quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:06 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dat ie Huub zou gaan uitlokken tot fysiek geweld als ie weer mocht drinken.
Nee, dat zei amoebe, toen ie zijn plectrum zochtquote:
Meegezongen Ruby? (quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:11 schreef ruby het volgende:
Ja leuk, laten we met het refrein meezingen.
Sophie/Sofie oidquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:13 schreef daWeasel het volgende:
Sorry kom net binnenvallen, hoe heet dit bandje?
Weetikveel?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:13 schreef daWeasel het volgende:
Sorry kom net binnenvallen, hoe heet dit bandje?
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:15 schreef Carlaa het volgende:
"wat is de mooiste spot?"
err, de G spot, maar die weten de mannen toch niet te vinden.....
http://www.sophy.nl/quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:17 schreef daWeasel het volgende:
Mmmm, heeft dat bandje een website oid, kan niks vinden op het i-net.
Helaasquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:20 schreef ruby het volgende:
Ik neem aan dat er vanavond nieuwe bewoners komen?
begin volgende week toch?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:20 schreef ruby het volgende:
Ik neem aan dat er vanavond nieuwe bewoners komen?
Emmertje zit al vol en stream 1 is mutedquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:22 schreef ruby het volgende:
Brian zegt zij (Natasia en hij) het niet gaan toestaan dat er overal in het huis gerookt gaat worden.
Brian zegt dat Huub doet alsof het zijn huis is. Brian gaat elke fles breken.
Brian zegt dat Natasia gisteren zooooooo stabiel overkwam....
Pffff, mag ik ff braken?
En toch....volg ik liever Brian en Natasia dan Huubquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:23 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Emmertje zit al vol en stream 1 is muted![]()
Da's mooi, kan jij verslag uitbrengenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En toch....volg ik liever Brian en Natasia dan Huub
Ehh daar ben ik niet zo'n ster inquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:25 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Da's mooi, kan jij verslag uitbrengen![]()
(ik heb er geen kracht meer voor...)
Gaat hij Huub fysiek geweld uitlokken ? Of meer lange termijn snode plannen ?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:26 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ehh daar ben ik niet zo'n ster inMaargoed, iig praat Brian weer met die zachte en gevaarlijke stem van hem, er worden snode plannen gemaakt
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |