en hoe gaat het met je, nog steeds Davenport vrij ?quote:
Ja, nog steeds sigarettenvrij. Ik moet echt veel koffie om nog een beetje wakker te worden...quote:Op maandag 26 februari 2007 09:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en hoe gaat het met je, nog steeds Davenport vrij ?
Dan wil je vast wel een bakje versie koffie![]()
Ja, ik wil best mee positief doen hoorquote:Op maandag 26 februari 2007 09:45 schreef liefie_ het volgende:
willen jullie mn topic helpen?
want er is zo weinig animo voor....
Waarom is er geen tegenhanger van klb?
whoepie!quote:Op maandag 26 februari 2007 09:55 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, ik wil best mee positief doen hoor![]()
Dat vind ik ook.quote:Op maandag 26 februari 2007 09:56 schreef liefie_ het volgende:
[..]
whoepie!
iets loven is volgens mij ook gezonder voor de mens dan klagen (niet dat klagen niet mag hoor)
We hebben ONZ alquote:Op maandag 26 februari 2007 09:45 schreef liefie_ het volgende:
willen jullie mn topic helpen?
want er is zo weinig animo voor....
Waarom is er geen tegenhanger van klb?
zoek anders effe op wat het verschil is tussen positief denken en onzin...quote:
je kan je meuk ook in ONZ kwijt. Daar is geen heul apart forum voor nodig. Overigens hebben we de WOW al gehad. En daar was geen animo voorquote:Op maandag 26 februari 2007 10:58 schreef maedel het volgende:
[..]
zoek anders effe op wat het verschil is tussen positief denken en onzin...![]()
wees optimistisch wekenquote:Op maandag 26 februari 2007 11:08 schreef maedel het volgende:
de wat? De wow?
dat was bij mij al vroeg logisch. Aangezien ik al op jonge leeftijd mn opa's ben verloren. Dit was gewoon even schrikken. Ik mocht de jongen in kwestie niet, maar dat neemt niet weg dat het even schrikken is.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:49 schreef maedel het volgende:
mmm, da's rot
Mijn ervaring is dat er een bepaalde leeftijd is waarop het ineens niet meer logisch is dat iedereen blijft leven. Bij mij was dat een jaar of 18, toen voor het eerst een leeftijdgenoot omkwam bij een auto-ongeluk.
toch heb ik liever voor je dat jij nu school vermoeiend ervaart en niet ons gezelschapquote:Op maandag 26 februari 2007 16:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Schoolis wel weer vermoeiend, na een week vrij te hebben gehad.
Oh, jij zit nu in DH te fokken ?quote:Op maandag 26 februari 2007 16:34 schreef Qwea het volgende:
wij eten zuurkoolmijn mannieman komt strax lekker thuis
knuffeltime![]()
dat kloptquote:Op maandag 26 februari 2007 16:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh, jij zit nu in DH te fokken ?
Moest ik toch eerst aan Jack denken...quote:Op maandag 26 februari 2007 09:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en hoe gaat het met je, nog steeds Davenport vrij ?
Dan wil je vast wel een bakje versie koffie![]()
Zie je wel dat het reuze mee viel. Volgende keer gewoon weerquote:Op zondag 25 februari 2007 19:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het was super! Ik heb het echt gezellig gehad. En iedereen wasin het echt ook nog tof ook!
Ik heb toch zo genoten van zijn rol als Miles bij de BBC serie this Lifequote:Op maandag 26 februari 2007 17:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Moest ik toch eerst aan Jack denken...
Is echt een hele goeie BBC serie over een aantal jonge advocaten die na hun studie samen een huis delen en waarvan er een aantal onderling relaties aangaan en alle problemen van de jaren 90 aan bod kwamen en zonder ook maar 1 moment de geloofwaardigheid uit het oog te verliezenquote:Op maandag 26 februari 2007 17:52 schreef wonderer het volgende:
Hm, die ken ik niet. Ik vond hem zo schattig in The talented Mr Ripley.
ik doe niet eens een wilde gok als ik zeg dat jij er vast op een of andere manier wel iets bruikbaars voor Arthur uit kan halenquote:Op maandag 26 februari 2007 18:05 schreef wonderer het volgende:
Hm, enigszins kut geseed hier maar ik kijk wel even of het binnenkomt.
O, je wilt dat we nog poetsen ook?quote:Op maandag 26 februari 2007 18:35 schreef Stroekie het volgende:
Zeg posten jullie wel een beetje door
dat als ik straks thuis ben ik direct in een nieuw en schoon topic kan aanschuiven ?
Je verveelt ons niet gauw hoor, laat maar horen. Als het ineens verdacht stil blijft kun je je post altijd nog editenquote:Op maandag 26 februari 2007 18:36 schreef wonderer het volgende:
Ik weet alleen maar het standaard onderwerp om over te praten en daar wil ik jullie niet weer mee vervelen.
Keurmeesters nodig?quote:Op maandag 26 februari 2007 18:41 schreef wonderer het volgende:
Hm. Ik heb gisteren "zoenoffer" opnieuw herschreven en de zoenscene wat aangepast. Ben benieuwd of men het nu nog steeds zo leuk vindt, maar volgens mij is het wel wat realistischer nou.
En ik heb goed nagedacht over het laatste verhaal waar ik snel mee verderga, of COC nou terugmailt of niet.
Zelfkennis 14.gifquote:Op maandag 26 februari 2007 19:58 schreef wonderer het volgende:
Mja, ik heb weinig te melden. ik loop te klagen dat ik weinig tijd heb maar intussen voer ik geen klap uit.
jullie hebben het netjes en beschaaft gehouden zie ik alquote:Op maandag 26 februari 2007 18:37 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
O, je wilt dat we nog poetsen ook?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |