en hoe laat is die herkansing?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:08 schreef Dark het volgende:
Hartelijk dank voor de commentaren, LOL!
Die Eric is lekker vilein bezig, jammer dat het niet in 1x gelukt is met die chocolade willy en alles vol in beeld gebracht. Het zal wel druk worden tijdens de herkansing vanavond.
Natas is wakker, heeft de bloemen verzorgd en gaat naar de kantoor. Patricia zal zo wel komen?
Stelletje zolen daar zegquote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:29 schreef Gast_op_afstand het volgende:
10:05 - Weer of geen weer
Oké, het weer nodigt niet echt uit om lekker vroeg op te staan. Maar daar heeft Bolle natuurlijk geen boodschap aan. Dit edele dier draagt een veulen en moet eten voor twee. Dus kom op Miljonairs, er moeten magen worden gevuld…
En ja hoor Tien is weer Syl aan het bashen, die is vanmorgen om 09:04 opgestaan om het paard eten te geven... Ze zijn of dom daar, of ze proberen Syl echt in een kwaad daglicht te stellen.
Tien:![]()
Maar van Amanda verwacht hij het ook, dat ze zo op iemand anders springt, van Nena verwachtte hij dat niet.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij doet anders wel alsof ze zijn bezit is.
Ze spelen misschien wel het gemeenste spel van allemaal.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:29 schreef Gast_op_afstand het volgende:
10:05 - Weer of geen weer
Oké, het weer nodigt niet echt uit om lekker vroeg op te staan. Maar daar heeft Bolle natuurlijk geen boodschap aan. Dit edele dier draagt een veulen en moet eten voor twee. Dus kom op Miljonairs, er moeten magen worden gevuld…
En ja hoor Tien is weer Syl aan het bashen, die is vanmorgen om 09:04 opgestaan om het paard eten te geven... Ze zijn of dom daar, of ze proberen Syl echt in een kwaad daglicht te stellen.
Tien:![]()
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:42 schreef Ashrak het volgende:
Wie laat nou Liegebeest nog 1 of zelfs 2 keer per maand de villa te verlaten om haar rijkunsten bij te houden ? Kom op, daar heeft iedereen met een rijbewijst last van.
Vind ik eigenlijk wel heel heftig dat ze Huub uitmaken voor alcoholist. Ja, hij drinkt veel, als hij de kans krijgt, maar dat maakt hem nog geen alcoholist!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:46 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Tien:
De andere Miljonairs worden ook rustig wakker. Huub gaat zelfs even zijn bed uit. Waarschijnlijk had hij last van zijn kater, want hij ligt er al weer in. Ja Huub, het leven van een alcoholist is zwaar, wen er maar weer aan.
Nu is Huub weer een alcoholist... net twee weken Vrolijk zonder drank geweest.. Maar goed ze moeten wat te zeuren hebben om hun engeltjes beter te laten lijken..
Ik krijg het daar ook Spaans benauwd vanquote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:49 schreef demins het volgende:
Persoonlijk heb ik het helemaal gehad met de woorden Barcelona of Spanje uit de mond van Sylvia. Echt helemaal genoeg heb ik daar van!![]()
Ik zit te denken aan een boycot ...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:46 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Tien:
De andere Miljonairs worden ook rustig wakker. Huub gaat zelfs even zijn bed uit. Waarschijnlijk had hij last van zijn kater, want hij ligt er al weer in. Ja Huub, het leven van een alcoholist is zwaar, wen er maar weer aan.
Nu is Huub weer een alcoholist... net twee weken Vrolijk zonder drank geweest.. Maar goed ze moeten wat te zeuren hebben om hun engeltjes beter te laten lijken..
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:51 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ik zit te denken aan een boycot van Talpa ...
Kan ik me iets bij voorstellen. Maar dat heb ik ook als het wéér eens over Amsterdam gaat.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:49 schreef demins het volgende:
Persoonlijk heb ik het helemaal gehad met de woorden Barcelona of Spanje uit de mond van Sylvia. Echt helemaal genoeg heb ik daar van!![]()
Inderdaad, hier moet een sanctie op staan.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:49 schreef demins het volgende:
Stuur anders een brief!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:51 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ik zit te denken aan een boycot ...
ja elke BB of dgk gaat het over amsterdamquote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:52 schreef Clank het volgende:
[..]
Kan ik me iets bij voorstellen. Maar dat heb ik ook als het wéér eens over Amsterdam gaat.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:52 schreef F04 het volgende:
Er moeten gewoon weer complotten gesmeed worden. Net zoals vroeger met Stephen.
Vroegâh, met Stephen, toen waren de streams nog spannend!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:52 schreef F04 het volgende:
Er moeten gewoon weer complotten gesmeed worden. Net zoals vroeger met Stephen.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Vroegâh, met Stephen, toen waren de streams nog spannend!![]()
Neem nu afgelopen nacht, geen rúk aan!![]()
Als ik enigszinds het idee zou hebben dat het effect zou hebben had ik het wel gedaan.quote:
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:54 schreef Ashrak het volgende:
[..]
![]()
![]()
Gewoon leuke complotten en niet aflaten ... gewoon doorgaan.
Het is alleen wel jammer dat Huub, Eric en Sylvia wel op de vingers getikt zijn voor het wakkerhouden van Liegebeest. Eindelijk een keer een actie die niet onder de gordel is en dat moet opeens bestraft worden. Ik nie snap nie ...
Massaal Tien mailen, een mailbom dus!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:46 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Tien:
Gert wil ook vast wel een brief sturen!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:56 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Als ik enigszinds het idee zou hebben dat het effect zou hebben had ik het wel gedaan.
Maar helaas zullen ze echt niet wakkerliggen van een enkeling die een brief stuurt.
Is dat zoquote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:54 schreef Ashrak het volgende:
Het is alleen wel jammer dat Huub, Eric en Sylvia wel op de vingers getikt zijn voor het wakkerhouden van Liegebeest. Eindelijk een keer een actie die niet onder de gordel is en dat moet opeens bestraft worden. Ik nie snap nie ...
Daar hadden Huub en Sylvia het op een gegeven moment over in de slaapkamer.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is dat zoHeb ik niets over gehoord. Best een belachelijke zaak inderdaad.
ja waarom?? moet per se de rest het opruimen ofzo?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:03 schreef pluisje78 het volgende:
Brian kan je een ding voor me doen en dat is stoppen met opruimen
Done.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:58 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Massaal Tien mailen, een mailbom dus!
Het stukje over Bolle moet verbeterd worden en ook het stukje over Huub alcoholist![]()
http://www.tien.tv/web/sh(...)509/typeofpage=51230
dus weer een programma waar ik nooit naar zal kijken.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:05 schreef schizolientje het volgende:
Heel wat anders, ik lees net in het AD dat er op tien een programma komt " Just the two of us" waar professionals amateurs gaan leren zingen. Isdat niet dat liedje waar Natasia en haar dochter mee bezig zijn, zou dat de openingstune worden voor de Natasia Show??? Mij verbaasd niets meer!
Goed gedacht!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:05 schreef kleinzusje het volgende:
Ik denk dat het in Barcelona nu warmer is dan in Eemnes
wat?????????? Op de fucking vingers getikt? Zijn ze daar van fucking lotje getikt?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:54 schreef Ashrak het volgende:
[..]
![]()
![]()
Gewoon leuke complotten en niet aflaten ... gewoon doorgaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |