Ja, ik moet het allemaal nog maar zien hoor, maar ik ga er wel voor. Heb er pas een half jaar over nagedachtquote:
wie? Mijn vrouw rookt niet hoorquote:
zie je wel dat je routine had opgebouwd in dat trainingskampquote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eeeeeeeeeeeeeeeeeeen bedankt
Ik stond enorm op de blokken te dansen met TommieNiks flets aan
Ik wilde al zeggen, die heb ik niks op zien steken de hele avond.quote:
heb ik nu dan ZOOOOOOOOOOOOO slecht opgeletquote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik wilde al zeggen, die heb ik niks op zien steken de hele avond.
*knuffelt*quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:24 schreef wonderer het volgende:
Ik ben jaloers. Ik wil ook meeten en Angel knuffelen
Wie was het, ik ruk 'r hoofd erafquote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*knuffelt*
Ik ben gister helemaal nie geknuffeeeeeld
O wacht *denkt* toch welDoor een pot!
(Maar niet eentje uit dit topic, goeie vriendin van me, Lily)
Kut.......... er schiet me ineens weer wat te binnen: Ik heb gister met een vrouw gezoendwoops.
Whehehe.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wie was het, ik ruk 'r hoofd eraf
Omdat je me kent?quote:
quote:
Nee?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Had je mijn MSN berichtje nog gelezen?
Wat Dreamer niet meer wistquote:
O ja, Freek.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat Dreamer niet meer wistMaar ik snapte wel ongeveer wat ze bedoelde. Freek staat op de goede-ideetjes-lijst
Die reacties maken me vrij weinig uit gelukkigquote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:46 schreef Nonneke het volgende:
Goed topic in OUD NirakLoop zelf al een tijdje met het idee om zo'n topic te openen, maar op de een of andere manier heb ik geen zin in de reacties van 'een kind moet een vader en een moeder'
![]()
bewust, bewust, we hebben het er vaak over, we zouden het wel heel graag willen, iig voor mijn 30equote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:54 schreef Nirak het volgende:
[..]
Die reacties maken me vrij weinig uit gelukkig
Je kind krijgt voornamelijk te maken met andere kinderen. Kinderen hebben geen vooroordelen en vinden het meestal niet vreemd. Hooguit andere ouders kunnen het vreemd vinden, maar op de dag van vandaag is dat eerder uitzondering dan regel. Ik hoop vooral dat er straks ook mensen gaan reageren die heel het traject al eens doorlopen hebben. Het is nml best lastig om veel verschillende ervaringen te horen (buiten de standaardverhaaltjes op internet dan.. waar je niet op in kunt gaan omdat het geen forum is)
Maar mag ik eens vragen: zijn jullie er ook al bewust mee bezig? En nog brutaler: welke leeftijd hebben jullie?
Dankjequote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:58 schreef wonderer het volgende:
Ik wil absoluut GEEN kinderen, dus ik kan je helemaal nergens mee helpen. Maar als ik ergens iets tegenkom, laat ik het wel even weten.
Nou , ik zou dus ook graag voor mijn 30e kinderen willen (rond m'n 30e kan ook nog, maar niet voorbij de 35 bij voorkeur)quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:00 schreef Nonneke het volgende:
[..]
bewust, bewust, we hebben het er vaak over, we zouden het wel heel graag willen, iig voor mijn 30e(ik ben 22 mijn vriendin 27)
Ja, gatver, kinderenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:58 schreef wonderer het volgende:
Ik wil absoluut GEEN kinderen, dus ik kan je helemaal nergens mee helpen. Maar als ik ergens iets tegenkom, laat ik het wel even weten.
Serieus? Ik wist niet dat jullie getrouwd waren! Wat cool. Heb je foto's online?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:04 schreef Nirak het volgende:
[..]
Nou , ik zou dus ook graag voor mijn 30e kinderen willen (rond m'n 30e kan ook nog, maar niet voorbij de 35 bij voorkeur)
Ik ben net 26, mijn vrouw (we zijn getrouwd) is 23 (bijna 24)
Wel ongeveer een zelfde situatie dus
Wel optijd de molen in gang zetten, want je moet door een aantal gesprekken heen en dan is er nog een wachtlijst natuurlijk.. ik meende (volgens info van anderen) dat deze ongeveer 5 jaar is, maar dat kan ook langer of korter zijn..
raar eigenlijk, dat dat zolang moet durenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:04 schreef Nirak het volgende:
[..]
Nou , ik zou dus ook graag voor mijn 30e kinderen willen (rond m'n 30e kan ook nog, maar niet voorbij de 35 bij voorkeur)
Ik ben net 26, mijn vrouw (we zijn getrouwd) is 23 (bijna 24)
Wel ongeveer een zelfde situatie dus
Wel optijd de molen in gang zetten, want je moet door een aantal gesprekken heen en dan is er nog een wachtlijst natuurlijk.. ik meende (volgens info van anderen) dat deze ongeveer 5 jaar is, maar dat kan ook langer of korter zijn..
Toch kunnen kinderen in de basisschool leeftijd heel hard zijn voor elkaar. Als ze er anders uit zien of iets dergelijks kunnen ze behoorlijk worden gepest...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:54 schreef Nirak het volgende:
Je kind krijgt voornamelijk te maken met andere kinderen. Kinderen hebben geen vooroordelen en vinden het meestal niet vreemd.
En het is meer de manier hoe ze met dat gepest omgaan dan het onderwerp. Als dat kind vanaf dat ie in de wieg ligt ingeprent krijgt dat er niks mis is met zijn ouders en leert dat anderen daar niet zo over denken, maar dat dat niets afdoet aan zijn gezin, het pesten heel wat minder effect heeft.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:11 schreef soapie het volgende:
[..]
Toch kunnen kinderen in de basisschool leeftijd heel hard zijn voor elkaar. Als ze er anders uit zien of iets dergelijks kunnen ze behoorlijk worden gepest...
Het ligt er idd wel aan hoe het kind er zelf mee omgaat, maar kijk maar eens er zittten op elke school wel een paar pispaaltjes.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
En het is meer de manier hoe ze met dat gepest omgaan dan het onderwerp. Als dat kind vanaf dat ie in de wieg ligt ingeprent krijgt dat er niks mis is met zijn ouders en leert dat anderen daar niet zo over denken, maar dat dat niets afdoet aan zijn gezin, het pesten heel wat minder effect heeft.
Yep, ik was er zelf ook een. En ik had gewoon een vader en een moeder.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:16 schreef soapie het volgende:
[..]
Het ligt er idd wel aan hoe het kind er zelf mee omgaat, maar kijk maar eens er zittten op elke school wel een paar pispaaltjes.
dit topic en de laatste 100 post van het vorige topic teruglezen moeten wel een goed beeld gevenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:35 schreef liefie_ het volgende:
heo was het hoe was het hoe was het
vast stom want ik was er niet
en wie doet t nu met wie?
maar versterking van het team echte die hards is zeer welkomquote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:35 schreef liefie_ het volgende:
heo was het hoe was het hoe was het
vast stom want ik was er niet
en wie doet t nu met wie?
Doe eens lief en zoek even uit van wie (en wanneer) het origineel isquote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dit topic en de laatste 100 post van het vorige topic teruglezen moeten wel een goed beeld geven
maar dit vat het ook aardig samen![]()
http://www.youtube.com/watch?v=qofzjCJStA4&mode=related&search=
het blijft nog wel even in je MyAT lijst staanquote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:53 schreef liefie_ het volgende:
en ik ben ff te moe om terug te lezen maar dat doe ik zo wel
maar zijner nog nieuwe verkerings?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
het blijft nog wel even in je MyAT lijst staan![]()
je hebt een kans voor open doel gemist aangezien het thema van friso gisteravond dus dating was en je heel gemakkelijk gekoppeld kon wordenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:59 schreef liefie_ het volgende:
[..]
maar zijner nog nieuwe verkerings?
aangezien ik zelf geen liefdesleven heb is dat wel even interresant
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah nee!!!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je hebt een kans voor open doel gemist aangezien het thema van friso gisteravond dus dating was en je heel gemakkelijk gekoppeld kon worden
dat was inderdaad veel populairder dan ik gegokt hadquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:16 schreef liefie_ het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah nee!!!
k hou van daten!!
hoezo?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat was inderdaad veel populairder dan ik gegokt had![]()
iedereen kreeg bij binnenkomst een nummer opgeplakt en kon berichtjes sturen naar een ander nummerquote:
omg! naar zoiets wil ik altijd al toe!!!!!!!!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
iedereen kreeg bij binnenkomst een nummer opgeplakt en kon berichtjes sturen naar een ander nummer
en mensen met berichtjes zagen dat op het grote scherm
daar waren ze heel de avond met 4 personen druk mee om dit in te voeren
Ik heb heel demonstratief mijn nummertje eraf gehaaldquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
iedereen kreeg bij binnenkomst een nummer opgeplakt en kon berichtjes sturen naar een ander nummer
en mensen met berichtjes zagen dat op het grote scherm
daar waren ze heel de avond met 4 personen druk mee om dit in te voeren
Alsof jij een nummertje nodig hebtquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb heel demonstratief mijn nummertje eraf gehaald
Hahaha. Uh. Ja?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Alsof jij een nummertje nodig hebt
Niet ZO'N nummertje...quote:
is toch kei grappig!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb heel demonstratief mijn nummertje eraf gehaald
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |