Probeer de Copa Mundial eens zou ik zeggen of anders de Pure's van Adidas.quote:Op donderdag 24 juli 2008 01:29 schreef Stimorol het volgende:
Ik sta op het middenveld(aanvallende), ze sloten goed aan bij me voet maar toch altijd last van gewrichten( het waren trouwens puma liga's)
Of je moet ze ergens in de uitverkoop vinden of je moet de v1.08 ff checken. Dat is de nieuwste versie van die jij hebt gehad. Misschien heeft prodirectsoccer nog wat liggen van die oude, je kunt ff kijken.quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:34 schreef Frenkel het volgende:
Ik heb 3 paar Puma's V1.06 gehad, zaten heerlijk aan mn voeten, je voelde bijna niet dat je schoenen aan had, maar ze scheurde dan ook wel weer na een half seizoen in..
[ afbeelding ]
ik heb eens rondgekeken, maar ze zijn ook bijna niet meer te krijgen..
Dus maar op zoek naar een ander paar.. (Calcio: nooit van gehoord?)
quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:34 schreef Frenkel het volgende:
Ik heb 3 paar Puma's V1.06 gehad, zaten heerlijk aan mn voeten, je voelde bijna niet dat je schoenen aan had, maar ze scheurde dan ook wel weer na een half seizoen in..
[ afbeelding ]
ik heb eens rondgekeken, maar ze zijn ook bijna niet meer te krijgen..
Dus maar op zoek naar een ander paar.. (Calcio: nooit van gehoord?)
Cool!quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:50 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Of je moet ze ergens in de uitverkoop vinden of je moet de v1.08 ff checken. Dat is de nieuwste versie van die jij hebt gehad. Misschien heeft prodirectsoccer nog wat liggen van die oude, je kunt ff kijken.
Bedankt maar bij de Intersport hierzo zeiden ze dat De Adidas en De Nikies niet zo heel geweldig is omdat ze vaak uitscheuren en van slechtere kwaliteit zijn dan Pakweg een calcio of puma, En dat ze veel verkocht worden om het uiterlijk en het merk!quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:43 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Probeer de Copa Mundial eens zou ik zeggen of anders de Pure's van Adidas.Iedereen houdt van de Copa Mundial en gelijk hebben ze
Copa Mundial raad ik je dan aan. Voor dat budget dan. Nadeel is alleen dat die nooit tot de oude collectie gaan behoren.quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:22 schreef Mindstate het volgende:
Ik zoek ook nog nieuwe voetbalschoenen voor komend seizoen. Denk dat ik nu voor de wat duurdere versie ga (adviesprijs 150 etc.), maar natuurlijk wel voor een leuk prijsje. Heb vaak gehoord dat iemand zo'n schoen voor 100 kon meenemen omdat het van de oude collectie - vorig jaar - was. De kwaliteit en materialen van die schoenen vind ik stukken beter dan die andere, die vaak wat plastic achtig aanvoelen. Waarschijnlijk wordt het weer Adidas, maar iets anders zou ook kunnen.
Iemand nog sites of winkels tegengekomen waar ze dat hebben?
Ik heb recent een paar adipure's gekocht en dat zit verrassend goed. Heel flexibel.quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:38 schreef sjimz het volgende:
Ik ben geneigd om dit jaar voor de Adipure collectie te gaan.
Of de Mizuno Morelia, wat een heerlijke schoen is dat.
Mundial's worden nu ook gewoon verkocht hoorquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:43 schreef Mindstate het volgende:
Ik heb net ook even gekeken en denk ook dat het de adipure wordt. Half jaar wachten gaat hem niet worden aangezien in mijn predator's inmiddels een scheur zit.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:52 schreef VoreG het volgende:
Wat is adipure?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |