quote:
Sorry heb het niet opgenomen, want we gingen toch niet de deur uit door de regenquote:Op zondag 25 februari 2007 17:11 schreef Lynx666 het volgende:
Is het later nog ergens terug te kijken ofzo?.
quote:Op zondag 25 februari 2007 17:14 schreef PeRi het volgende:
[..]
Sorry heb het niet opgenomen, want we gingen toch niet de deur uit door de regen.
>
Volgens mij wordt 't doordeweeks nog een keer herhaald 's middags..quote:Op zondag 25 februari 2007 17:11 schreef Lynx666 het volgende:
Is het later nog ergens terug te kijken ofzo?.
edit: ik kan het niet vinden.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:20 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Volgens mij wordt 't doordeweeks nog een keer herhaald 's middags..
Hij krijgt toch ook nog een gesprekjequote:Op zondag 25 februari 2007 17:24 schreef PeRi het volgende:
Hij was keilang in beeld, een seconde ofzo!
Dat is al geweest.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hij krijgt toch ook nog een gesprekje? Of is dat al geweest??? Heb 'm een paar keer gezien al...
welcome backquote:Op zondag 25 februari 2007 20:13 schreef superhero87 het volgende:
Goedenavond! terug uit Zeeland![]()
Sharon - I will always love you![]()
Kippenvel! zó terecht gewonnen!
maar wat een kutsingle.
1 maart.quote:Op zondag 25 februari 2007 20:11 schreef shiNinG_staR het volgende:
Avond..
Hoelang blijft ditforum
nog open?
Ja, dat was echt heel goedquote:Op zondag 25 februari 2007 20:13 schreef superhero87 het volgende:
Goedenavond! terug uit Zeeland![]()
Sharon - I will always love you![]()
Kippenvel! zó terecht gewonnen!
maar...dat is donderdag alquote:
quote:
Jep. Maar goed, we hebben verder geen gesprekstof meerquote:Op zondag 25 februari 2007 20:16 schreef Californian_dreame... het volgende:
[..]
maar...dat is donderdag al![]()
Iemand met een goed idee!quote:Op zondag 25 februari 2007 20:17 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..].
Ik zou 'm nog wel een week na de finale open houden eigenlijk. Dus t/m zaterdag. Maarja, wie ben ik.
ook forumloos na XFA?quote:Op zondag 25 februari 2007 20:19 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik wil geen afscheid van de RedRoom/Rode loper/Rode schaamlipjes nemen. Ik bedoel, waar moet ik dan heen
.
Slowchat van Userfoto's. Daar komt bijna niemand.quote:Op zondag 25 februari 2007 20:19 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik wil geen afscheid van de RedRoom/Rode loper/Rode schaamlipjes nemen. Ik bedoel, waar moet ik dan heen
.
Spuit 11quote:Op zondag 25 februari 2007 20:20 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Slowchat van Userfoto's. Daar komt bijna niemand..
Heul niet, je bent daar van harte welkomquote:Op zondag 25 februari 2007 20:21 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik zit ook wel veel in SHO, maar die slowchat daar is te incrowd.
inderdaadquote:Op zondag 25 februari 2007 20:21 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
So true.quote:Op zondag 25 februari 2007 20:21 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Whehe.quote:Op zondag 25 februari 2007 20:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Heul niet, je bent daar van harte welkom![]()
!
Ik ben vorig jaar tijdens/na IDO ingetreden in ShowChatquote:Op zondag 25 februari 2007 20:22 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
So true..
Al is het best leuk als je eenmaal een tijdje meepost..
Des te beter als je er eenmaal inzit, nietwaarquote:Op zondag 25 februari 2007 20:21 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Erik moet z'n bek houdenquote:Op zondag 25 februari 2007 20:23 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik dacht oh leuk, ik ben gewenst daar, maar door jouw gelach geloof ik er weer niks van.
Nou, het verschilt gewoon hoe men daar reageert. Per persoon, per dag enzo. Je moet het gewoon proberenquote:Op zondag 25 februari 2007 20:23 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik dacht oh leuk, ik ben gewenst daar, maar door jouw gelach geloof ik er weer niks van.
Meetings is niet zo mijn dingquote:Op zondag 25 februari 2007 20:23 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Des te beter als je er eenmaal inzit, nietwaar?
Tip: ga naar een meet.
Nouja, de meeste daar zijn best tof. Iedereen die ook hier zit dusquote:Op zondag 25 februari 2007 20:25 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Heb wel eens geprobeerd contact te maken met die rare Showchatters, maar ik kwam er niet tussen.
dat is een beginquote:Op zondag 25 februari 2007 20:26 schreef Lynx666 het volgende:
Ik ben pas net geaccepteerd daar
Of nou ja..
Getolereerd....
quote:Op zondag 25 februari 2007 20:25 schreef alwaysthebest het volgende:
Pff, shining_star is keiwelkom in ShowChat.. Niet naar die ShowChatnewbie luisteren s_s.
Ik geloof dat jij maar eens heel duidelijk moet gaan uitleggen wat jij tegen s_s hebt.quote:Op zondag 25 februari 2007 20:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Potdimme! Ik zeg toch niet dat ík s_s niet ga gaccepteren ofzo? Want van mij mag ze best overstappen.
Je hebt het niet zo moeilijk gehad als Erik.quote:Op zondag 25 februari 2007 20:26 schreef Lynx666 het volgende:
Ik ben pas net geaccepteerd daar
Of nou ja..
Getolereerd....
waarom was dat zijn eigen schuld?quote:Op zondag 25 februari 2007 20:32 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Je hebt het niet zo moeilijk gehad als Erik.
Maar dat was z'n eigen schuld..
Was meer als grapje bedoelt.quote:Op zondag 25 februari 2007 20:33 schreef Californian_dreame... het volgende:
[..]
waarom was dat zijn eigen schuld?
Nou de pubertijd ben ik al een tijdje voorbij, dus dat scheelt iigquote:Op zondag 25 februari 2007 20:34 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Was meer als grapje bedoelt..
Maar hij was nog enorm aan het puberen..
oh okay...quote:Op zondag 25 februari 2007 20:34 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Was meer als grapje bedoelt..
Maar hij was nog enorm aan het puberen..
waarom ben je groen?quote:Op zondag 25 februari 2007 20:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik geloof dat jij maar eens heel duidelijk moet gaan uitleggen wat jij tegen s_s hebt..
Groen? Waar heb je het overquote:
is het trouwens alleen maar voor vandaag?quote:
Jaquote:Op zondag 25 februari 2007 20:47 schreef Californian_dreame... het volgende:
[..]
is het trouwens alleen maar voor vandaag?
Gelukkig welquote:Op zondag 25 februari 2007 20:47 schreef Californian_dreame... het volgende:
[..]
is het trouwens alleen maar voor vandaag?
jammer, vind het wel een mooie kleurquote:
quote:
Ik ook. Maar goed, ik hou m'n tag natuurlijk welquote:Op zondag 25 februari 2007 20:51 schreef Californian_dreame... het volgende:
[..]
jammer, vind het wel een mooie kleur
Kijk ietsje naar onder, ja nog ietsje. Zie je de avatar? En de tag?quote:Op zondag 25 februari 2007 20:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je nickname... waarom zijn jullie groen?
lees de tagquote:Op zondag 25 februari 2007 20:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je nickname... waarom zijn jullie groen?
Het was ook wel een domme vraag, het staat er gewoon naastquote:
Waarom heb jij geen functie?quote:Op zondag 25 februari 2007 21:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het was ook wel een domme vraag, het staat er gewoon naast!
quote:
Klik eens op je tag.quote:
Leonaquote:Op zondag 25 februari 2007 21:01 schreef superhero87 het volgende:
Download ik net Sharon's 'I will always love you' blijkt het de Leona Lewis versie te zijn![]()
Ja, ik had de Leona versie alquote:Op zondag 25 februari 2007 21:03 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
Leona
heb de sharon versie ook nog niet kunnen vinden.
Ow, die was gisteren ook al snel te downloaden hoor.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:03 schreef Californian_dreame... het volgende:
[..]
Leona
heb de sharon versie ook nog niet kunnen vinden.
quote:Op zondag 25 februari 2007 21:06 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ja, ik had de Leona versie al![]()
Ben allemaal X factor optredens aan het downloaden![]()
Nou ja, alleen maar Sharon en X6 optredens![]()
quote:
Ik haat ze ookquote:Op zondag 25 februari 2007 20:21 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 februari 2007 21:09 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
McArthur park ook gevonden?
Geen ideequote:
Pfff, alsof dát moeilijk isquote:Op zondag 25 februari 2007 21:16 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Nou ja, nu ik jou er ontstegen heb, heb ik er wel vrede mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |