Lukt mij niet, het gal vliegt er dan uit..........quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En toch....volg ik liever Brian en Natasia dan Huub
Dat heb ik hem nog niet concreet horen zeggen (over fysiek geweld) maar er wordt duidelijk negatief gepraat over Huub en Syl etc.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:26 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Gaat hij Huub fysiek geweld uitlokken ? Of meer lange termijn snode plannen ?
Brian is mentaal veruit de mindere van Huub, alleen zegt hij dat niet...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat heb ik hem nog niet concreet horen zeggen (over fysiek geweld) maar er wordt duidelijk negatief gepraat over Huub en Syl etc.
Was het niet andersom.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:28 schreef BONG4002 het volgende:
Natasia vindt het irritant dat Huub meelift op Eric
Hoezo 'meelift op eric'? Wat bedoelt ze daar mee?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:28 schreef BONG4002 het volgende:
Natasia vindt het irritant dat Huub meelift op Eric
Hou op, genoeg.....................quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:29 schreef Dark het volgende:
Brian wil dat Natasia haar vrouwelijke kant gaat gebruiken.
Ze vinden HES voorspelbaar.
B en N zijn te respectvol!
H is te kinderachtig.
B: wij zitten hun te heet op hun kont!
N: wij moeten steeds die shit incasseren.
B: ik zat met tranen in m'n ogen, zo goed was je.
Volgens mij Huub op Eric maargoedquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:29 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Was het niet andersom.
Eric met Huub meelift.
Heb jij al iets gehoord wat ze niet 180 graden omdraaien?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:29 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Was het niet andersom.
Eric met Huub meelift.
Geen idee, heb ik er niet echt uit kunnen halen, ben ondertussen ook druk aan het lezen hierquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo 'meelift op eric'? Wat bedoelt ze daar mee?
Op de bagagedragerquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is zo.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:30 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Heb jij al iets gehoord wat ze niet 180 graden omdraaien?
Volgens mij vond ze dat Eric juist op het succes van Huub probeert mee te liftenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, die krijgt heus zijn Depot wel optijdquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:31 schreef Sarah-Louise het volgende:
Heeft Brian zijn pilletje al genomen .... ?
* kijkt zorgelijk
Als het goed is, gaan ze nu over op het zwaardere werk. Volgens mij ligt er een injectie klaar.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:31 schreef Sarah-Louise het volgende:
Heeft Brian zijn pilletje al genomen .... ?
* kijkt zorgelijk
Wel druk daar, want Syl zit ook al op de bagagedrager van Huub! Fietsen Huub!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:30 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Heb jij al iets gehoord wat ze niet 180 graden omdraaien?
Respect dat je die twee galbakken kunt aanhoren.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian is weer helemaal geweldig. Hij is zo goed en zo respectvol en zo slim. En ondertussen steeds maar dieper in het hol van Natasia kruipen. Natasia deed even geleden de toezegging dat ze bereid is langer in de villa te blijven, tot het moment dat ze nog maar met 2 man over zijn ......
En Brian geloofd natuurlijk dat ze dan meteen opstapt ....
Dank je Bong .. dat stelt me gerust.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, die krijgt heus zijn Depot wel optijd
Dat zei ik al, een Depot (prik)quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:33 schreef ruby het volgende:
[..]
Als het goed is, gaan ze nu over op het zwaardere werk. Volgens mij ligt er een injectie klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |