Hij luistert dan toch niet.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:01 schreef avonne het volgende:
Ik vond dat Sylvia en Eric nogal zorgelijk keken naar Huubs drinken.
Ik hoop dat het een keer in zijn botte harsens doordringt dat hij alleen nuchter kan winnen
Een hele andere Stijn als wij dachten wie hem was kennelijkquote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:02 schreef Yollie het volgende:
Dat was Stijn die binnen kwam, en Huub meenam
Als we straks alleen maarquote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:01 schreef robinotc het volgende:
of... wordt Brian ' hopelijk' door al die mannen in z'n reet geneukt?![]()
hehehe... JAAAAH NOGMAALS!!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:02 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Als we straks alleen maar
"AIII AIII AII AAAAAAAI ... OH JAAA....BEWERKSTELLIG ME.....AI AI AI AIIIII" horen wel..
Een enge stalker is die Brian.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:01 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Brian is inderdaad heel erg gefocused op Huub..beetje bij het enge af.... maar dat is al snel bij Brian...
Je hebt net allerlei vreselijks gemist van onze Womanizerquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:57 schreef kleinzusje het volgende:
Maar goed, ik was net even geschrokken. Ik hoorde plots de stem van NL, rende naar de PC en zag dat het niet waar was..................pfffffffffffffffffff ben nog aan het herstellen
Ze halen het piano weg.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:04 schreef Katewalker het volgende:
Ze slepen iets het huis binnen zie ik....
Daar herstel je niet van, dat blijft een wond ben ik bangquote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Je hebt net allerlei vreselijks gemist van onze Womanizer![]()
Ik ben ook nog aan het herstellen.
het herstellen heb ik allang opgegevenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Je hebt net allerlei vreselijks gemist van onze Womanizer![]()
Ik ben ook nog aan het herstellen.
Hadden ze witte jassen aan? Dan zou het kunnen dat ze voor Brian komen namelijk.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:03 schreef Katewalker het volgende:
Ik dacht ff een laatste blik op de streams te werpen voordat ik mijn bed ga opzoeken zie ik dat er drie mannen binnen komen, Huub omhelst er een....eeeen weg streams....allemaal op het huis in de verte....wat nou????
en misschien is dat maar beter ook, het niveau daalt met de dag en het schiet geen kloot op want die 2 freaks zullen elkaar altijd blijven dekken.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:00 schreef kleinzusje het volgende:
Beste miljonairs, helaas de stekker gaat er over 1 minuut uit
Had Huub toch gelijk, de psychiater had moeten komen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:04 schreef Sjorzy het volgende:
Brianless de RAT is ook een flinke tijd bij de psycholoog geweest vandaag, echt wel, maar denk dat -ie er ook niet meer uitkwam
Brian wil Huub graag zo dronken mogelijk voeren om hem uit te lokken.........enne dat zie ik wel gebeuren.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:01 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Brian is inderdaad heel erg gefocused op Huub..beetje bij het enge af.... maar dat is al snel bij Brian...
Klopt ... en Brian denkt al heel snel dat hij gelijk heeft. Maar in Huub's geval denk ik dat Brian het goed gezien heeft. Huub doet vervelend en raar als hij gezopen heeft. Ik heb Huub vandaag een brief geschreven dat ie mij als fan kwijt is als hij weer zo gaat zuipen ... niet dat hij zich daar veel van zal aantrekken, maar verdomme, iederéén zegt tegen hem dat drank zijn zwakke plek is. Ik gun die gozer die rotvilla, maar dat zit er echt niet in als hij weer gaat beginnen met zijn dagen dronken door te brengen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:01 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Mag niet, is personeel en die willen niet in beeldquote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:04 schreef stoppelbaard het volgende:
Kan ook zijn dat die lui gewoon ff een biertje komen drinken na een lange week werken. Maar waarom mogen wij dat dan niet zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |