Yezzur.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:51 schreef Sjakie01 het volgende:
16 is dus een legale leeftijd om te ballen?
Of door haar ouders aangeklaagd wordenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:50 schreef Sebasser het volgende:
Ja, tuurlijk kan je wat met der afspreken.
Alleen ff wachten met sex tot 16.
Ja, of je neukt der gewoon, maar als ze je dan aanklaagt ben je de lul.
Bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:52 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Of door haar ouders aangeklaagd worden
Is dat niet een soort van.. vreemdgaan?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:49 schreef Sjakie01 het volgende:
Gezien het feit mijn vriendin al een tijd in het buitenland zit, ben ik in contact gekomen met een meisje van 15, en zeer binnenkort 16. Ik ben zelf 20.
Kan ik wat met haar afspreken ja of nee?![]()
Ik weet trouwens niet of je vriendin ook akkoord gaat.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:54 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Mijn zegen heb je!
nope, anders postcode gebied! Zelfs een andere landcodequote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is dat niet een soort van.. vreemdgaan?![]()
maak het dan eerst uit joh.
In een of ander Midden-Oosten land is het 9, mits je getrouwd bentquote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Yezzur.
http://upload.wikimedia.o(...)f/Age_of_Consent.png
Hier kan ik helaas geen commentaar op verschaffen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:06 schreef tontorico het volgende:
Ga je vreemd omdat je vriendin in het buitenland zit, of doe je zoiets ook als ze in Nederland is?
dàt s dus wel verboden. en idd 16 is legaal tenzij de ouders aanklagen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:08 schreef BonJovi het volgende:
Neuken, en maak foto's.
Held, had je je paard goed vast geknoopt voordat je ging matten?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:10 schreef Ghara het volgende:
Toen ik hem tegen kwam, flink uitgehaald en een beetje gemat.
die gast komt niet meer langs.....
Met een antwoord kunnen we wat gerichter advies geven, of je uiteindelijk een klootzak noemen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:10 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Hier kan ik helaas geen commentaar op verschaffen.![]()
Als 41 jarige sok? Respect man.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:18 schreef Sok41 het volgende:
been there, done that.. Maar ben er mee genokt omdat ze te kinderachtig was
Dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:08 schreef BonJovi het volgende:
Neuken, en maak foto's.
Nee want dan ga je vreemdquote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:49 schreef Sjakie01 het volgende:
Gezien het feit mijn vriendin al een tijd in het buitenland zit, ben ik in contact gekomen met een meisje van 15, en zeer binnenkort 16. Ik ben zelf 20.
Kan ik wat met haar afspreken ja of nee?![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:43 schreef zoalshetis het volgende:
gewoon doen en niet meer omkijken. is ze trouwens al ongesteld geworden?
Hoe oud ben jij dan?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:06 schreef santax het volgende:
[..]
Als ik niet in hetzelfde schuitje zat zou ik deze echt goed vinden...
Hoewel mijn fliet-zijn meisje 17 is... Vorige week heeft ze haar ouders een beetje ingelicht, dat ze graag hierheen wil komen een keertje... Ma had het al zien aankomen, pa is er niet zo blij mee, maar ma wil wel een goed woordje voor me doen![]()
Pedo!quote:
precies.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:49 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik word hier altijd zo gek van. Het zou niks uit moeten maken.![]()
11 zelfs.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:10 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Ik vind 9 dan wel weer iets anders dan 4 jaar.![]()
Maar hoe ben je verliefd geworden op dat meisje?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:21 schreef santax het volgende:
Ik begrijp je standpunt BonJovi.
HOE OUD IS JE DOCHTER EN HEB ZE LEKKERE TETTEN??quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:20 schreef BonJovi het volgende:
Santax, als het mijn dochter was zou ik je nek omdraaien.
Ik heb geen dochter was gewoon bij wijze vanquote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:24 schreef veldmuis het volgende:
[..]
HOE OUD IS JE DOCHTER EN HEB ZE LEKKERE TETTEN??
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:26 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ik heb geen dochter was gewoon bij wijze van![]()
Je hebt haar nog nooit ontmoet maar bent wel verliefdquote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:26 schreef santax het volgende:
We zijn ooit in een chatbox aan de praat geraakt. Wisten elkaars leeftijden niet, gewoon leuk gesprekje gehad. Toegevoegd op msn, toen zag ik natuurlijk wel dat ze jonger was. Maar sindsdien hebben we vele 100-en uren gesproken. Soms gewoon auwhoeren, maar ook vaak over serieuze dingen. We vinden elkaar erg leuk, maar er is nog geen sprake van een relatie ofzo. Maar we willen elkaar eigenlijk wel ontmoeten. En dan zien we wel, wat/of/wanneer er iets serieuzers uit komt.
Ja moeilijk, maar misschien is het beter dat je elkaar toch niet ontmoet? Omdat er veel narigheid bij komt kijken, en ze is wel jong. En er zijn dingen waar jij en dat meisje aan zullen ergeren, qua leeftijdsverschil enzo.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:26 schreef santax het volgende:
We zijn ooit in een chatbox aan de praat geraakt. Wisten elkaars leeftijden niet, gewoon leuk gesprekje gehad. Toegevoegd op msn, toen zag ik natuurlijk wel dat ze jonger was. Maar sindsdien hebben we vele 100-en uren gesproken. Soms gewoon auwhoeren, maar ook vaak over serieuze dingen. We vinden elkaar erg leuk, maar er is nog geen sprake van een relatie ofzo. Maar we willen elkaar eigenlijk wel ontmoeten. En dan zien we wel, wat/of/wanneer er iets serieuzers uit komt.
De formule is (20 * 0.5 ) +4quote:
Nee lul, de formule van een half maal x +4 gebruik ik al jaaaarenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:43 schreef santax het volgende:
Begrijp ik nu dat deze formule bekend zal staan als een 'santaxje' ?
Hoe lang geleden? Toffe kerel... reken maar dat je z'n dochter meekrijgt.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:41 schreef santax het volgende:
Tja heb het er met haar ook vaak over gehad. Ze had dit weekend willen komen en tegen haar ouders zeggen dat ergens anders was. Dat vond ik niet zo een goed plan. Ik wil niets stiekem doen.
Vandaar dus ook dat ze het er met haar ouders ook eens over gehad heeft. Nogmaals, haar ma zegt: 'als dat voor jou de goede keuze is, dan moet je dat doen, ik vertrouw je'. Haar pa heeft ziich geloof ik ingeschreven bij de lokale schietvereniging... dus daar is nog wat werk aan de winkelMaar zo zou ik ook reageren denk ik.
Ik begrijp jullie standpunten echt. Maar als je verliefd bent, of elkaar heel erg leuk vind... dan is het erg lastig om daar niet naar te handelen. Het is trouwens ook zeker niet de bedoeling dat als we elkaar ontmoeten dat we dan het bed induiken of wat dan ook. Gewoon een dagje uit in Maastricht ofzo.
Nee, dan is het -4quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:43 schreef santax het volgende:
Begrijp ik nu dat deze formule bekend zal staan als een 'santaxje' ?
Ziekquote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:44 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee lul, de formule van een half maal x +4 gebruik ik al jaaaaren
Die ziet een wip met jou wel zitten dus.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:53 schreef santax het volgende:
Ben in elk geval blij dat haar ma ons wel vertrouwt en het niet wil verbieden. Ze zei zelfs, als het echt wat word is ie hier welkom![]()
Lol... iets zegt me dat ze daar niet akkoord mee zou gaanquote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:45 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hoe lang geleden? Toffe kerel... reken maar dat je z'n dochter meekrijgt.(Als je eerst die kogel van hem gekopt hebt...
![]()
)
Maar even voor de goede orde: je hebt elkaar op een chat gesproken en wat over de telefoon. Big deal als je d'r niet mee gaat batsen. Pak gewoon een paar anderen tot ze 20 is ofzo. Zie het als een soort investering, je legt gewoon dit talent contractueel vast in een niet-seksuele relatie. Papa blij. En als ze dan rijp is voor het basiselftal ga je maar eens flink van bil.
Hehehe, d;r moeder denk je?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:56 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Die ziet een wip met jou wel zitten dus.![]()
![]()
Watnou ziek?quote:
Deed het pijn?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:26 schreef santax het volgende:
Soms gewoon auwhoeren...
Ja, in Belgie ja. Niet hier.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:42 schreef vosss het volgende:
[..]
De formule is (20 * 0.5 ) +4
Voor meneer de TS maggie dus al vanaf 14
http://www.ggznederland.nl/quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:15 schreef verregentmeisje het volgende:
Hmmm ik vind iemand van 28 leuk![]()
Sorry maar slaat dat nou weer op? Ikzelf weet al jaren dat ik gerontofiel ben dus vergeleken haar is dat niks. Misschien een beetje genant om dat zo te zeggen maar ik moest hier gewoon op reageren.quote:
Bij mij ligt het wel genuanceerder hoor.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:55 schreef santax het volgende:
Hehehe... http://www.telegraaf.nl/binnenland/article29614651.ece?rss
Ik wist niet wat het wasMoest het even opzoeken.
Jij bent niet gerontofiel, maar je verlangt gewoon naar een volwassen tegenwicht omdat je nog niet op eigen benen (kan) staa(t)(n)quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:35 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Sorry maar slaat dat nou weer op? Ikzelf weet al jaren dat ik gerontofiel ben dus vergeleken haar is dat niks. Misschien een beetje genant om dat zo te zeggen maar ik moest hier gewoon op reageren.
En waarom verwees je mij dan door naar de GGZ???quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:37 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Jij bent niet gerontofiel, maar je verlangt gewoon naar een volwassen tegenwicht omdat je nog niet op eigen benen (kan) staa(t)(n)
Da's heel wat anders.
Over het algemeen kan je lijkt mij wel zeggen dat grote ongelijkheden (kind/volwassene, baas/werknemer) niet goed zijn in een relatie. Grofweg in dezelfde levensfase zitten e.d. is dus veel handiger. Dat sluit overigens 18 en 25 niet uit. Een schoolmeisje met iemand die misschien al leiding geeft aan 10 of 20 professionals![]()
Ow en vergeef me m'n generalisaties, maar da's de enige manier om de discussie te voeren![]()
Ik vind jonge mannen gewoon niks hebben, ik kan ze wel aardig vinden enzo maar er op vallen zal niet gebeuren. Oudere mannen zijn gewoon anders.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:37 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Jij bent niet gerontofiel, maar je verlangt gewoon naar een volwassen tegenwicht omdat je nog niet op eigen benen (kan) staa(t)(n)
Da's heel wat anders.
Over het algemeen kan je lijkt mij wel zeggen dat grote ongelijkheden (kind/volwassene, baas/werknemer) niet goed zijn in een relatie. Grofweg in dezelfde levensfase zitten e.d. is dus veel handiger. Dat sluit overigens 18 en 25 niet uit. Een schoolmeisje met iemand die misschien al leiding geeft aan 10 of 20 professionals![]()
Ow en vergeef me m'n generalisaties, maar da's de enige manier om de discussie te voeren![]()
Als ie het maar laatquote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik geloof dat we een match hebben! Roosjeroosje en santax... de een valt op jonge meiskes, de ander valt op ouwe lullen.Woohoo! Party!
![]()
Ervanuitgaande dat roosjeroosje soepele ouders heeft.
Zeg dat nou niet te vaak... Je weet wat moeders doen met oudere vriendjes van dochterlief.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:10 schreef santax het volgende:
[..]
Juistem...
De match was er alMaar niet met roosjeroos!
En ze heeft een hele lieve moeder btw![]()
En jij bent?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 09:17 schreef zoalshetis het volgende:
oh ja mijn vriendin is 12 jaar jonger.
12 jaar ouderquote:
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:56 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
In een of ander Midden-Oosten land is het 9, mits je getrouwd bent.
Wat dan?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet te vaak... Je weet wat moeders doen met oudere vriendjes van dochterlief.![]()
![]()
Hmm ik denk niet dat ik deze 'geaardheid' deel eigenlijk. Enige beschrijving die ik heb gevonden is het seksueel aangetrokken zijn tot ouderen/bejaarden door niet ouderen/bejaarden en dat het alleen maar om het seksuele van het 'oud-zijn' gaat of iets dergelijks..quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:19 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Is er toevallig iemand hier die dezelfde geaardheid (om het zo maar even te noemen) heeft als ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |