Jij wil gewoon Raf neuken, geef maar toe!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:40 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
zei ik dat?, nee, ik vindt de Privé enzo een roddelblad waaar 40+ vrouwen/MILFs naar kijken
leer lezen![]()
Troost je met de gedachte dat ze ooit zal verkankeren, jammer alleen dat haar kind misschien ook gaat.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:35 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Dit is door en door triest mensen, ik schaam me hier diep voor
ik ging vanavond gans lekker eten in zon chill chinees-buffet restaurant en het smaakte lekker
afijn,het was 9 uur,en toen begonnen het plebs al naar hun huizen te vertrekken voor de nacht, maar ik niet, ik hoor niet bij het plebs
zie ik ineens een moeder met vriend/man en babywagen binnenkomen,zitten, en meteen een kankerstok opsteken
natuurlijk is dit al schande dat dit gebeurd
MAAR!!.
Die moeder was niemand minder dan Rafaella, de eendagsvlieg van Idols uit Emmen
SCHANDE!, als moeder hoor je niet bij je baby te roken, en zeker niet als je een BN'er bent en min of meer een voorbeeld
klacht:waarom in godsnaam roken waar je baby bij is als je zogenaamd het beste met haar voor heeft?, geef dr dan meteen weg !
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik bbekijk de dingen altidj liever van de positieve kant.
Ze heeft niet gezongen, wees blij!
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:35 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik ging vanavond gans lekker eten
die baby pwnt jouw later als een n00b.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:33 schreef Maikuuul het volgende:
Die rook zo in die baby zijn gezicht uitblazen en hem dan zo uitlachen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |