Yezzur.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:51 schreef Sjakie01 het volgende:
16 is dus een legale leeftijd om te ballen?
Of door haar ouders aangeklaagd wordenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:50 schreef Sebasser het volgende:
Ja, tuurlijk kan je wat met der afspreken.
Alleen ff wachten met sex tot 16.
Ja, of je neukt der gewoon, maar als ze je dan aanklaagt ben je de lul.
Bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:52 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Of door haar ouders aangeklaagd worden
Is dat niet een soort van.. vreemdgaan?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:49 schreef Sjakie01 het volgende:
Gezien het feit mijn vriendin al een tijd in het buitenland zit, ben ik in contact gekomen met een meisje van 15, en zeer binnenkort 16. Ik ben zelf 20.
Kan ik wat met haar afspreken ja of nee?![]()
Ik weet trouwens niet of je vriendin ook akkoord gaat.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:54 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Mijn zegen heb je!
nope, anders postcode gebied! Zelfs een andere landcodequote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is dat niet een soort van.. vreemdgaan?![]()
maak het dan eerst uit joh.
In een of ander Midden-Oosten land is het 9, mits je getrouwd bentquote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Yezzur.
http://upload.wikimedia.o(...)f/Age_of_Consent.png
Hier kan ik helaas geen commentaar op verschaffen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:06 schreef tontorico het volgende:
Ga je vreemd omdat je vriendin in het buitenland zit, of doe je zoiets ook als ze in Nederland is?
dàt s dus wel verboden. en idd 16 is legaal tenzij de ouders aanklagen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:08 schreef BonJovi het volgende:
Neuken, en maak foto's.
Held, had je je paard goed vast geknoopt voordat je ging matten?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:10 schreef Ghara het volgende:
Toen ik hem tegen kwam, flink uitgehaald en een beetje gemat.
die gast komt niet meer langs.....
Met een antwoord kunnen we wat gerichter advies geven, of je uiteindelijk een klootzak noemen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:10 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Hier kan ik helaas geen commentaar op verschaffen.![]()
Als 41 jarige sok? Respect man.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:18 schreef Sok41 het volgende:
been there, done that.. Maar ben er mee genokt omdat ze te kinderachtig was
Dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:08 schreef BonJovi het volgende:
Neuken, en maak foto's.
Nee want dan ga je vreemdquote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:49 schreef Sjakie01 het volgende:
Gezien het feit mijn vriendin al een tijd in het buitenland zit, ben ik in contact gekomen met een meisje van 15, en zeer binnenkort 16. Ik ben zelf 20.
Kan ik wat met haar afspreken ja of nee?![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:43 schreef zoalshetis het volgende:
gewoon doen en niet meer omkijken. is ze trouwens al ongesteld geworden?
Hoe oud ben jij dan?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:06 schreef santax het volgende:
[..]
Als ik niet in hetzelfde schuitje zat zou ik deze echt goed vinden...
Hoewel mijn fliet-zijn meisje 17 is... Vorige week heeft ze haar ouders een beetje ingelicht, dat ze graag hierheen wil komen een keertje... Ma had het al zien aankomen, pa is er niet zo blij mee, maar ma wil wel een goed woordje voor me doen![]()
Pedo!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |