Ik val in slaap man, ben vanaf 23.00 uur wakker g(eigenlijk al langer aangezien ik ook nog in de ochtend gewerkt heb). Ja, niet erg druk op het moment. De nodige ontspanning is god voor de mens (ps. OOk blind getickquote:
Ik heb vroeger wel in de nacht moeten werken maar ik kon er echt niet tegen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 07:49 schreef slakkie het volgende:
[..]
Ik val in slaap man, ben vanaf 23.00 uur wakker g(eigenlijk al langer aangezien ik ook nog in de ochtend gewerkt heb). Ja, niet erg druk op het moment. De nodige ontspanning is god voor de mens (ps. OOk blind getick
Maar natuurlijk, ik ka nniet zeggen dat ik daar problemen mee heb. Zo besef ik mij nu pas dat de drie wolven het lamme schaapje totaal genegeerd hebben, en dat roodkapje eigenlijk een blauw kapje van de Vroom & Dreesman op haar hoofd had. En dat sneeuwwitje eigenlijk een aiatisch meisje was.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 07:48 schreef slakkie het volgende:
Kunnen jullie dat ook, gewoon je ogen dicht doen, en dan gewoon in je hoof een verhaal tickken zonder naar je toesten te kijken en dan deze wonderschone zinnen op papie *beeldscherm) kijgen?
Het is altijd leuk als je denkt goed te zitten maar je zit ergens naast. Heeft hele leuk resultatenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 07:48 schreef slakkie het volgende:
Kunnen jullie dat ook, gewoon je ogen dicht doen, en dan gewoon in je hoof een verhaal tickken zonder naar je toesten te kijken en dan deze wonderschone zinnen op papie *beeldscherm) kijgen?
Herkenbaar..quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:39 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Het is altijd leuk als je denkt goed te zitten maar je zit ergens naast. Heeft hele leuk resultaten!
Mogelijk nutteloze tip: Gebruik total commander, dan kun je ze individueel selecteren met spatie.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:00 schreef SHERMAN het volgende:
Hmm, het is mogelijk in windows om meerdere file tegelijk te selecteren via toetsenbord combinaties. Als je control ingedrukt houd dan kan je met je pijltjes toetsen ook naar andere files gaan, met welke toets kan je deze files selecteren.
Hmm jammer, want juist die files selecteren ging het me om..quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:06 schreef Jump het volgende:
Met ctrl+shift kan dat, maar je zit wel vast aan het rechthoek principe. Je kan niet hier en daar eentje selecteren met enkel het toetsenbord.
Het zal dan wel aan vmware + windows liggen, maar ik kan daar gewoon in explorer met ctrl ingedrukt door de files lopen met pijltjes en dan met spatie een voor een files selecteren.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:06 schreef Jump het volgende:
Met ctrl+shift kan dat, maar je zit wel vast aan het rechthoek principe. Je kan niet hier en daar eentje selecteren met enkel het toetsenbord.
Verrek, dat werkt.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Het zal dan wel aan vmware + windows liggen, maar ik kan daar gewoon in explorer met ctrl ingedrukt door de files lopen met pijltjes en dan met spatie een voor een files selecteren.
Neh, ook in VMware kan je gewoon jouw tip gebruikenquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Het zal dan wel aan vmware + windows liggen, maar ik kan daar gewoon in explorer met ctrl ingedrukt door de files lopen met pijltjes en dan met spatie een voor een files selecteren.
jawel, ctrl+ pijltjes + spatie...quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:06 schreef Jump het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:31 schreef devzero het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |