Zoals?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:46 schreef salutem het volgende:
Als de beweringen in het bovenstaande artikel kloppen dan zou dit aardig wat teweeg brengen dunkt mij.
Dus als iemand in de jaren tachtig voor de gein op iemands grafkist " Jezus, zoon van Josef" heeft laten zetten en jij vind deze kist geloof je meteen dat dit jezus is?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:49 schreef salutem het volgende:
Naja geloven of niet doet er weinig toe als je een tombe vindt met daarop dergelijke teksten....
Gezien de vele complottheorieën die geslikt worden voor zoete koek door veel mensen, zou het mij niets verbazen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:51 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dus als iemand in de jaren tachtig voor de gein op iemands grafkist " Jezus, zoon van Josef" heeft laten zetten en jij vind deze kist geloof je meteen dat dit jezus is?
ow dude,,quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:51 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dus als iemand in de jaren tachtig voor de gein op iemands grafkist " Jezus, zoon van Josef" heeft laten zetten en jij vind deze kist geloof je meteen dat dit jezus is?
die van de bijbel enzo?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:54 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Gezien de vele complottheorieën die geslikt worden voor zoete koek door veel mensen, zou het mij niets verbazen.![]()
Denk dat heel Staphorst gelooft dat Jezus in de hemel zit...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:50 schreef Sneeuwvlok het volgende:
Gaat nu heel Staphorst op tocht naar Jezus z'n graf?
En dan?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:54 schreef salutem het volgende:
[..]
ow dude,,
tuurlijk behoort er eerst fatsoenlijk onderzoek gedaan te worden. datering etc okaaay ?
Lees dat bericht nou eens eerst en kom dan kwaken okaaay ?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:14 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
En dan?
Dan weet je dat er rond die tijd iemand met de naam Jezus begraven is. En dat maakt hem precies waarom speciaal?
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:14 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
En dan?
Dan weet je dat er rond die tijd iemand met de naam Jezus begraven is. En dat maakt hem precies waarom speciaal?
Uit dat bericht:quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:16 schreef salutem het volgende:
[..]
Lees dat bericht nou eens eerst en kom dan kwaken okaaay ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |