Dat is de enige reden waarom ik naar Groningen verhuisd ben. Maar lang zal ik het niet in Groningen volhouden, omdat Fryslân vele malen mooier is.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:15 schreef engessa het volgende:
Wij als niet-Groningers proberen onze achtergestelde Groningers flink te ondersteunen in hun reis naar een betere wereld.
Toe maar weer, Fles.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ben zelfs eens UITGESTAPT in friesland
Is geen provincie, slechts gemeenten. En mensen die nog nooit in Drenthe zijn geweest, mogen zich diep schamen!quote:Op maandag 26 februari 2007 16:31 schreef Puzzelaar het volgende:
Wow, dus jullie zijn allemaal wel op de Nederlandse Antillen geweest?
Hoezo, wat heb ik daar te zoeken als Randstedeling?quote:Op maandag 26 februari 2007 16:38 schreef Djeez het volgende:
[..]
Is geen provincie, slechts gemeenten. En mensen die nog nooit in Drenthe zijn geweest, mogen zich diep schamen!
Genieten van het "een hele dag rondrijden op een gewone werkdag zonder file".quote:Op maandag 26 februari 2007 19:04 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hoezo, wat heb ik daar te zoeken als Randstedeling?
Ik ben er 1 keer geweest en ik schaam me er nog voorquote:Op maandag 26 februari 2007 16:38 schreef Djeez het volgende:
[..]
Is geen provincie, slechts gemeenten. En mensen die nog nooit in Drenthe zijn geweest, mogen zich diep schamen!
Helemaal topquote:Op maandag 26 februari 2007 19:07 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Genieten van het "een hele dag rondrijden op een gewone werkdag zonder file".
Same herequote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:18 schreef sjakie007 het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in Zeeland geweest. Verder heel Nederland wel gezien...
Genieten van frisse lucht en prachtige natuur.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:04 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hoezo, wat heb ik daar te zoeken als Randstedeling?
Weet je hoever weg dat is voor mij als Zeeuw zijnde? Verder en ik ook nog nooit op één van onze Noordelijke eilandjes geweest en ook nog nooit in Fryslân en Groningen. Voor de rest kom ik eigenlijk maar vrij weiing van mijn eiland afquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:47 schreef Mugger het volgende:
Er schijnen zelfs Nederlanders te bestaan die nog nooit over de Afsluitdijk zijn gereden. Bizar!![]()
Geldt denk ik t zelfde als hier voor de noordelingen. Ben een paar keer in Zeeland geweest maar je fietst er ook niet zo ff heen natuurlijkquote:Op woensdag 28 februari 2007 09:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Weet je hoever weg dat is voor mij als Zeeuw zijnde? Verder en ik ook nog nooit op één van onze Noordelijke eilandjes geweest en ook nog nooit in Fryslân en Groningen. Voor de rest kom ik eigenlijk maar vrij weiing van mijn eiland af
Ik wel, ben van Friesland naar Zeeland gefietst!!!quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:07 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Geldt denk ik t zelfde als hier voor de noordelingen. Ben een paar keer in Zeeland geweest maar je fietst er ook niet zo ff heen natuurlijk![]()
Ja ok. Maar je doet t niet ff zomaar zeg maar. Alhoewel, heb een nieuwe fiets dus misschien dat ik 't zuiden deze zomer es per fiets moet ontdekkenquote:Op woensdag 28 februari 2007 10:43 schreef MagiLune het volgende:
[..]
Ik wel, ben van Friesland naar Zeeland gefietst!!!
Met de trein is het ook niet te doen. Van Middelburg naar Leeuwarden 4,5 uur reistijd, dus totaal (heen en terug zo'n 9 uur. Dan is je dag weer voorbijquote:Op woensdag 28 februari 2007 10:07 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Geldt denk ik t zelfde als hier voor de noordelingen. Ben een paar keer in Zeeland geweest maar je fietst er ook niet zo ff heen natuurlijk![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |