hehehehequote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik zou hem van mijn hond af trappen!![]()
Ik dacht dat je de jackpot alleen kon krijgen als 365+ dagen in de villa zit. Het miljoen is wel direct vrij, de villa zelf pas na 2 jaar.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:54 schreef avonne het volgende:
[..]
Eric vertelde dat hij pas kan winnen als hij er 365 dagen heeft gewoond.
Ik weet niet of hij het huis bedoelde of de jackpot (want die jackpot is er in principe nu al)
Natasja met drank op..dat is pas ergquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:57 schreef scanman01 het volgende:
Het wordt genant. Ik heb al een paar keer het geluid uit gezet
Als-ie de strot van Brian tussen z'n kaken heeft, zou ik daar niet te veel haast mee maken.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:55 schreef Sense het volgende:
[..]
Echt, ik zou mijn hond nog van hem aftrappen, dat smerig stuk vuil![]()
Huub is zo zat als iemand die 2 weken niks gedronken heeft en de schade op 1 avond probeert in te halen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:57 schreef tipsch het volgende:
wat is er met Hupert aan de hand?
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Als-ie de strot van Brian tussen z'n kaken heeft, zou ik daar niet te veel haast mee maken.
Dat is wel duidelijk. De rat probeer met veel alcohol iets bij Huub te BEWERKSTELLIGEN.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:57 schreef ruby het volgende:
Brian biedt Huub wat te drinken aan. Wat zit daarachter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |