eh...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:00 schreef Mika25 het volgende:
Misschien tijd voor een nieuwe populariteits poll, denk dat Huub wel wat plaatsen gaat zakken. Misschien dat ie dan weer met beide benen op de grond zal staan...
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:00 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Psycho is al wel eens eerder weer uit zijn bed gekropen. Remember 'Wie is er hier de slet'.
Reken maar dat Para Brodda met gespitste oren gaat liggen luisteren.
Ik ookquote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ehh...niet om lullig te doen maar dan heb ik hetzelfde als Huub (of nog beter) als ik namelijk drink wordt ik veel sneller en accurater in dingen
Dat niet alleen, hij loopt de hele week Amanda al op een hele subtiele manier te "bewerken". Het is dat Amanda zo dom is, dus echt succes heeft het nog niet gehad, maar de basis is er al.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:59 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Echt wel..de nacht voor Natasia's rijexamen is hij 5 uur lang bezig geweest
Ja ben ik dan ook wel benieuwd naar ik denk sil 1, huub 2, erik 3, amanda 4, brainles 5 en zdngmw 6quote:
Dat heb je mis..het was erics idee om de planken in zijn kamer te laten vallen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja dat klopt - toen liep hij Huub achterna
Ik hoop ook echt dat er aan de volgende populariteitspoll weer een stemmingsronde word verbonden. Natasia en Brian onderaan, pact verbrokenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:02 schreef choepachoep het volgende:
sylvia zou nummer 1 staan denk ik.
huub 2..
amanda 3...
gokje
Op zich is het wel een unicum: als je zo dom bent dat je bijna niet te bewerken bent.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:03 schreef Mika25 het volgende:
Dat niet alleen, hij loopt de hele week Amanda al op een hele subtiele manier te "bewerken". Het is dat Amanda zo dom is, dus echt succes heeft het nog niet gehad, maar de basis is er al.
Op het verbale vlak stelt Eric zwaar teleur, maar hij is niet echt overbodig (en hij zit er pas 1 weekje).
ik had het liever niet geweten/gezienquote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:03 schreef blomst het volgende:
Lag Eric nu met zijn piemeltje te spelen?
[afbeelding]
Eric is behoorlijk goed op het persoonlijke vlakquote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:03 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Dat niet alleen, hij loopt de hele week Amanda al op een hele subtiele manier te "bewerken". Het is dat Amanda zo dom is, dus echt succes heeft het nog niet gehad, maar de basis is er al.
Op het verbale vlak stelt Eric zwaar teleur, maar hij is niet echt overbodig (en hij zit er pas 1 weekje).
Dat idee heb ik ookquote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:04 schreef BONG4002 het volgende:
Sylvia keek net een beetje ongemakkelijk, volgens mij vind ze een dronken Huub maar niets
Nee, ik denk dat Huub torenhoog op de eerste plaats zal staan.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:03 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja ben ik dan ook wel benieuwd naar ik denk sil 1, huub 2, erik 3, amanda 4, brainles 5 en zdngmw 6
Het gaat meer om het percentage. Vorige keer haaden Huub & Sylvia samen zo'n 55%.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:03 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja ben ik dan ook wel benieuwd naar ik denk sil 1, huub 2, erik 3, amanda 4, brainles 5 en zdngmw 6
Heb je gelijk in. En een leidersrol past Huub ook niet. Wat dat betreft was het goed voor hem geweest als ie een team had kunnen gaan vormen met Bart, die veel sterker was in het doordenken.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:01 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik gaf al eerder aan dat Huubs probleem is dat hij van de underdog nu een soort leider is geworden..nu worden dingen teveel herhaald en Huub is nu de grote wijze man die weet hoe je je moet gedragen..begint te vervelen.
kan het me neit voorstellen, wat had ze vorige keer ook al weer ?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:06 schreef choepachoep het volgende:
let maar eens op
natas wint het van eric...
qua populariteit..
zeker 7 of 8 %
mensen houden van het kutwijf
Volgens mij ook...gisteren zei hij ook tegen haar: jij bent mijn valkuil hier (of bedoelde hij daar iets anders mee?)quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:06 schreef petraa het volgende:
Sil en huub krijgen vlgs mij wat gevoelens voor elkaar, maar doen hun best het te ontwijken.
Best een sterke opmerkingquote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:08 schreef AutumnTears het volgende:
Volgens mij is Huub nog steeds gek op Hedda en heeft hij daar last van hij zoekt iets maar vind het niet.
NL had 1%quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:07 schreef petraa het volgende:
[..]
kan het me neit voorstellen, wat had ze vorige keer ook al weer ?
Dacht ik ook al.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:06 schreef petraa het volgende:
Sil en huub krijgen vlgs mij wat gevoelens voor elkaar, maar doen hun best het te ontwijken.
Of van het spuitjequote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zo te zien helemaal verdwaasd van de pillen ......
Dat is altijd zo...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:04 schreef BONG4002 het volgende:
Sylvia keek net een beetje ongemakkelijk, volgens mij vind ze een dronken Huub maar niets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |