Die beetje getinte man met een kaal hoofd had een grijsachtig colbertje aanquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:59 schreef Myriam1978 het volgende:
Ok welke was Stijn? Ze groeten alleen hem..
what's up? of... wordt Brian ' hopelijk' door al die mannen in z'n reet geneukt?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:59 schreef stoppelbaard het volgende:
Alle camera's zoomen uit en er komen mensen binnen....
Scriptwijzigingquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:59 schreef lady1 het volgende:
ja wat is er opeens aan de hand
hmm, laat hem maar even heel hard op z'n bek gaan zou ik denken - hij doet het er kennelijk omquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:58 schreef scanman01 het volgende:
Hij dronk net in één keer een flesje bioer leeg en nu gooit hij weer een glas met weet ik wat erin in 1 keer achterover. Kan er niet iemand ingrijpen? Sylvia ofzo
Ik niet helaas, mss iemand bij de buren? (VOL)quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:01 schreef ron1970 het volgende:
iemand caps van wie er binnen kwam?
Brian is inderdaad heel erg gefocused op Huub..beetje bij het enge af.... maar dat is al snel bij Brian...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:00 schreef Sarah-Louise het volgende:
Brian loopt 'm te zoeken. En zoals Huub zich heeft laten zien met een stuk in zijn kraag gaat 'm dat nog lukken ook. Ik vind elke dag een straalbezopen Huub trouwens helemaal niet leuk om naar te kijken.
Ja op vol zijn capsquote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik niet helaas, mss iemand bij de buren? (VOL)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |