abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46618205
Ik wil net de gebeurtenissen van afgelopen avond teruglezen op DGK-site bij Villa Vandaag maar vanaf de stukjes van 19:30 staan er alleen maar kopjes zonder tekst. Ook de laatste 5 nieuwsberichten geven bij mij geen tekst...
Zijn er meer mensen hier die dit hebben, want ik denk dat de fout bij Talpa ligt en de redactie even wakker geschud moet worden !!!
  † In Memoriam † zaterdag 24 februari 2007 @ 10:44:41 #52
135305 beequeen
Lost.
pi_46618224
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 10:43 schreef _-inge-_ het volgende:
Ik wil net de gebeurtenissen van afgelopen avond teruglezen op DGK-site bij Villa Vandaag maar vanaf de stukjes van 19:30 staan er alleen maar kopjes zonder tekst. Ook de laatste 5 nieuwsberichten geven bij mij geen tekst...
Zijn er meer mensen hier die dit hebben, want ik denk dat de fout bij Talpa ligt en de redactie even wakker geschud moet worden !!!
Klopt.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_46618226
Weet iemand al iets meer over de nieuwe bewoner? Op de Talpa-site staat dat het een spraakmakend persoon zal zijn, maar ik kan er verder niet zoveel uit op maken.
Working in a factory eight days a week.
pi_46618242
quote:
Ja sinds gisteren.
pi_46618247
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 10:44 schreef beequeen het volgende:

[..]

Klopt.
Thanks!
Hopelijk leest de redactie dit ook en gaan ze het probleem verhelpen......
pi_46618282
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 10:45 schreef _-inge-_ het volgende:

[..]

Thanks!
Hopelijk leest de redactie dit ook en gaan ze het probleem verhelpen......
irritant want ik lees s'ochtends altijd even wat er allemaal gebeurd is.
pi_46618285
heeft iemand een filmpje van het optreden van sophy gemaakt?
pi_46618301
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 10:44 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Weet iemand al iets meer over de nieuwe bewoner? Op de Talpa-site staat dat het een spraakmakend persoon zal zijn, maar ik kan er verder niet zoveel uit op maken.
Er staat ook de volgende zin vermeld: 'Voor de zittende Miljonairs hebben we een boodschap: Maak plaats!'
Zou het kunnen dat je dit letterlijk moet nemen en het een enorm gezette persoon is met als voornamelijkste doel om af te vallen..... een nieuwe uitdaging voor Carlos..... Zou kunnen, toch!
pi_46618326
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 10:49 schreef _-inge-_ het volgende:

[..]

Er staat ook de volgende zin vermeld: 'Voor de zittende Miljonairs hebben we een boodschap: Maak plaats!'
Zou het kunnen dat je dit letterlijk moet nemen en het een enorm gezette persoon is met als voornamelijkste doel om af te vallen..... een nieuwe uitdaging voor Carlos..... Zou kunnen, toch!
lol Daar had ik nog niet eens aan gedacht.
pi_46618333
hey hoe heet die ene aso vrouw uit BB5 ook al weer. Die was toch ook stevig?
pi_46618351
Hilde
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_46618363
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 10:53 schreef Prospera het volgende:
Hilde
Jezus wat ben ik toch een vergeetachtige muts. Maar Hilde was ook niet zo dik. Dunne beentjes (van al dat lopen met die wijn flessen?)
  † In Memoriam † zaterdag 24 februari 2007 @ 10:55:05 #63
135305 beequeen
Lost.
pi_46618379
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 10:48 schreef anno-i-mus het volgende:
heeft iemand een filmpje van het optreden van sophy gemaakt?
Een kort filmpje in de vorige COS.
― Mark Twain
pi_46618388
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 10:53 schreef Prospera het volgende:
Hilde
Was dat niet BB 6?
Working in a factory eight days a week.
pi_46618389
Dan ben je wel een lekkere muts
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_46618397
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 10:51 schreef itsme het volgende:
hey hoe heet die ene aso vrouw uit BB5 ook al weer. Die was toch ook stevig?
Geen idee, ik heb alleen BB1 gezien.....
Het zou wel slim zijn van de redactie om zo'n persoon in het huis te plaatsen want dat trekt denk ik toch weer een nieuwe doelgroep aan zodat het programma meer kijkers krijgt. Er is immers veel animo voor afslankprogramma's op TV...... we zullen het wel zien!
  zaterdag 24 februari 2007 @ 11:08:07 #67
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_46618576
Hartelijk dank voor de commentaren, LOL!

Die Eric is lekker vilein bezig, jammer dat het niet in 1x gelukt is met die chocolade willy en alles vol in beeld gebracht. Het zal wel druk worden tijdens de herkansing vanavond.

Natas is wakker, heeft de bloemen verzorgd en gaat naar de kantoor. Patricia zal zo wel komen?
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  zaterdag 24 februari 2007 @ 11:09:00 #68
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_46618594
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 08:28 schreef Marrije het volgende:
Volgens mij heeft Amanda die kunstlul harder nodig dan Natasja.
Hoezo? Brian is toch ook nep?
Op zaterdag 24 februari 2007 10:55 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:

[..]

Was dat niet BB 6?
o ja. (En ik was vroeger zo een BB fan)
pi_46618629
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 11:08 schreef Dark het volgende:
Hartelijk dank voor de commentaren, LOL!

Die Eric is lekker vilein bezig, jammer dat het niet in 1x gelukt is met die chocolade willy en alles vol in beeld gebracht. Het zal wel druk worden tijdens de herkansing vanavond.

Natas is wakker, heeft de bloemen verzorgd en gaat naar de kantoor. Patricia zal zo wel komen?
Patricia komt morgen weer, met 5 personen.
Goedemorgen :W
pi_46618654
Natasja zit in haar ondergoed in het kantoor achter de pc???
pi_46618665
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 11:09 schreef akveor het volgende:

[..]

Hoezo? Brian is toch ook nep?
Die namaak kan ze zelf sturen, die van Brian kan het alleen maar op zijn konijntjes.
Goedemorgen :W
pi_46618680
Wel jammer dat ze nu op de andere stoel zit
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_46618686
Mogguh allemaal

Vreselijk gelachen bij het lezen van de nacht cossen, de legendarische zin van Eric:

Dan ben je bezig en dan ga je denken voor wie is dit??
  zaterdag 24 februari 2007 @ 11:16:56 #75
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_46618711
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 11:11 schreef blomst het volgende:

[..]

Patricia komt morgen weer, met 5 personen.
Met 5 personen! Wist niet dat nephaar zoveel werk was!

Nou Natas zal wel weer goed voorzien worden van allerlei cryptische info
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_46618719
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 08:47 schreef Danny het volgende:
ELKE dag zit ik tot 2 uur op en gisteren tiefde ik om 11 uur in slaap
Zul je altijd zien
Er was gisteren opeens een mega domme faker die beweerde van de redactie te zijn. Volgens hem had hij jouw toestemming
pi_46618720
Dat Amanda er bij bleef en weggestuurd moest worden.
  † In Memoriam † zaterdag 24 februari 2007 @ 11:17:45 #78
135305 beequeen
Lost.
pi_46618726
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 11:15 schreef kleinzusje het volgende:
Wel jammer dat ze nu op de andere stoel zit
― Mark Twain
pi_46618736
Het was echt heel grappig
pi_46618740
En a-Del bleef super cool
  † In Memoriam † zaterdag 24 februari 2007 @ 11:20:01 #81
135305 beequeen
Lost.
pi_46618767
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 11:18 schreef kleinzusje het volgende:
En a-Del bleef super cool
Ik zag een kort filmpje waarin Eric haar wegstuurde met de woorden: Schat kun je ff weggaan, dan gaat het wat makkelijker
― Mark Twain
pi_46618794
quote:
Het is weer gefixed....
pi_46618802
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 11:20 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ik zag een kort filmpje waarin Eric haar wegstuurde met de woorden: Schat kun je ff weggaan, dan gaat het wat makkelijker
Ja ik dus net ook. Wist niet wat ik hoorde. had niet in de gaten dat ze er gewoon bij zat.
pi_46618820
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 11:21 schreef _-inge-_ het volgende:

[..]

Het is weer gefixed....
Thanks. Ga even kijken of ze nog wat over Eric en zijn cadeautje hebben geschreven.
pi_46618835
In het begin was het nog grappiger vond ik. Hij probeerde alles, maar a-Del stoorde hem steeds met praktische vragen................... ( we hebben geen maatbeker, waar liggen de sigaretten, iets over internet) zo grappig.
pi_46618909
Ik was er bij vannacht. Ik heb heel snel effe een filmpje geschoten. Het filmpje staat in de updates topic.
Slaapt Huub trouwens nu nog?
pi_46618918
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 11:23 schreef kleinzusje het volgende:
In het begin was het nog grappiger vond ik. Hij probeerde alles, maar a-Del stoorde hem steeds met praktische vragen................... ( we hebben geen maatbeker, waar liggen de sigaretten, iets over internet) zo grappig.
pi_46618955
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 07:10 schreef yvonne het volgende:
[COS # 537] verstoord door een maatbeker omg, omg, omg, omg!!!!
Zit je met een bakkie koffie de COSsen na te lezen
Bedankt, had ik gemist
pi_46618959
Vandaag komt deel 2.
Hopelijk krijgen we geen witte chocolade.
pi_46618966
pi_46618999
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 11:30 schreef F04 het volgende:
Vandaag komt deel 2.
Hopelijk krijgen we geen witte chocolade.
De grap is er wel af nu. Het wordt pas weer leuk als Brian het hoort en de jarige job een hap neemt van de chocoprins
  zaterdag 24 februari 2007 @ 11:37:19 #92
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_46619095
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_46619173

pi_46619570
quote:
echt hilarisch dat Alles voor Natasia
  zaterdag 24 februari 2007 @ 12:02:46 #96
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_46619590
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 03:03 schreef _-inge-_ het volgende:
Morgen gaat Amanda met Brian praten omdat ze ergens een 'streep' wil trekken .
Ze was met Eric en Huub in gesprek en dat heeft er WEER toe geleid dat ze van mening veranderd is (jeetje wat is dat mens makkelijk te manipuleren!). Ze is op dit moment pissed omdat ze deze avond 'maar' 25 contactpunten heeft gekregen van Brian (tijdens de verdeling nav vliegles).

Voor het gemak vergeet ze dan even dat ze van Brian al 100 (!) cpunten heeft gekregen om haar zus uit te nodigen .......
Ik ben benieuwd wat ze allemaal tegen Brian gaat zeggen en hoe Brian reageert. Brian heeft immers deze week al verkondigd wellicht met Amanda te willen praten om afstand te nemen van elkaar (sowieso nav brieven en gesprekken met Natasia en Bart). Hij ziet ook hoe makkelijk ze zich dingen aan laat praten door Huub, Eric en Sylvia (kijk naar donderdag ) en het dus alleen maar uitloopt op gezeik. Ook het overmatig alcohol gebruik van de dame en het daarbij behorende gedrag is Brian niet echt bevallen (badkuip-scene....). Ik denk dus dat ze morgen wel in overeenstemming komen! Het 'friends with benefits' idee was leuk..... maar Amanda staat daarvoor niet sterk genoeg in haar schoenen.

Hoe lang zal het nog duren voordat ze met Huub gaat ballen.... In combinatie met drank en Huub's wens om Brian te kunnen dissen zal het niet lang meer duren . Helaas voor Huub zal het denk ik weinig effect op Brian hebben want ik denk dat hij zoiets heeft van 'been there, done that' niet weer gezeik! We zullen het zien, eerst uitslapen
nu ja we kennen dit soort meisjes wel .... van die alleswillenhebbenmeisjes en daar veel voor over hebben ...zelfs seks !! en dan kennen we ook het soort mannen die hier flink misbruik van gaan maken ...
dus wat dat betreft passen die twee wel bij elkaar ... beiden zeggen nu dat ze er een streep onder willen zetten ... amanda na gesprekken te hebben gehad met eric en huub ... brian na de brief van zijn moeder ( die notabene 's avonds gewoon weer naast (op) haar lag ...zal mij benieuwen hoe lang het nu weer gaat duren

mocht amanda naar huub trekken krijgen we weer hetzelfde verhaal als met nena .... daar had hij ook afstand van genomen en nog kon hij het niet hebben dat ze meer met huub optrok ... idd we zullen zien
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_46619746
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 12:02 schreef snetje het volgende:

[..]

nu ja we kennen dit soort meisjes wel .... van die alleswillenhebbenmeisjes en daar veel voor over hebben ...zelfs seks !! en dan kennen we ook het soort mannen die hier flink misbruik van gaan maken ...
dus wat dat betreft passen die twee wel bij elkaar ... beiden zeggen nu dat ze er een streep onder willen zetten ... amanda na gesprekken te hebben gehad met eric en huub ... brian na de brief van zijn moeder ( die notabene 's avonds gewoon weer naast (op) haar lag ...zal mij benieuwen hoe lang het nu weer gaat duren

mocht amanda naar huub trekken krijgen we weer hetzelfde verhaal als met nena .... daar had hij ook afstand van genomen en nog kon hij het niet hebben dat ze meer met huub optrok ... idd we zullen zien

Denk niet dat het hetzelfde verhaal wordt als met Nena. Er is één groot verschil.. hij was verliefd op Nena! Amanda is niet meer en niet minder dan zijn speeltje en mocht ze op den duur bij Huub in bed belanden zal dat lang niet zo'n impact hebben als toen met Nena.
pi_46619876
Huub, Sylvia en Erik zijn ook wakker.
pi_46619924
Eindelijk zijn die wakker. Ze hebben zo ongeveer 12 uur geslapen.
pi_46619975
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 12:08 schreef Clank het volgende:

[..]

Denk niet dat het hetzelfde verhaal wordt als met Nena. Er is één groot verschil.. hij was verliefd op Nena! Amanda is niet meer en niet minder dan zijn speeltje en mocht ze op den duur bij Huub in bed belanden zal dat lang niet zo'n impact hebben als toen met Nena.
Hij doet anders wel alsof ze zijn bezit is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')