luister vooral ook nog ff naar de geweldige slotwooden van braaajen. erg originele woordkeuzequote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:02 schreef PietjePuk63 het volgende:
enigszins offtopic, zit de tv-uitzending van gisteren te bekijken, en wilde jullie dit toch niet onthouden....
[afbeelding]
Zelfs Huub krijgt er een plaatsvervangend schaamtegevoel van!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:02 schreef PietjePuk63 het volgende:
enigszins offtopic, zit de tv-uitzending van gisteren te bekijken, en wilde jullie dit toch niet onthouden....
[afbeelding]
Ai ai ai, daar is de London Dungeon niets bij.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:02 schreef PietjePuk63 het volgende:
[afbeelding]
Weet hij dan van de masturbatie? ( en weet de rest dat)quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:16 schreef Copycat het volgende:
Zit Brian te wachten totdat ie Amanda op het matje kan roepen?
"Nagelstyliste"quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:00 schreef beequeen het volgende:
Snollie is ook goed bezig met haar doelen.
Visagiecursus
Schoenenlijn
Lingerielijn
etc.![]()
Niemand anders was erbij, en tot nu toe niks vernomen daarover.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:07 schreef itsme het volgende:
[..]
Weet hij dan van de masturbatie? ( en weet de rest dat)
Volgens mij niet.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:07 schreef itsme het volgende:
[..]
Weet hij dan van de masturbatie? ( en weet de rest dat)
Ik lees net op de talpa site ditquote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niemand anders was erbij, en tot nu toe niks vernomen daarover.
Er staat "Huub en Amanda", niet "Eric en Amanda". Gaat dus ergens anders over. Waarschijnlijk het drinken gisteren avond... maar dat was niksquote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:11 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik lees net op de talpa site dit
Eén voor één worden de Miljonairs wakker. Het is gelukkig pas half twee, dus ze zijn er vroeg bij vandaag. En terwijl Natasia het niet kan laten verslag aan Brian te doen over het gedrag van Huub en Amanda gisteravond, verheugt deze laatste zich in de slaapkamer op een kleine versnapering: “Lekker ontbijten!” Tja, zou ze weten dat ze zelfs al rijkelijk laat is voor de lunch?
Kan me niet voorstellen dat natasia weet van de grote verrassing? Zal wel wat anders mee bedoeld worden.
stomme heks
Wat had hij geluld?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:14 schreef vzzzzzbx het volgende:
Huub zegt zich vaag iets te herinneren van het gesprek met Amanda en Sylvia gisteren nacht... volgens mij weet ie dat zijn mond voorbij geluld heeft
Wat heeft ie gezegd dan?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:14 schreef vzzzzzbx het volgende:
Huub zegt zich vaag iets te herinneren van het gesprek met Amanda en Sylvia gisteren nacht... volgens mij weet ie dat zijn mond voorbij geluld heeft
dat hij maar voor 1 ding (iemand?) terug gekomen was in de villa en dat was niet de 1 miljoen. het was hem nooit om de miljoen te doen. geld is geen issue voor hem. en dat hij zich realiseerde dat je wel hartstikke verliefd op iemand kan zijn, maar dat het geen zin heeft (sylvia recht aankijkend). amanda vroeg nog naar de naam, maar die wilde hij niet zeggen, naar syl kijkend. amanda vroeg ook of ie voor syl terug gekomen was, maar huub gaf geen antwoord.quote:
Klopt GerT !!!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, maar misschien heeft ze op een verkeerde wijze naar een man gekeken die op de TV te zien was. Types als Brian vinden altijd wel een reden. Desnoods is de reden dat je hem nooit een reden geeft en dus wel wat te verbergen zal hebben. Creeps.![]()
Nee joh, het wachten is op Eric deel 2quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:17 schreef kleinzusje het volgende:
Brian trekt............................... zich even terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |