quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:06 schreef choepachoep het volgende:
let maar eens op
natas wint het van eric...
qua populariteit..
zeker 7 of 8 %
mensen houden van het kutwijf
Hoe bedoel je precies met "anders"? Minder baldadig/agressief?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:10 schreef blomst het volgende:
Huub is toch anders bezopen dan voorheen.
DGK is eee programma dat lang duurt. Het zou leuk zijn dat op de lange termijn een relatie zou ontstaan, dat is nog een reden voor de redaktie om Sylvia vast te houden want je weet nooit wat er nog kan gebeuren op de lange termijn...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:08 schreef Sense het volgende:
maar aan de andere kant zouden Huub en Sylvia samen veel leuker zijn![]()
Volgens mij wordt Amanda gek op elke gozer die haar positieve aandacht geeft.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:09 schreef scanman01 het volgende:
Amanda is echt gek op Huub aan het worden
Meer van de wereld dan voorheen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je precies met "anders"? Minder baldadig/agressief?
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:12 schreef de_kolonel het volgende:
Huub is al gaan pitten?
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:10 schreef blomst het volgende:
Huub is toch anders bezopen dan voorheen.
Dat is zeker waar, maar toch merk ik dat ze bepaalde bewondering voor hem heeft. En ze maakte hem net wel heel erg duidelijk dat ze niets met Brian meer heeft. Dat deed ze ook niet voor niets. Huub krijgt haar zonder moeite in bed volgens mij.... en dat gaat ook nog wel gebeuren.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:12 schreef logout het volgende:
[..]
Volgens mij wordt Amanda gek op elke gozer die haar positieve aandacht geeft.
Vast een vadercomplex ofzo.
maar hij bedelde wel bij Huub om met hem mee te gaan in de jacuzziquote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:12 schreef choepachoep het volgende:
eric (over huub): praatjes vullen geen gaatjes, en zeker de mijne niet
Had hem al gezienquote:
een replica van erik z`n snikkel in chocoladequote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:13 schreef droomkoningin het volgende:
whehe... natas krijgt een chocolade-penis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |