Klopt.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:43 schreef _-inge-_ het volgende:
Ik wil net de gebeurtenissen van afgelopen avond teruglezen op DGK-site bij Villa Vandaag maar vanaf de stukjes van 19:30 staan er alleen maar kopjes zonder tekst. Ook de laatste 5 nieuwsberichten geven bij mij geen tekst...
Zijn er meer mensen hier die dit hebben, want ik denk dat de fout bij Talpa ligt en de redactie even wakker geschud moet worden!!!
Ja sinds gisteren.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:43 schreef _-inge-_ het volgende:
Ik wil net de gebeurtenissen van afgelopen avond teruglezen op DGK-site bij Villa Vandaag maar vanaf de stukjes van 19:30 staan er alleen maar kopjes zonder tekst. Ook de laatste 5 nieuwsberichten geven bij mij geen tekst...
Zijn er meer mensen hier die dit hebben, want ik denk dat de fout bij Talpa ligt en de redactie even wakker geschud moet worden!!!
irritant want ik lees s'ochtends altijd even wat er allemaal gebeurd is.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:45 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Thanks!![]()
Hopelijk leest de redactie dit ook en gaan ze het probleem verhelpen......
Er staat ook de volgende zin vermeld: 'Voor de zittende Miljonairs hebben we een boodschap: Maak plaats!'quote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:44 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Weet iemand al iets meer over de nieuwe bewoner? Op de Talpa-site staat dat het een spraakmakend persoon zal zijn, maar ik kan er verder niet zoveel uit op maken.
lol Daar had ik nog niet eens aan gedacht.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:49 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Er staat ook de volgende zin vermeld: 'Voor de zittende Miljonairs hebben we een boodschap: Maak plaats!'
Zou het kunnen dat je dit letterlijk moet nemen en het een enorm gezette persoon is met als voornamelijkste doel om af te vallen..... een nieuwe uitdaging voor Carlos..... Zou kunnen, toch!
Jezus wat ben ik toch een vergeetachtige muts.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:53 schreef Prospera het volgende:
Hilde
Een kort filmpje in de vorige COS.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:48 schreef anno-i-mus het volgende:
heeft iemand een filmpje van het optreden van sophy gemaakt?
Was dat niet BB 6?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:53 schreef Prospera het volgende:
Hilde
Geen idee, ik heb alleen BB1 gezien.....quote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:51 schreef itsme het volgende:
hey hoe heet die ene aso vrouw uit BB5 ook al weer. Die was toch ook stevig?
Hoezo? Brian is toch ook nep?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 08:28 schreef Marrije het volgende:
Volgens mij heeft Amanda die kunstlul harder nodig dan Natasja.
Patricia komt morgen weer, met 5 personen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:08 schreef Dark het volgende:
Hartelijk dank voor de commentaren, LOL!
Die Eric is lekker vilein bezig, jammer dat het niet in 1x gelukt is met die chocolade willy en alles vol in beeld gebracht. Het zal wel druk worden tijdens de herkansing vanavond.
Natas is wakker, heeft de bloemen verzorgd en gaat naar de kantoor. Patricia zal zo wel komen?
Die namaak kan ze zelf sturen, die van Brian kan het alleen maar op zijn konijntjes.quote:
Met 5 personen! Wist niet dat nephaar zoveel werk was!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:11 schreef blomst het volgende:
[..]
Patricia komt morgen weer, met 5 personen.
Er was gisteren opeens een mega domme faker die beweerde van de redactie te zijn. Volgens hem had hij jouw toestemmingquote:Op zaterdag 24 februari 2007 08:47 schreef Danny het volgende:
ELKE dag zit ik tot 2 uur op en gisteren tiefde ik om 11 uur in slaap
Zul je altijd zien
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:15 schreef kleinzusje het volgende:
Wel jammer dat ze nu op de andere stoel zit![]()
Ik zag een kort filmpje waarin Eric haar wegstuurde met de woorden: Schat kun je ff weggaan, dan gaat het wat makkelijkerquote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:18 schreef kleinzusje het volgende:
En a-Del bleef super cool
Het is weer gefixed....quote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:43 schreef _-inge-_ het volgende:
Ja ik dus net ook. Wist niet wat ik hoorde. had niet in de gaten dat ze er gewoon bij zat.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zag een kort filmpje waarin Eric haar wegstuurde met de woorden: Schat kun je ff weggaan, dan gaat het wat makkelijker![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:23 schreef kleinzusje het volgende:
In het begin was het nog grappiger vond ik. Hij probeerde alles, maar a-Del stoorde hem steeds met praktische vragen................... ( we hebben geen maatbeker, waar liggen de sigaretten, iets over internet) zo grappig.
Bedankt, had ik gemistquote:Op zaterdag 24 februari 2007 07:10 schreef yvonne het volgende:
[COS # 537] verstoord door een maatbeker omg, omg, omg, omg!!!!
Zit je met een bakkie koffie de COSsen na te lezen
De grap is er wel af nu. Het wordt pas weer leuk als Brian het hoort en de jarige job een hap neemt van de chocoprinsquote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:30 schreef F04 het volgende:
Vandaag komt deel 2.
Hopelijk krijgen we geen witte chocolade.
echt hilarisch dat Alles voor Natasiaquote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:51 schreef blomst het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=pQwGxGS9_yU
nu ja we kennen dit soort meisjes wel .... van die alleswillenhebbenmeisjes en daar veel voor over hebben ...zelfs seks !! en dan kennen we ook het soort mannen die hier flink misbruik van gaan maken ...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 03:03 schreef _-inge-_ het volgende:
Morgen gaat Amanda met Brian praten omdat ze ergens een 'streep' wil trekken.
Ze was met Eric en Huub in gesprek en dat heeft er WEER toe geleid dat ze van mening veranderd is (jeetje wat is dat mens makkelijk te manipuleren!). Ze is op dit moment pissed omdat ze deze avond 'maar' 25 contactpunten heeft gekregen van Brian (tijdens de verdeling nav vliegles).
Voor het gemak vergeet ze dan even dat ze van Brian al 100 (!) cpunten heeft gekregen om haar zus uit te nodigen.......
Ik ben benieuwd wat ze allemaal tegen Brian gaat zeggen en hoe Brian reageert. Brian heeft immers deze week al verkondigd wellicht met Amanda te willen praten om afstand te nemen van elkaar (sowieso nav brieven en gesprekken met Natasia en Bart). Hij ziet ook hoe makkelijk ze zich dingen aan laat praten door Huub, Eric en Sylvia (kijk naar donderdag) en het dus alleen maar uitloopt op gezeik. Ook het overmatig alcohol gebruik van de dame en het daarbij behorende gedrag is Brian niet echt bevallen (badkuip-scene....). Ik denk dus dat ze morgen wel in overeenstemming komen! Het 'friends with benefits' idee was leuk..... maar Amanda staat daarvoor niet sterk genoeg in haar schoenen.
Hoe lang zal het nog duren voordat ze met Huub gaat ballen.... In combinatie met drank en Huub's wens om Brian te kunnen dissen zal het niet lang meer duren. Helaas voor Huub zal het denk ik weinig effect op Brian hebben want ik denk dat hij zoiets heeft van 'been there, done that' niet weer gezeik! We zullen het zien, eerst uitslapen
![]()
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:02 schreef snetje het volgende:
[..]
nu ja we kennen dit soort meisjes wel .... van die alleswillenhebbenmeisjes en daar veel voor over hebben ...zelfs seks !! en dan kennen we ook het soort mannen die hier flink misbruik van gaan maken ...
dus wat dat betreft passen die twee wel bij elkaar ... beiden zeggen nu dat ze er een streep onder willen zetten ... amanda na gesprekken te hebben gehad met eric en huub ... brian na de brief van zijn moeder ( die notabene 's avonds gewoon weer naast (op) haar lag ...zal mij benieuwen hoe lang het nu weer gaat duren![]()
mocht amanda naar huub trekken krijgen we weer hetzelfde verhaal als met nena .... daar had hij ook afstand van genomen en nog kon hij het niet hebben dat ze meer met huub optrok ... idd we zullen zien![]()
Hij doet anders wel alsof ze zijn bezit is.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:08 schreef Clank het volgende:
[..]
Denk niet dat het hetzelfde verhaal wordt als met Nena. Er is één groot verschil.. hij was verliefd op Nena! Amanda is niet meer en niet minder dan zijn speeltje en mocht ze op den duur bij Huub in bed belanden zal dat lang niet zo'n impact hebben als toen met Nena.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |