sabbi betekent 'snap je' (hoe kan het ook andersquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:33 schreef Dark het volgende:
Brian wil Amanda alleen voor sabbi?????????
Ik moet steeds vaker terugdenken aan de hoogtijdagen van BB1, met de geweldige topic 'Voer voor psychologen'.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:30 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Heb jij al iets gehoord wat ze niet 180 graden omdraaien?
klaar op amandaquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:33 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Hahaha Brian is alweer klaar met Manda!
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:36 schreef Carlaa het volgende:
Ik snap sommige mensen niet zo... ze kijken naar de streams van Brian en walgen, kotsen enzovoorts...
Er zijn op dit moment 4 streams.. als je zo walgt van 1.. in vredesnaam.. schakel over naar een ander!
Het inburgeren wil maar niet lukken.....quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:36 schreef Clank het volgende:
Ik spreek me voor mezelf uit: Brian is een doorzettende persoon (??)
Het is heel knap om zo'n teringdombo te zijn. Dat doe je niet zomaar na.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:36 schreef Myriam1978 het volgende:
Wat heeft Brian gepresteerd dan?
Maar waarom gaat die andere groep dan slijmen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:37 schreef noekje het volgende:
Brian is met zijn obsessie één grote zwakke plek. Iedereen heeft er wel één of een paar maar hij is gewoon een grote zwakke plek. Die man heb je zo snel.
... daarnet zegt ie dat hij de kennisacademie heeft gedaan .... slimme jongen hoor ...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:36 schreef PietjePuk63 het volgende:
Brainless heeft eerst HBO gedaan en toen Havo, als ik hem mag geloven...
Dat denken ze elke keer.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:40 schreef Sarah-Louise het volgende:
Huub is met zijn vader opgegroeid en gaat daarom dus naar de hoeren.
OH ????
Yep. Oh ik hoop zo dat Amanda vanaf nu haar beentjes dicht houdt...het wordt gewoon zielig voor d'r.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:38 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Dus het betekent dat 'ie amanda alleen nog maar voor dewil
ktennisacademiequote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:38 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
... daarnet zegt ie dat hij de kennisacademie heeft gedaan .... slimme jongen hoor ...
Brian is met een hoer opgegroeid en behandelt daarom alle vrouwen zo.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:40 schreef Sarah-Louise het volgende:
OH ????
Dat zei Natasia gisteren in haar 'toespraak'. Huub ontkende dit direct maar dat werd verder niet gehoord.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:40 schreef Sarah-Louise het volgende:
OH ????
sorry..maar dat kan alleen de god-almighty BRIANquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:41 schreef ruby het volgende:
Damn, wat zijn Brian en Natasia cool zeg. Ik wou dat ik hen was....ongelofelijk.
Zat ik ook al aan te denken. Misschien wel weer eens leuk!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:35 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik moet steeds vaker terugdenken aan de hoogtijdagen van BB1, met de geweldige topic 'Voer voor psychologen'.
Mij dunkt dat in deze reality-soap wel wat uiterst interessante gevallen rondlopen, die erom vragen diepgaand psychologisch/siegologies ontleed te worden.
Positief?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:38 schreef Dark het volgende:
Brians positieve aura ga je niet naar beneden halen.
Netty Spaghetti?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Brian is met een hoer opgegroeid en behandelt daarom alle vrouwen zo.![]()
Dat zou inderdaad mooi zijn.....maar ik vraag me af of dat wel in het script past.....quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:43 schreef Larisje het volgende:
Mijn droomscenario: een populariteitspoll zoals in het begin met Angelique en sylvia. Een van de twee minst populaire bewoners moet weggestemd worden en rarara wie staan onderaan.........Bryan en Natasia.![]()
![]()
![]()
Vast nietquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:44 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad mooi zijn.....maar ik vraag me af of dat wel in het script past.....
Eensch!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:43 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Zat ik ook al aan te denken. Misschien wel weer eens leuk!
AU ... een hele scherpequote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Brian is met een hoer opgegroeid en behandelt daarom alle vrouwen zo.![]()
Yesssssssssss, please!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:43 schreef Larisje het volgende:
Mijn droomscenario: een populariteitspoll zoals in het begin met Angelique en sylvia. Een van de twee minst populaire bewoners moet weggestemd worden en rarara wie staan onderaan.........Bryan en Natasia.![]()
![]()
![]()
Die hadden we (gelukkig) nog niet gehad, maar je kon er op wachten dat De Rat dit als "argument" zou gaan gebruiken.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:41 schreef stoppelbaard het volgende:
Brian gooit het op vervelende Hollanders die allochtonen zoals hij en Nathasia niet begrijpen.
het is ze al zó vaak verteld.... dringt gewoon niet binnen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:41 schreef Stupidisco het volgende:
ik zou zooooooo ontzettend graag eens langs komen in de GK om die Brian en Natasia eens te vertellen hoe bijna heel NL over hun denkt en ze eens te laten zien hoe ze zelf zijn......gatver....wat kan ik kotsen op die lui.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:42 schreef BONG4002 het volgende:
Brian "Ik ben geen Huub die met zijn pik denkt"
Brian is een WHACKOquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:44 schreef Borga het volgende:
Brian is een BONOBO.
ik doe het voor heeeeeeeeeeeeel veel minder hoor !!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:46 schreef Stupidisco het volgende:
zou bijna geld in gaan zamelen om de nieuwe bewoner 10.000 euro te kunnen betalen om die Brian in het huis eens flink hard op z'n bek te slaan....
Zou wel grappig zijn om dat op die manier te doen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:47 schreef PietjePuk63 het volgende:
Deze gast deed helemaal niet mee met muziek maken. Waarom is ie meegekomen? Nieuwe bewoner?
[afbeelding]
en Amanda een Bonoboninnetje?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:44 schreef Borga het volgende:
Brian is een BONOBO.
Zat net te denken om hier drie kinderen achter te laten, om vervolgens flink heibel te maken daar en dan weer terug, lekker naar mijn kindjes, die hebben nml hun moeder nodig!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:46 schreef Stupidisco het volgende:
zou bijna geld in gaan zamelen om de nieuwe bewoner 10.000 euro te kunnen betalen om die Brian in het huis eens flink hard op z'n bek te slaan....
Hij denkt toch ook dat hij een dichter en filosoof is, en gitaar kan spelen?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:45 schreef Sense het volgende:
Mijn God....die opmerking over dat hij Sylvia wel even denkt te kunnen ballen is toch echt wel het toppunt.
Mijn kaak hing hier op de grond...
BONOBOBINNE?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
en Amanda een Bonoboninnetje?
Dat ie haar ook zou kunnen ballen maar dat hij geen Huub is die met z'n pik denkt.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:49 schreef Myriam1978 het volgende:
Wat zei Huub over Sylvia neuken?
En dat gaat 'm nog lukken ook.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:49 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Ik heb hier nog maar één doel en dat is met Sylvia neuken"
Yep, Netti zonder condoom niet metti.quote:
Idd....... Sylvia laat zich knetterstoned en rondom dronken nog niet van buiten betasten door Brian, laat staan van binnen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:45 schreef Sense het volgende:
Mijn God....die opmerking over dat hij Sylvia wel even denkt te kunnen ballen is toch echt wel het toppunt.
Mijn kaak hing hier op de grond...
Iemand moet mij van die pc afrukken voordat ik van pure haat een hartverknettering krijg![]()
Ik heb het me ook af zitten vragen. Zou een goeie grap zijnquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:47 schreef PietjePuk63 het volgende:
Deze gast deed helemaal niet mee met muziek maken. Waarom is ie meegekomen? Nieuwe bewoner?
[afbeelding]
Ik denk dat Brian direct opgenomen wordt als hij buiten komt.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:51 schreef Dark het volgende:
Brian denkt dat hij in de buitenwereld met veel respect behandeld gaat worden, omdat hij het zolang heeft vol gehouden.
Ik hoop dat één van onze vaste FOK-brievenschrijvertjes nu even in de pen klimt.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:49 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Ik heb hier nog maar één doel en dat is met Sylvia neuken"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |