quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:52 schreef Mark_V het volgende:
Ik heb dat hele eerste topic zitten lezen toen ik nog newbie was, omdat ik dacht dat jullie dat met de OP bedoelden, als een soort ontgroening![]()
Asmo weet en kan veel, maar wist niet dat ie Mongolisch (is dit juist?) konquote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:52 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Om Asmo te quoten:
Geboren als Temujin (Тэмүүжин), maar beter bekend als 'De Rechtvaardige Leider' (Genghis Khan, Чингис Хаан)
Whehe nee dat was de OT oftewel OpeningsTopic. Niet te verwarren met OT, ontopicquote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:52 schreef Mark_V het volgende:
Ik heb dat hele eerste topic zitten lezen toen ik nog newbie was, omdat ik dacht dat jullie dat met de OP bedoelden, als een soort ontgroening![]()
Prima plan.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:59 schreef Mark_V het volgende:
Ik vind dat we nu in het kader van "de cirkel is rond" in de rest van dit topic 10 punten per goed antwoord moeten toekennen...
iedereen voor?
Ik wist niet dat de glazen namen haddenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Bier.. (nou ja, bier?)
Hoe heet het nieuwe glas van Amstel
Natuurlijk nietquote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:59 schreef Mark_V het volgende:
Ik vind dat we nu in het kader van "de cirkel is rond" in de rest van dit topic 10 punten per goed antwoord moeten toekennen...
iedereen voor?
Ik vind 1000 punten een beter ideequote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:59 schreef Mark_V het volgende:
iedereen voor?
Dat valt opquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:05 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik vind 1000 punten een beter idee![]()
Je zit een heel eind in de goede richting, maar het heet anders (het is wel gedraaid)quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:00 schreef ScottTracy het volgende:
De schroef? Ik weet wel hoe die eruit ziet maar verder...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |