Ja, helemaal niets meer sturen maakt ws meer indruk!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:13 schreef kleinzusje het volgende:
Talpa vindt al die aandacht alleen maar leuk, zonde van de postzegels
ik denk dat het in moskou nu kouder is dan in eemnesquote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:05 schreef kleinzusje het volgende:
Ik denk dat het in Barcelona nu warmer is dan in Eemnes
Stuur een brief!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:13 schreef itsme het volgende:
[..]
wat?????????? Op de fucking vingers getikt? Zijn ze daar van fucking lotje getikt?![]()
Dan mail je toch gewoon zónder postzegel! Krijgen ze nog een boete ook!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:13 schreef kleinzusje het volgende:
Talpa vindt al die aandacht alleen maar leuk, zonde van de postzegels
Oei, dat doe ik dus steeds foutquote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:15 schreef demins het volgende:
[..]
Dan mail je toch gewoon zónder postzegel! Krijgen ze nog een boete ook!![]()
Eerst even een goed gesprek met een koolmeesquote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:16 schreef Copycat het volgende:
Zit Brian te wachten totdat ie Amanda op het matje kan roepen?
Ik wel!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:16 schreef Copycat het volgende:
Ik hoop dat Natasia zich heel nasty verslikt, zodra ze te horen krijgt dat de chocola in haar vreetschuur in direct contact is geweest met de stijve piemel van Eric.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:15 schreef kleinzusje het volgende:
Ik hoop ook dat zondag en maandag de streams zo bufferen dat de familie Blank geen filmpjes kan maken
de mensen die daar zitten krijgen inderdaad niet de kans om fragmenten uit te zoeken in het archief die ze graag op n dvdtje zouden willen hebbenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:15 schreef kleinzusje het volgende:
Ik hoop ook dat zondag en maandag de streams zo bufferen dat de familie Blank geen filmpjes kan maken
Verstikking door Erics piemel... mooie dood voor TVquote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik hoop dat Natasia zich heel nasty verslikt, zodra ze te horen krijgt dat de chocola in haar vreetschuur in direct contact is geweest met de stijve piemel van Eric.![]()
Wat een zelfbeheersing hè.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:16 schreef Copycat het volgende:
Hoe laat begint dat feestje morgen?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:15 schreef kleinzusje het volgende:
het matje heeft hij in ieder geval al met enig vernuft weten te fabriceren uit de krant van vandaagquote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:16 schreef Copycat het volgende:
Als de streams gaan bufferenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:21 schreef Dark het volgende:
[..]
Hoe laat begint dat feestje morgen?
Denk je dat de sexslaaf van Brian IRL de kans krijgt om in het holst van de nacht een chocopik te maken ?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat een zelfbeheersing hè.
IRL had hij haar in zo'n geval al lang aan een verhoor onderworpen, langzaam de druk opvoerend, genietend van de macht, en van de blik in haar ogen die het angstige besef weerspiegelt dat ze weer in elkaar geslagen gaat worden.
Ja, ik heb een hoge pet op van Brian.![]()
Dat matje zit toch al sinds tijden aan zijn nek geplakt?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:22 schreef raggende_annie het volgende:
het matje heeft hij in ieder geval al met enig vernuft weten te fabriceren uit de krant van vandaag
ja maar daar kan amanda niet op. daar moet ze eerst voor z'n rug op en dat heb ik hem nog niet horen zeggenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat matje zit toch al sinds tijden aan zijn nek geplakt?
Mister Mullet!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat matje zit toch al sinds tijden aan zijn nek geplakt?
Kan me voorstellen dat dat juist wel lekker is met die frisse lucht.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:30 schreef raggende_annie het volgende:
sylvia toch. ze heeft het nog niet helemaal begrepen. staat ze weer bij de deur te roken
maakt niet uit of het lekker is. er wordt binnen gerookt als sasquatch in de buurt is en daarmee uitquote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:34 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat dat juist wel lekker is met die frisse lucht.
zouden ze in de kamer ook gaan roken, zou wel fun zijn---> Brianlessquote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:30 schreef raggende_annie het volgende:
sylvia toch. ze heeft het nog niet helemaal begrepen. staat ze weer bij de deur te roken
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:24 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Denk je dat de sexslaaf van Brian IRL de kans krijgt om in het holst van de nacht een chocopik te maken ?
Veel te goed opgevoed eigenlijk hè, voor dit programma.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:30 schreef raggende_annie het volgende:
heeft ze die chocoladepik misschien al gebruiktquote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:39 schreef Villalux het volgende:
zdngmw lijkt wel zwanger kan dat!
Ik heb over dat "sasquatch" nagedacht, maar ik kan de term niet duiden. Zal dus wel weer iets van LotR zijn... ???quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:34 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
maakt niet uit of het lekker is. er wordt binnen gerookt als sasquatch in de buurt is en daarmee uit
Durft ze misschien alleen in het huis te roken als ze back up heeft?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Veel te goed opgevoed eigenlijk hè, voor dit programma.
heb je google al 's geraadpleegd?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:44 schreef demins het volgende:
[..]
Ik heb over dat "sasquatch" nagedacht, maar ik kan de term niet duiden. Zal dus wel weer iets van LotR zijn... ???
Donequote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:58 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Massaal Tien mailen, een mailbom dus!
Het stukje over Bolle moet verbeterd worden en ook het stukje over Huub alcoholist![]()
http://www.tien.tv/web/sh(...)509/typeofpage=51230
Dan zat ik nog best goed in de fantasy-corner!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:45 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
heb je google al 's geraadpleegd?
http://ourworld.compuserve.com/homepages/dtrapp/bigfoot.htm
de eerste alinea verteld ons het volgende
The word "Sasquatch" often conjures thoughts of an aggressive monster, most people, of which, do not believe is real. I'm here to tell you that they "ARE" real, and "ARE" a living model for science evasion. This animal has been historically reported and witnessed in every State and Canadian Province since the time Euro-man arrived on the North American continent, and well before by Native Americans. Most of the descriptions are very similar, as well as the reported behavior for these animals. They are not ghosts, goblins, or figments of the drunk imagination. They leave behind compelling evidence for their existence, and much of the evidence cannot be faked.
Is hier een stemming over geweest en hoe is dat afgelopen ?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:25 schreef raggende_annie het volgende:
ik hoorde sasquatch trouwens zeggen dat ze niemand mocht uitnodigen voor haar feestje. kan het me bijna niet voorstellen omdat ze dan die stemming met valentijn niet zo makkelijk had laten lopen maar toch. lijkt me lachen. zit ze daar samen met braaajen met een feestmutsje, een slinger en zo'n uitroltoeterdingetje dat de helft van de tijd niet werkt.
edit: nu schiet me ook ineens te binnen waar zij haar toonsoort vandaan haalt bij het zingen.
nee geen stemming maar zoiets zei ze gister of eergister tegen braaajen. dat er niemand mocht komen op het feestje. het was alleen voor de bewonersquote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:56 schreef FSR het volgende:
[..]
Is hier een stemming over geweest en hoe is dat afgelopen ?
Nope , geen stemming, heeft zdngmw zelfs besloten en hopelijk komt er (g)een ruk van terecht.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:56 schreef FSR het volgende:
[..]
Is hier een stemming over geweest en hoe is dat afgelopen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |