Bij 100 hadden we een meet, napraat topic is dit ofzo, of de vorige.quote:Op zondag 25 februari 2007 08:45 schreef maedel het volgende:
wat ik me afvraag...
blijft het nummer van dit deel echt op 101 staan?
Of doorgaan bij 95 straks en dan 101 overslaan?quote:Op zondag 25 februari 2007 08:46 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Bij 100 hadden we een meet, napraat topic is dit ofzo, of de vorige.
dus, ja, kies maar.
Zoiets.quote:Op zondag 25 februari 2007 08:47 schreef maedel het volgende:
[..]
Of doorgaan bij 95 straks en dan 101 overslaan?![]()
En nou maar hopen dat degene die het topic opent dat ook in de gaten heeftquote:
En als diegene het vergeet hebben we altijd nog nanking, OH NEE WACHT;dquote:Op zondag 25 februari 2007 08:50 schreef maedel het volgende:
[..]
En nou maar hopen dat degene die het topic opent dat ook in de gaten heeft
Jawel, ik, heel verkaptquote:Op zondag 25 februari 2007 08:41 schreef Sebasser het volgende:
Volgens mij heeft niemand nog iets over de TT geroepen.
Mhwah, 3 uur is niet zo vroeg hoor.quote:Op zondag 25 februari 2007 08:55 schreef DR34M3R het volgende:
En een goede morgen, vroege volgels
Jij zit toch gewoon in NL?quote:Op zondag 25 februari 2007 08:56 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Mhwah, 3 uur is niet zo vroeg hoor.
das best laat.
En ik dacht dat kwart over zeven al vroeg was....quote:Op zondag 25 februari 2007 09:05 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee, ik zit in australie. Joaah echt wel.
Neuh, ik was rond 3 uur vannacht wakker geworden.
Geen idee, ik weet niet eens hoelaat ik precies ging slapen.quote:Op zondag 25 februari 2007 09:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En ik dacht dat kwart over zeven al vroeg was....
Vanwaar zo vroeg?
Dat je je afvroeg of ik die doden had veroorzaakt?quote:
quote:Op zondag 25 februari 2007 17:13 schreef maedel het volgende:
ik heb gewoon al anderhalve dag niet gerookt zeg...![]()
Dat zou ik van jou nooit kunnen denken prul. Mits je je bij de aardse dingen hebt gehouden natuurlijk...quote:Op zondag 25 februari 2007 13:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat je je afvroeg of ik die doden had veroorzaakt?
Die doet toch geen peking express meer?quote:Op zondag 25 februari 2007 19:47 schreef maedel het volgende:
straks lekker peking express kijken.
Zijn er meer liefhebbers hier?
Ik ben wel een liefhebber.... óók van Roos![]()
[afbeelding]
quote:Op zondag 25 februari 2007 19:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die doet toch geen peking express meer?
quote:Op zondag 25 februari 2007 19:51 schreef maedel het volgende:
[..]
Wel (gelukkig maar!)
Zie de, wel een beetje uit z'n voegen hangende, PE-site
geen idee, die serie heb ik eigenlijk niet gevolgd. Dat deed ze niet begrijp ik?quote:Op zondag 25 februari 2007 19:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]!
Oh, en deed ze dan de vorige keer niet mee omdat het BN'ers waren ofzo?
Het was super! Ik heb het echt gezellig gehad. En iedereen wasin het echt ook nog tof ook!quote:Op zondag 25 februari 2007 19:55 schreef Twisted_fok het volgende:
Hoe hebben jullie het op de meet gehad?
Whehe, inderdaad.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:59 schreef maedel het volgende:
Ik vond het ook gezellig.
Alleen de ontmoeting met Nirak en Faithz was een beetje kort....![]()
Vertel, wat heb je allemaal geleerd?quote:Op zondag 25 februari 2007 20:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Het was allemaal ook nog leerzaam ook.![]()
.
Allemaal dingen over Eindhoven. Dat het station aan de ene kant twee deuren heeft. En hoe de Effenaar eruit ziet. En hoe döner kebab smaaktquote:Op zondag 25 februari 2007 20:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vertel, wat heb je allemaal geleerd?
Volgens mij is er iemand jaloersquote:
Jaquote:
Ja, dat leren ze je niet op school he.quote:Op zondag 25 februari 2007 20:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Allemaal dingen over Eindhoven. Dat het station aan de ene kant twee deuren heeft. En hoe de Effenaar eruit ziet. En hoe döner kebab smaakt.
Onder andere.
Zullen we van de volgende meet ook weer zoveel opsteken ?quote:Op zondag 25 februari 2007 20:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Allemaal dingen over Eindhoven. Dat het station aan de ene kant twee deuren heeft. En hoe de Effenaar eruit ziet. En hoe döner kebab smaakt.
Onder andere.
Zo, dat werden even 775,6 kilometers.quote:Op zondag 25 februari 2007 10:22 schreef Sebasser het volgende:
Vandaag even lekker naar duitsland.
Alleen geen enkel idee wat ik er ga doen.
Je was in Hamburg een bakje koffie gaan drinken ?quote:Op maandag 26 februari 2007 01:22 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zo, dat werden even 775,6 kilometers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |