg om alle grote bezienswaardigen te zien (wil overigens niet zeggen dat je je daarna gaat vervelen, zijn zoveel wijken, musea en andere mooie plekken)
Maar wij hebben toen in het hostel een Railroad pass gekocht voor $99 waarmee je als toerist 3 dagen onbeperkt kon treinen.. zijn dus op die manier ook nog naar Washington, New Jersey en Boston geweest
Washington is trouwens wel een aanrader, op de trappen van het Lincoln Memorial zitten en te genieten van het uitzicht was echt iets om nooit te vergeten
Hostelling International.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:56 schreef JimmyJames het volgende:
Wat zijn voor studenten aanraders qua verblijf?
YMCAquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:56 schreef JimmyJames het volgende:
Wat zijn voor studenten aanraders qua verblijf?
misschien wel, ga dit jaar naar Cambodja en daar betaal je ook vaak met dollars. Zijn het allemaal nog nette briefjes? En wat voor coupures, aan een briefje 100 dollar heb ik vrij weinig in Cambodjaquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:46 schreef Adelante het volgende:
ohjah, ik heb nog 115 dollar over, iemand die binnenkort gaat en ze over wil nemen?
http://www.pickwickarms.com/quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:13 schreef kepler het volgende:
pff ik wil ook weer terug...
wat is een podhotel?
je kan een prijs afspreken met de chauffeur voordat je instapt. Volgens mij is het standaard iets vna 30/40 dollar ofzoquote:Op maandag 19 maart 2007 15:54 schreef Slappe_hap het volgende:
Volgende week donderdag land ik op Newark. Ik wil dan de taxi nemen naar eastside upper manhattan. Iemand enig idee wat dit grapje me gaat kosten? Is er een flat rate?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |