abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46601194
quote:
Victoria Koblenko tijdens vliegreis beroofd
De koffer van Victoria Koblenko is tijdens een vliegreis van Johannesburg naar Amsterdam opengebroken en geplunderd. Onder meer haar laptop is gestolen.

De koffer van Victoria Koblenko is tijdens een vliegreis van Johannesburg naar Amsterdam opengebroken en geplunderd. Bij aankomst op Schiphol bleek de koffer van de actrice beschadigd en waren verschillende voorwerpen gestolen. Dat heeft Victoria vrijdag laten weten.

De koffer, die verzegeld was, kwam behoorlijk gehavend aan, vertelt de 26-jarige Koblenko. Veel waardevolle spullen bleken weg te zijn. "De laptop waar mijn scriptie op stond, is toch wel het belangrijkste", kijkt ze terug. Verder mist de actrice de fotocamera die ze voor haar verjaardag had gekregen en een hoop kleding.

Vliegtuigmaatschappij KLM gaat niets vergoeden, zegt Koblenko."Als je reist met een ticket van duizend euro en terugkomt met een schade van vijfduizend euro omdat er waardevolle spullen werden vervoerd, is dat niet rendabel voor KLM." Volgens de actrice heeft een woordvoerster van de vliegtuigmaatschappij haar verteld dat diefstal wel vaker voorkomt en dat er een onderzoek wordt ingesteld.
[Novum]
Sneu voor haar maar....geen backup maken van je scriptie...
pi_46601218
Ze laat ook niks na om duidelijk te maken dat ze zogenaamd intelligent is. Die scriptie heeft natuurlijk nooit bestaan, net zo'n hoax als haar ontvoering dit.
pi_46601269
En nu kan ze natuurlijk nooit meer afstuderen... Sneu hoor. En van een back-up heeft madame inderdaad zeker ook nog nooit gehoord.
pi_46601307
Zullen wel foto's van haar op die laptop staan. Ik wacht af.
pi_46601308
Anders stop je je laptop ff in je koffer.. je wil niet weten hoe er met die koffers omgegaan word.
I intend to live forever.. So far, so good..
Xbox 360 Live: EN4 360
pi_46601329
Waarom lees ik altijd de woorden 'scriptie' en 'studeren' als ze weer 'es in het nieuws is? Echt erg gewoon, elke column, elk interview ... ze kan er maar niet over ophouden.
  Milf vrijdag 23 februari 2007 @ 18:29:33 #7
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_46601343
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 18:28 schreef -En4Cer- het volgende:
Anders stop je je laptop ff in je koffer.. je wil niet weten hoe er met die koffers omgegaan word.
Precies.

Dat soort dingen draag je toch bij je als handbagage?
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_46601380
diefstal vergoeden is niet rendabel voor een luchtvaartmaatschappij zegt ze... je meent het...
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  vrijdag 23 februari 2007 @ 18:31:28 #9
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_46601381
tsja en dat in een tijd dat usbstikkies zo weinig kosten.
pi_46601382
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 18:28 schreef VoreG het volgende:
Zullen wel foto's van haar op die laptop staan. Ik wacht af.
Dit hoop ik dus ook
pi_46601427
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 18:31 schreef Disorder het volgende:

[..]

Dit hoop ik dus ook
Ik hoop dat die foto's nooit uitlekken
  vrijdag 23 februari 2007 @ 18:34:48 #12
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_46601454
Die russische hoer mag van mij alles kwijtraken.
pi_46601463
Lekker voor die bontdragende snol
pi_46601479
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 18:29 schreef nikky het volgende:

[..]

Precies.

Tegenwoordig mag je nauwelijks nog iets als handbagage meenemen. Thanks to het terrorisme ... De enigen die daarvan profiteren zijn degenen in de bagage-afhandeling ... Zoals nu weer blijkt.
pi_46601507
"Reisverzekering"

pi_46601748
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 18:29 schreef nikky het volgende:

[..]

Precies.

Dat soort dingen mag dus niet meer; alleen nog maar bepaalde vloeistoffen zijn als handbagage toegestaan.
"Terrorismedreiging" of zoiets als smoesje.
'Een nederlaag is onvermijdelijk als je uitgangspunt is het spel te winnen, in plaats van te voorkomen dat je het verliest' (John von Neumann)
pi_46601790
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 18:46 schreef sterkekoffie het volgende:

[..]

Dat soort dingen mag dus niet meer; alleen nog maar bepaalde vloeistoffen zijn als handbagage toegestaan.
Volgens mij heb je het niet helemaal begrepen
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_46601809
quote:

[..]

Ehh.. jij hebt in de vorige eeuw voor het laatst gevlogen?
How beautiful they are - the trains you miss..
Would you like to watch tv? Or get between the sheets? Or contemplate a silent freeway?
The angle of the dangle is inversely proportional to the heat of the beat
  vrijdag 23 februari 2007 @ 18:49:56 #19
72244 PICHT
Picht, pacht, poecht.
pi_46601835
Stond woensdag al in de metro naar ik meen. In haar eigen column.
Ik ben lelijk.
pi_46601869
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 18:28 schreef -En4Cer- het volgende:
Kijk inderdaad maar eens uit het raampje als je net geland bent en die schiphol negers de bagage uitladen, ze smijtten die dingen op elkaar
  vrijdag 23 februari 2007 @ 18:54:38 #21
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_46601941
Kan ze nog langer over haar studie doen !
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  Milf vrijdag 23 februari 2007 @ 19:01:05 #22
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_46602093
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 18:35 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Tegenwoordig mag je nauwelijks nog iets als handbagage meenemen. Thanks to het terrorisme ... De enigen die daarvan profiteren zijn degenen in de bagage-afhandeling ... Zoals nu weer blijkt.
Ik geloof er niets van.

Op de site van de KLM:
quote:
Mag ik mijn laptop gebruiken aan boord van het vliegtuig?
Het is mogelijk om eigen laptops mee aan boord nemen.
Gebruik van een laptop tijdens de vlucht is toegestaan op het moment waarop het 'Fasten seat belt'-bordje uit staat, d.w.z. niet tijdens het opstijgen en landen. De laptop moet ook uitgeschakeld worden als de bemanning daarom vraagt. Voor stroomtoevoer hebt u geen adapter nodig; zowel 2- als 3-polige stekkers kunnen worden gebruikt.

Mag ik mijn mp3-speler gebruiken aan boord van het vliegtuig?
Electronische apparatuur met een antenne moet te allen tijde uit zijn vanaf het moment dat u aan boord stapt en tijdens de vlucht. Electronische apparatuur zonder antenne, zoals cd/dvd/mp-3 spelers, laptops of electronic games, mogen gebruikt worden tijdens de vlucht en tijdens de grondstop. Zodra het "Stoelriemen Vast" signaal aan is (bij start en landing en evt. tijdens de vlucht) dient al uw electronisch apparatuur uitgezet en opgeborgen te worden.
Ik schrok al even. Want geen haar op mijn hoofd die eraan denkt dure app in de koffer te stoppen.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_46602135
Je mag 't wel meenemen, maar ik ben benieuwd of alles binnen de toegestane afmetingen past .....
pi_46602180
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 18:28 schreef michiel- het volgende:
Waarom lees ik altijd de woorden 'scriptie' en 'studeren' als ze weer 'es in het nieuws is? Echt erg gewoon, elke column, elk interview ... ze kan er maar niet over ophouden.
Katja had daar vroeger ook een handje van, is gelukkig wijzer, echt wijzer geworden
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  vrijdag 23 februari 2007 @ 19:17:04 #25
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_46602548
Wat een humor. Mevrouw met dr zelfdeverklaarde fantastisch interlect die een laptop in een koffer stopt. . Ik geloof dat die mannen die de koffers in de vliegtuigen zetten ook wel 'gooiers' worden genoemd.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
  vrijdag 23 februari 2007 @ 19:58:52 #26
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_46603848
quote:

[..]

Wat een bullshit, laptops mag je nog steeds als handbagage meenemen. No way dat mijn laptop met de bagage meegaat.

En als je business class vliegt mag je er twee meenemen. Of twee grote tassen, ongeacht de inhoud (behalve losse vloeistoffen). En als je iets tax-free koopt wordt dat keurig (op Schiphol) verzegeld naar je vliegtuig gebracht.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  vrijdag 23 februari 2007 @ 20:04:28 #27
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_46604005
Bizar verhaal dit. Als je naar Zuid-Afrika gaat en je neemt je laptop mee, dan zorg je in ieder geval voor één back-up. Dom van d´r.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_46604028
Owjee . Ze kan voorlopig niet afstuderen
  vrijdag 23 februari 2007 @ 20:06:03 #29
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_46604058
D'r laptop weg? Hopelijk is het haar nu onmogelijk gemaakt om die barsclechte stukjes te tikken...
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  vrijdag 23 februari 2007 @ 20:08:39 #30
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_46604126
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 18:34 schreef Slarioux het volgende:
Welnee, ik gun haar juist alles wat haar hartje wenst, mits het maar bezorgt wordt in een neerstortende helicopter !
Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
  vrijdag 23 februari 2007 @ 20:49:26 #31
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_46605399
Ik hoopte stiekem op roofmoord .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_46605612
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 18:34 schreef Slarioux het volgende:
ze komt toch uit oekraine?
  vrijdag 23 februari 2007 @ 21:03:46 #33
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_46605913
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 19:58 schreef static het volgende:

[..]

Wat een bullshit, laptops mag je nog steeds als handbagage meenemen. No way dat mijn laptop met de bagage meegaat.

En als je business class vliegt mag je er twee meenemen. Of twee grote tassen, ongeacht de inhoud (behalve losse vloeistoffen). En als je iets tax-free koopt wordt dat keurig (op Schiphol) verzegeld naar je vliegtuig gebracht.
Ja, wat hij zegt.
[KNE]-Mod
pi_46606007
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 20:49 schreef Copycat het volgende:
Wat gemeen van je!
Maar afijn, ik geloof er niets van. En anders, als je zo dom bent om je laptop in je koffer te doen, dan is het je verdiende loon dat het ding gejat wordt!
pi_46606082
Zijn de naaktfoto's al uitgelekt?
pi_46606168
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 21:08 schreef JackHerrer het volgende:
Zijn de naaktfoto's al uitgelekt?
Heb je zo veel vijanden?
pi_46606196
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 20:49 schreef Copycat het volgende:
Cc

Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_46606348
Goed voor d'r, wordt ze (nog) hard(er) van.
pi_46606437
quote:
Vliegtuigmaatschappij KLM gaat niets vergoeden, zegt Koblenko."Als je reist met een ticket van duizend euro en terugkomt met een schade van vijfduizend euro omdat er waardevolle spullen werden vervoerd, is dat niet rendabel voor KLM."
Vreemde redenatie. Stel iemand betaald 500 euro per jaar voor een inboedelverzekering en het huis vliegt in de brand. En je claimt 50.000 euro voor de verloren spullen. Gaat de verzekering dan ook zeggen 'sorry, we betalen niks, want met 500 euro per jaar kunnen we nooit dat bedrag van 50.000 euro betalen'. Zo werkt het natuurlijk niet.
Maar het is helaas een bekend verschijnsel dat vliegtuigmaatschappijen geen flikker willen uitbetalen bij schade en diefstal. Je krijgt een paar tientjes per kilogram bagage of zo. En sommige spullen willen ze nooit vergoeden. Een neef van mij is ooit op die manier voor 5000 gulden aan duikspullen kwijtgeraakt. Kreeg niks terug, onder het motto 'had je maar geen dure duikuitrusting moeten meenemen'.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_46606564
ik stop mn laptop zelfs in een sporttas (reis nooit met koffers) en die komt ook altijd goed de band weer oprollen, dus slaat erngens op dat je laptop ofzo kapot zou gaan, en al helemaal niet in een samsonite ofzo.

en dan nog, boeiend dat klm niks betaald, daar heb je toch je reisverzekering voor.
pi_46620279
Wat er wordt gezegd. Wie gaat er nou met zijn domme kop een laptop (onbeheerd) in d'r koffer meenemen van en naar Zuid-Afrika, da's zo waardevol, erg naief van d'r.
pi_46660253
Misschien zie ik wat over het hoofd, maar waar staat dat ze géén backup heeft gemaakt?
Waarschijnlijk is ze gewoon bang dat er nou iemand op haar scriptie gaat afstuderen
pi_46660503
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 20:05 schreef wizarddragon het volgende:
Owjee . Ze kan voorlopig niet afstuderen
en zie daar de aap uit de mouw!

wat een geniale smoes !
  Moderator / Miss SHO zondag 25 februari 2007 @ 16:58:31 #44
22592 crew  Ole
pi_46661210
oudste smoes om je scriptie niet in te leveren
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_46662130
Victoria Koblenko beroofd

AMSTERDAM - Actrice Victoria Koblenko is net als een groep fotomodellen op een vlucht vanuit Afrika bestolen van veel dure spullen. Ondergoed, schoenen en electronica verdwenen op de KLM-vlucht.

Is er in de bagageruimte van Schiphol soms een nieuwe oplichtersbende actief? Een hele club van fotomodellen, visagisten, journalisten en fotografen zou het niets verbazen. Het gezelschap keerde onlangs met een KLM-vlucht terug van een vrolijke modeshoot in Zambia, maar bij de bagageband op Schiphol kwam de kater: opengebroken koffers en verdwenen laptops, camera’s, schoenen, geurtjes en designondergoed.

Voor topfotograaf Wilberto van den Boogaard liep de reis uit op een nachtmerrie: „Ik zag het meteen toen mijn koffer op de bagageband voorbij kwam. Onze koffers waren in Johannesburg gesealed, maar dat was nu verbroken. Ik ben een body, een flitser, een lens en al mijn geschoten materiaal kwijt. 6500 euro aan apparatuur gestolen! Maar het ergste vind ik nog dat toen ik Customer Care van de KLM belde, ik gewoon nul op het rekest kreeg. Ik kreeg letterlijk te horen: ’Ja, dan had u die apparatuur maar niet moeten laten inchecken!’ Ongelooflijk! Ik leg mijn apparatuur toch op hún band. Ik had 14 kilo apparatuur bij me en heb alles ingecheckt. Dat móest in het buitenland!”

Parfum

Model Nicola Dow: „Uit mijn bagage zijn onder andere mijn videocamera, parfum en sieraden gestolen na de incheck op het vliegveld van Johannesburg. Dit kan toch allemaal niet zo doorgaan?”

Ook actrice Victoria Koblenko kwam van een koude kermis thuis. „Ik ben een dagje eerder dan de rest terugvlogen, ook per KLM vanaf Zambia via Johannesburg naar Amsterdam. Misschien is er in Johannesburg iets fout gegaan, of in Amsterdam, maar in ieder geval ben ik voor 5000 euro aan spullen kwijt”, vertelt ze aangeslagen. „Het ergste vind ik nog dat ik mijn laptop kwijt ben met daarop mijn eindscriptie voor politicologie. Die studie ging al heel moeizaam, en nu dit! Verder had ik net een nieuwe Nikon F100-camera voor mijn verjaardag gekregen en die is dus ook gestolen. M’n schoenen zijn weg, m’n ondergoed en een goodybag die we van Lâncome kregen, met daarin een geurtje en bodylotion. Ik kreeg echter wel een heel vriendelijke persoon van KLM aan de telefoon, die vertelde dat dit vaker gebeurt in Johannesburg.”

Designspullen

Bastiaan van Schaik, fashion director bij glossy magazine Avantgarde: „Victoria sms’te ons nog voordat wij een dag later vertrokken. Maar helaas, nu is het ons ook overkomen. Het lijkt wel of onze koffers gewoon door een scanner heen zijn gegaan en dat de dieven toen hun slag hebben geslagen. Er zijn echt alleen maar designspullen gestolen. Zelfs parfums die in een klein zakje bovenop de rest van je spullen in de koffer liggen. De vader van een van de modellen vertelde dat hij het afgelopen jaar vier keer naar San Diego is geweest voor zaken. Drie keer werden er spullen gejat. Elke keer bij terugkomst in Amsterdam, en elke keer betrof het een KLM-vlucht. Hier moet toch wat aan gedaan worden? Maar als je dan belt, krijg je laconiek te horen: ’Meneer, we kunnen toch niet de spullen van iedere passagier in de gaten houden?’”

Schadeloos

Maar volgens woordvoerder Koster van de KLM wordt er wel degelijk onderzoek gedaan naar deze gevallen van diefstallen. „We zullen ook zeker kijken hoe en op welke manier deze mensen schadeloos gesteld kunnen worden. We hebben het in het geval van de modereis dus over drie potentiële brandhaarden. Zambia, Johannesburg of Schiphol.”

Organisator van de modetrip, Dick van der Niet: „Alle stylisten, journalisten, visagisten en fotografen moeten een klacht indienen. Want op deze wijze kunnen wij straks ons werk niet meer doen.”

.

Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
Mayo is de dochter die ik nooit had!
  zondag 25 februari 2007 @ 17:34:45 #46
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_46662670
Nouja, ze geeft in ieder geval toe dat haar studie moeizaam verliep (lees: het was eigenlijk te hoog gegrepen voor haar).
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_46662724
Als ze 'm echt kwijt is is dat echt HEEL kut Bij mij gaan dat soort dingen ook vaak fout, maar ben nog nooit iets helemaal kwijt geweest.. kan me voorstellen dat ze daarvan baalt
pi_46662749
quote:
en een goodybag die we van Lâncome kregen, met daarin een geurtje en bodylotion
NEE!!!! OMG!!!!!!!!!!!!!!
pi_46662781
quote:
Op zondag 25 februari 2007 17:36 schreef milagro het volgende:

[..]

NEE!!!! OMG!!!!!!!!!!!!!!
Dat dacht ik ook toen ik die column las, en vergeet d'r designschoenen (van wie ook alweer) niet
pi_46664378
haha ach gossie, wat sneu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')