Neem de Thermaltake Soprano:quote:Op zondag 25 februari 2007 15:37 schreef Flaccid het volgende:
Ik wil zo eentje die zegmaar zonder schroeven aan de zijkant open kan. Das best handig
Ik doe al jaren met mijn chieftech, geweldige kasten!quote:Op zondag 25 februari 2007 16:27 schreef swollywood het volgende:
Chieftec
[afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
http://www.chieftec.com/products/Workcolor/NewCX.htm
Fijne kasten (heb er 2) , op de harde schijf rekjes na...quote:Op zondag 25 februari 2007 16:27 schreef swollywood het volgende:
Chieftec
[afbeelding]
Toolless noemen ze diequote:Op maandag 26 februari 2007 11:07 schreef mschol het volgende:
mijn volgende kast word een kast a la dell:
geen schroeven nodig behalve voor het vast zetten van het moederbord, hopen dat dat soort kasten (behalve die van dell) bestaan
das leuk met zo'n deurtje!quote:Op zondag 25 februari 2007 16:27 schreef swollywood het volgende:
Chieftec
[afbeelding]
Erg steekhoudend ja.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:46 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Tegenwoordig nog een Dell kopenEn zeker voor thuisgebruik.
ja maarjah, ik denk dat de koeling van een desktop pc in een kast toch vel maten beter isquote:Op maandag 26 februari 2007 11:22 schreef gday het volgende:
[..]
Erg steekhoudend ja.![]()
Als iedereen nou gewoon laptops zou kopen, hoefden we überhaupt geen lelijke grote kasten meer te zien, en bovendien daalt het energiegebruik dan drastisch.
Als iedereen nou helemaal geen energie meer zou gebruiken, dát zou pas schelen.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:22 schreef gday het volgende:
Als iedereen nou gewoon laptops zou kopen, hoefden we überhaupt geen lelijke grote kasten meer te zien, en bovendien daalt het energiegebruik dan drastisch.
Oja want iedereen heeft genoeg aan een laptop hequote:Op maandag 26 februari 2007 11:22 schreef gday het volgende:
[..]
Juist!quote:Op zondag 25 februari 2007 16:46 schreef Geqxon het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Lian Li
Jam-mer-dat-het-een-le-lijk-kut-ding-is.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:08 schreef Jarno het volgende:
[..]
Juist!
Dees heb ik:
[afbeelding].
Su-per-kast.
Lelijk niet maar wel te hoog.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:49 schreef dikkedorus het volgende:
[..]
Jam-mer-dat-het-een-le-lijk-kut-ding-is.
Lian-Li's zijn echt DE kastenquote:Op maandag 26 februari 2007 19:49 schreef dikkedorus het volgende:
[..]
Jam-mer-dat-het-een-le-lijk-kut-ding-is.
Mensen die in de computerwereld blindelings een merk vererenquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:44 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Lian-Li's zijn echt DE kasten.
Heerlijk simplistisch, geen rare alien vormen, je kan je drives makkelijk stealthen. Ze vallen niet op.
De ultieme computerkast voor de mens met smaak.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |